Dürüm Döner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by punani View Post
    hhaha zeker geen 350 kcal!

minimaal 600 kcal
    Waarom verw8 je dat zoveel dan? Het is gewoon simpel kip in een broodje hoor.

Comment

omdat kipdoner vettig kippenvlees is. Let maar eens op hoeveel vet daar al niet van afdruipt. Het is dus niet vergelijkbaar met kipfilet. als je beetje normaal doet met saus zal het rond de 500 kcal zijn.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        omdat kipdoner vettig kippenvlees is. Let maar eens op hoeveel vet daar al niet van afdruipt. Het is dus niet vergelijkbaar met kipfilet. als je beetje normaal doet met saus zal het rond de 500 kcal zijn.
        Dat ligt toch echt aan de turk waar je het koopt.

Ik ben een turk en hoe kan het ook anders... mijn pa verkoopt het. Zijn kip is totaal niet vettig. Ik had laatst een broodje kip waar het ervan afdruipte .. belachelijk.

Comment

Originally posted by gameface View Post

Ik ben een turk en hoe kan het ook anders... mijn pa verkoopt het. Zijn kip is totaal niet vettig. Ik had laatst een broodje kip waar het ervan afdruipte .. belachelijk.
          meestal zie ik het vet al van het spit afdruipen en voelt het vlees ook supervettig. een doner met niet vettig vlees is zeldzaam.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Gut gameface, nu ben je al een meisje ook, lees ik!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Gut gameface, nu ben je al een meisje ook, lees ik!
              Haha, Ashley is mijn rolmodel.

Bedoel je met gut van goed of is dat tutks ?

Reet dus

Comment

"Gut" in de zin van "guttegut", ik ben tenslotte al een oud vrouwtje en die zeggen dat al hoofdschuddend achter een breiwerkje.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
                  Haha oké dan !

Nou gewoon ik vind brood niet altijd super om te eten dus wat is een goeie vervanger voor ?
                  rijst?

Comment

Wuhahaha, druppel of niet, die dingen zijn de grootste dik makers man,
                    trouwens ben zelf ook een turk, love'em!
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

"Gut" in de zin van "guttegut", ik ben tenslotte al een oud vrouwtje en die zeggen dat al hoofdschuddend achter een breiwerkje.
                      In het turks betekent het reet en aangezien ïk ben turk" d8 ik dat je daar op doelde

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                        Wuhahaha, druppel of niet, die dingen zijn de grootste dik makers man,
                        trouwens ben zelf ook een turk, love'em!
                        1 product kan niet een dikmaker zijn..

Comment

In het turks betekent het reet en aangezien ïk ben turk" d8 ik dat je daar op doelde

ik zou niet durven..........dan zou ik eerder "sefkilim" zeggen. (al is het waarschijnlijk niet goed geschreven...)

Comment

ik zou niet durven..........dan zou ik eerder "sefkilim" zeggen. (al is het waarschijnlijk niet goed geschreven...)
                            Ik wou je verbeteren maar weet het zelf ook niet . Ik begrijp wat je bedoelt.
                            Je hebt zkkr een foto van mij gezien ofniet

Comment

1 product kan niet een dikmaker zijn..
                              Dat klopt, maar liever niet als je echt wilt afvallen, wel 100% puur vlees,
                              niet net als die troep bij mc donalds...:S
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Als je een goeie doner hebt is hij echt niet vettig. Ik neem meestal een super doner, denk dat er zoiets inzit aan ingredienten wanneer je een redelijk grote doner hebt:
                                200gr kip
                                100gr broodje
                                20gr olijfolie
                                wat sla

Denk dat je toch wel aan de 700kcal's zit.
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X