Dürüm Döner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heey leden,

Bedankt voor de vele reacties!
    Ik heb antwoordt op de hoofd vraag.

Met vriendelijke groetjes

Itsmylife

Comment

nu.nl/gezondheid | Broodje kebab is caloriebom

Comment

lol, neej het is geen caloriebom. alleen het hangt ervan af hoeveel saus je erop gooit. sambal is uiteraard de gezondste saus die ik ken, maar knoflook niet helaas...
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          lol, neej het is geen caloriebom. alleen het hangt ervan af hoeveel saus je erop gooit. sambal is uiteraard de gezondste saus die ik ken, maar knoflook niet helaas...
          Knoflook saus valt toch wel mee.. is gewoon mayo met kruiden en water. Zoiets maakt mijn pa het.

@dyno
          Misschien is dat ook de reden dat mijn pa vele broodjes verkoopt

Comment

Vast niet gebaseerd op kippenvlees en die britten bakken alles erg vet, het begint al bij het ontbijt. Ik denk dit geen goeie referentie is.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Als die troep gegrild word, kunnen er alleen maar vetten uit het vlees zelf komen.
              Lijkt me sterk dat er zoveel vet aan zit dan.
              Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

aangezien mijn record 8 van die dingen in 1 keer wegvreten is, hoop ik niet zoveel
                the one and only tabata overlord

Comment

Nou in Belgie zijn er veel zaken waar ze kipdoner gewoon met kipfilet maken hoor.Lekker en toch goed.
                  Gülle gülle
                  Fuck ordinary,be legendary

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X