Pindakaas in de cut!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pindakaas in de cut!

is het verstandig om pindakaas tijdens cutten te nemen? het bevat wel de gezonde en essentiele vetten! nog een vraag, ik kwam er paar dagen geleden achter dat de pindakaas met stukjes noot, meer suiker bevat dan de normale pindakaas! (ik heb het hier over de pindakaas van calve)
    normale bevat per 100 gram 2,5 suiker. en met de stukjes noot 7 gram!!! 5 gram meer!, sheize!
    Never send a boy to do a mans job!

alles kan in de cut, als het maar in je schema past.

Comment

vetten heb je nodig...

Comment

ik gebruik ook regelmatig visolie, en eet ook een handje amandelen per dag bij de ontbijt, maar tja pindakaas the best.

Comment

Het is toch wat 5 gram meer. Hoeveel smeer je op je brood dan? Toch geen 100 gram?
          en dan nog die paar gram suiker gaar echt niks uitmaken in een cut, het gaat misschien wat uitmaken als je aan de mr o wil meedoen, tot die tijd hoef je je geen zorgen te maken om die paar gram suiker.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            ik gebruik ook regelmatig visolie, en eet ook een handje amandelen per dag bij de ontbijt, maar tja pindakaas the best.
            onverzadigde vetten vertragen eiwitopname en sochtends wil je snel eiwit hebben...

Comment

Ik eet liever noten dan pindakaas

Sowieso eet ik dat alleen op de low carb dagen, op de high carb dagen beperk ik mijn vetten zoveel mogelijk.

Comment

Niks boven de pindakaas met stukjes...Al zou ik er toch niet teveel van eten in de cut
                Fuck ordinary,be legendary

Comment

Pindakaas, als Belg blijft t duwen om het binnen te krijgen. .

Comment

Originally posted by Tempeter View Post
                    Maar nee in het kader van de interculturele uitwisseling moet je er maar aan wennen
                    Fuck ordinary,be legendary

Comment

heb je in de ochtend dan snelle eiwitten nodig? nooit van gehoord maarja. ik denk dat je bedoelt na het trainen. dan heb je juist de snelle eiwitten nodig, en ik neem nooit pindas of pindakaas na het training. want het vertraagt de spiergroei.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                        heb je in de ochtend dan snelle eiwitten nodig? nooit van gehoord maarja. ik denk dat je bedoelt na het trainen. dan heb je juist de snelle eiwitten nodig, en ik neem nooit pindas of pindakaas na het training. want het vertraagt de spiergroei.
                        sochtents heb je het ook nodig aangezien je lichaam dan rond de 7 a 8uur niks gekregen heeft omdat je sliep (als het goed is) dus een goeie start is heel belangrijk.
                        dus havermout/melk en een shake is perfect dan. Geen vetten zoals je al aangeeft.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Op, welke Tijdstip kan je dan wel pindakaas nemen eigenlijk? op de niet trainende dagen? want ik train meestal in de ochtend. lekker vroeg minder drukte.

Comment

Dat kan je zelf toch wel bedenken?

Middag?

Comment

Originally posted by Tempeter View Post
                              ben je gek, ik ben als Belg gewoon zot van pindakaas al sinds ik een kleuter ben. "Ik vind het gewoon lekker" ;-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X