Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
moet ik trouwens nu een ding aanschaffen waarin ik mn eten kan wegen? want ik weet echt niet hoeveel gram ik eet van iets, behalve dat het weinig is, even serieus, loopt iedereen hier heel de tijd zn eten te wegen??? haha cool, ik wist niet dat dat allemaal zo werkte joh, staat iedereen gwoon zn eten te wegen heel de tijd, moet ik zeker naar de blokker ofzo? en moet je dan ook nog per 100 gram uitreken hoeveel daarvan eiwit vet of kool. is? ikzie ze allemaal al zitten achter hun rekenmachinetje lach me rot, nou dan ga ik dat ook mooi doen, gaaf dit
4 bakkies koffie is weinig, drijft wel wat vocht af, maar 4 bakies.....is niks.
op 3700cal kan je goed afvallen op 3200 kan het theoretisch harder gaan, maar 3700 is beter voor behoud van je spiermassa, eventueel groei en de nodige energie. Begin anders eerst op 3500cal en dan per maand bekijken of je wat omhoog kan of omlaag moet. Gemiddeld heb je zo'n 40cal per kg bodyweight nodig.
Je moet gewoon beginnen met je schemaatjes en zien wat er gebeurt.
Beste is wel om met iets minder trainen te beginnen, tot max 4x per week en later uitbouwen naar meer.
mbt de schrijver van de zomersticky, over het algemeen klopt het wel allemaal, het zal iig goed werken voor de meesten.
Je vraagt in het begin van je draadje naar ervaren bronnen, Falstyr is dus een ervaren bron met gedegen kennis en er zijn er nog een paar.
Van de mensen met trainingservaring is dan ook Falstyr er 1 waarvan ik zelf kan zeggen, ja daar wil ik wel eens mee trainen daar heb ik wat aan.
Verder is het aantal met relevante kennis op 1 hand te tellen. De jongens die veel weten reageren nooit, die lezen alleen wat af en toe meer niet. Of ze zijn erg snel weer weg vanwege,... dat dus.
moet ik trouwens nu een ding aanschaffen waarin ik mn eten kan wegen? want ik weet echt niet hoeveel gram ik eet van iets, behalve dat het weinig is, even serieus, loopt iedereen hier heel de tijd zn eten te wegen??? haha cool, ik wist niet dat dat allemaal zo werkte joh, staat iedereen gwoon zn eten te wegen heel de tijd, moet ik zeker naar de blokker ofzo? en moet je dan ook nog per 100 gram uitreken hoeveel daarvan eiwit vet of kool. is? ikzie ze allemaal al zitten achter hun rekenmachinetje lach me rot, nou dan ga ik dat ook mooi doen, gaaf dit
Ik heb geen voedingschema, ik eet wat ik nodig heb en ik heb geen trainingschema ik doe wat ik nodig vind.
Stricte schema's is voor beginners en voor mensen die het na jaren nog steeds niet weten of begrijpen. Ik heb trouwens nog nooit een voedingschema gemaakt of gehad voor mezelf. Dus hoe belangrijk is het nu helemaal.......belangrijk is DAT JE EET, WAT JE EET, WANNEER JE EET en DAT JE VOLDOENDE EET
Maar velen hier,de meesten wel, hebben en houden dus een voedingschema, het is eigenlijk idd soms ook best wel lachwekkend.
Je weet shit over voeding en training, en dan ga je zo de held uithangen. Van de meeste onderzoeken zul je de titel nog geen eens snappen, dus hou die gelul voor je. De zomersticky is niet zomaar uit de duim gezogen, t is gebasseerd op onderzoeken, ervaringen en dergelijke. Als je zo ver bent in BB dan had je die sticky niet nodig gehad, want daar staat de basiskennis. Dus let de volgende keer op wat je zegt. Maar vooruit ik zal je een zetje geven, de rest van zul je zelf moeten gaan uitvinden.
Hiermee kom je nog geen eens aan de 2000, dus dit is veel te weinig. Als je de sticky (goed) hebt gelezen dan moet je in staat zijn om een betere voedingsschema samen te stellen, want dit is namelijk crap. Wil je op een verantwoord manier afvallen, dan zul je veel meer moeten gaan eten en meer van t juiste. Hierbij moet je denken aan voeding zoals: kip, kwark, (ongezouten) noten, rijst, vis, groentes, eieren, melk etc. etc. etc.
Dit staat ook allemaal netjes in de stickys, dus lees die nog maar is GOED door. En nee je hoeft niet persé precies met grammetjes gaan werken, doe dit persoonljik ook. Maar 't is wel handig om zo in t beginnen dingen ongeveer uit te vogelen en om een goed overzicht te hebben zodat andere je kunnen helpen. Tot dat je zover bent dat je dit soort dingen aan kunt gaan 'voelen'. Niet dat ik die ervaring heb, absoluut niet, maar toch gaat t bij mij zoals gewenst.
't Is wel handig om je voeding op papier te zetten wil je dat andere t voor je kunnen controleren.
En een traningschema kan je ook gewoon vinden tussen de stickys als t goed is. Zo niet, zoek Falls' 4-daagse splitschema op.
Als beginner is het echt wel aan te raden om elke g af te wegen en geen idee wat dat nou weer met vrouwen te maken heeft.
Als je dit in het begin zonder kennis niet doet dan ben je gewoon eigenwijs en als het niet gaat zoals het moet gaan dan heb je geen poot om op te staan. Je wilt toch hulp bij je voedingsschema en dan is het heel normaal dat je alle macronutriënten er ook bij vermeld. Maar dat is mijn mening.
Kijk maar eerst hoe je er over een paar weken bij staat want dit is een beetje zinloos..
Zo een 'ding', heet een weegschaal of balans.
Ik snap ook niet echt wat een balans met vrouwen te maken heeft.
Zal waarschijnlijk wel komen doordat ik een BB'er ben
Je moet ook niet strikt tot op de gram je voedingschema volgen, en als je eenmaal iets gewogen hebt kan je visueel gewicht bepalen.
En een rekenmachine?? Reken je toch gewoon uit je hoofd :s
Stel gewoon een voedingschema op, post het hier en dan zien we wel verder.
kijk daar heb ik wat aan, hoef ik in ieder geval niet als een vrouw mn eten staan wegen
Dat bedoelt ook niemand he, dat op de gram wegen, maar dat is geen vrouwending het is een algemeen iets.
Je ziet op de verpakkingen ook wel wat er in zit dus weegschaal is dan niet nodig.
Het is wel handig om zo nu en dan eens te kijken hoeveel 300gr groente nu eigenlijk is en 300gr aardappelen. Want daarvoor maak je een schema, zodat je weet hoeveel je eet.
Als je het nog niet weet is het wel makkelijk om een keer een schema te maken of iets wat er op lijkt.
Dat ik het zo nu en dan lachwekkend vind zegt verder niets over de waarde van een schema per individu he!
Als je weet hoeveel iets ongeveer is dan hoef je dus idd niet steeds te wegen en als je lang genoeg traint en je lichaam goed kan aanvoelen dan weet je ook wat en wanneer je moet eten.
Maar dat kost bij de ene jaaaren en bij de andere is dat snel klaar.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment