Komt niks meer bij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Komt niks meer bij

Even terug gaan in de tijd, na mijn test kuur dus zwaar ziek gevallen, 1 maand niet kunnen eten en trainen en dus alle behaalde gains van kuur 10-11kilo terug kwijt. Trainingen hervat en rustig opgebouwd alles ging heel goed, voeding ook aangepast en heb tot de dag van vandaag toch al 6-7 kilo kunnen nemen wat niet slecht is. Maar nu kom ik niks meer bij heb mijn voeding terug aangepast maar het wil maar niet lukken, deze week voeding nog eens naar boven gegooid en begon terug last te krijgen van maag, eten en eten en dan braakneigingen krijgen, voeding moet dus naar beneden terug maar dan kom ik niks bij en blijf ik op gewicht (168cm groot- 76-77 kilo). Als ik nu zo blijf trainen ga ik dan droger worden en geen massa aankomen of ben ik zo enkel bezig om gewoon alles te behouden wat ik heb of ben ik gewoon niet geduldig genoeg

Graag jullie mening

grtz
    stil growing

ik denk dat je aan het trainen bent voornamelijk om te behouden. natuurlijk bouw je altijd wel wat op maar spectaculair hard zal het niet gaan.
    het is jammer dat je het verloren bent.
    ik neem aan dat je ook weightgainers neemt enz.
    ja lastig als je moeilijk meer massa aanlegt van jezelf.
    maar je wilt niet opnieuw kuren met bijv. d-boll?

Comment

Begrijp ik goed dat je met die kuur ongeveer 10 kilo had gewonnen, ziek bent geworden en die 10 kilo weer bent verloren ofwel terug was op je "begin gewicht"?

Nu ben je weer 7 kilo aangekomen, 7 kilo boven dat genoemde "begin gewicht"?

Dat is hartstikke goed man!! Alles wat je had verloren na je kuur heb je zowat weer terug!!

Als je echt stilstaat en toch ( snel ) verder wilt kan ik niet anders zeggen als doe nog een kuurtje.
      In jouw geval weet ik zeker dat voeding en training in orde zijn dus daar is geen snelle winst te behalen.

Nogmaals een wereld prestatie die 7 kilo terug man!!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 09 2004,19:08)]Begrijp ik goed dat je met die kuur ongeveer 10 kilo had gewonnen, ziek bent geworden en die 10 kilo weer bent verloren ofwel terug was op je "begin gewicht"?

Nu ben je weer 7 kilo aangekomen, 7 kilo boven dat genoemde "begin gewicht"?

Dat is hartstikke goed man!! Alles wat je had verloren na je kuur heb je zowat weer terug!!

Als je echt stilstaat en toch ( snel ) verder wilt kan ik niet anders zeggen als doe nog een kuurtje.
        In jouw geval weet ik zeker dat voeding en training in orde zijn dus daar is geen snelle winst te behalen.

Nogmaals een wereld prestatie die 7 kilo terug man!!

Greets...
        ja Mr C , begon kuurtje aan 70 kilo, ben met de kuur gegaind tot 80-81 kilo, ben ziek gevallen en terug begonnen en weeg nu 76-77 kilo, dus het meeste van mijn kuur heb ik terug genomen wat ikzelf wel een goede presatie op zich vindt. Maar nu kom ik niks meer aan, moet ik geduld hebben of zou ik misschien op mijn max zitten, moet wel zeggen dat ik behoorlijk wat massa heb, ook omdat ik een klein ventje ben. Maar ik train nog steeds volop maar meer eten als ik nu al doe gaat niet meer want dan begint de maag weer vervelend te doen en krijg ik weer braakneigingen en dat kan ik best missen. Ik ben op redelijk korte tijd terug veel bijgekomen maar nu gaat het precies traag en kom ik niks meer bij, zou ik nog kunnen bijkomen of train ik nu gewoon voor behoud, moet wel zeggen dat ik toch om de twee weken meer gewicht of meer herhalingen kan doen. Ik sta te popelen om een kuur te doen maar kan voor de moment niks vast krijgen.

grtz
        stil growing

Comment

Ik zou gewoon nog wat meer geduld hebben. Hoe is het met je verpercentage eigenlijk, is dat gestegen de laatste tijd? Of heb je vooral je spiermassa van de kuur teruggewonnen?

Op bodybuilding.com stond enige tijd geleden ook een zeer intressant artikel. Het bestond uit 2 weken bulken en 2 weken cutten, dan weer 2 weken bulken enz. Door het cutten ga je (tijdelijk) vet verliezen. Na die 2 weken staat je lichaam te popelen op voedingsstoffen, je glycogeenvoorraden zijn deels leeg enz.
          Door hierna 2 weken te bulken zal je lichaam die nieuwe voedingsstoffen heel goed opnemen.

Als je deze manier gaat volgen hou je het vele eten tijdens het bulken ook beter vol denk ik.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zou eens proberen wat KeepItReal zegt en tevens je trainingsschema omgooien. Andere spiergroepen combineren om mee te beginnen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Apr. 09 2004,20:16)]Ik zou gewoon nog wat meer geduld hebben. Hoe is het met je verpercentage eigenlijk, is dat gestegen de laatste tijd? Of heb je vooral je spiermassa van de kuur teruggewonnen?

Op bodybuilding.com stond enige tijd geleden ook een zeer intressant artikel. Het bestond uit 2 weken bulken en 2 weken cutten, dan weer 2 weken bulken enz. Door het cutten ga je (tijdelijk) vet verliezen. Na die 2 weken staat je lichaam te popelen op voedingsstoffen, je glycogeenvoorraden zijn deels leeg enz.
              Door hierna 2 weken te bulken zal je lichaam die nieuwe voedingsstoffen heel goed opnemen.

Als je deze manier gaat volgen hou je het vele eten tijdens het bulken ook beter vol denk ik.
              Vetpercentage is gelijk gebleven, misschien iets gezakt maar niet veel, 2 weken bulken lijkt me niet moeilijk maar die 2 weken cutten lijkt me wel moeilijk, ik heb al eens geprobeerd van te cutten maar lukte niet zo goed, mijn lichaam is gewend van om de 2,5 u iets te eten, ik krijg ook telkens honger als ik langer wacht met eten.
              Trainingsschema heb ik over drie weken pas omgegooid en deze gaat nu wel lekker, ik doe het dog crap systeem nu (denk toch dat het zo noemt)

grtz
              stil growing

Comment

Met cutten kun je gewoon om de 2,5 uur blijven eten hoor. Waarschijnlijk wat minder als nu, meer of evenveel eiwitten en minder koolhydraten.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 09 2004,21:30)]Met cutten kun je gewoon om de 2,5 uur blijven eten hoor. Waarschijnlijk wat minder als nu, meer of evenveel eiwitten en minder koolhydraten.

Greets...
                  Dat is juist het probleem Mr C , koolhydraten vindt je in alles en eiwitten niet.Kan moeilijk heel de dag kwark eten. Ik denk dat ik nooit aan cutten zal geraken, zal eens kijken of er hier op het forum geen goede dieten staan die ik dan een beetje aanpas.

grtz
                  stil growing

Comment

Moet lukken Snipke. Je hoeft tenslotte niet zonder koolhydraten..

Greets...

Comment

Het is echt al heel wat dat je die 6-7 kilo terug hebt kunnen pakken na je ziekte Snipke.
                      Je bent nu uiteindelijk dus toch behoorlijk wat zwaarder dan voor je kuur. Hoewel het heel erg logisch is dat je meer wilt denk ik toch dat de rek er (voorlopig) naturel wel even uit is.
                      Is één van de nadelen van een kuur hè, zeker de eerste tijd daarna train je eigenlijk alleen om de winst van die kuur vast te houden, verder uitbouwen is er niet bij dan...

Je zou inderdaad kunnen proberen om nog wat droger te komen staan hoewel het, zoals Curiosio al zei, niet mee zal vallen om aan jouw dieet nog veel te verbeteren.
                      Gewoon volhouden en hier en daar wat schaven misschien, zit niet veel anders op denk ik.  

Comment

Zou dat lang duren "niet meer groeien naturel" , droger komen ja zou het graag willen, maar heb nu toch een behoorlijke massa opgebouwd dat ik schrik heb daarvan veel te verliezen, ben een beetje verslaafd geworden aan die massa

grtz
                        stil growing

Comment

Ben ook heel lang verslaaafd geweest aan massa.
                          Dat naturel niet meer groeien kan best ff duren. Er zijn mensen die beweren dat het helemaal niet meer kan maar daar geloof ik niet in tenzij je ver voorbij je genetische maximum bent.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 11 2004,17:10)]Ben ook heel lang verslaaafd geweest aan massa.
                            Dat naturel niet meer groeien kan best ff duren. Er zijn mensen die beweren dat het helemaal niet meer kan maar daar geloof ik niet in tenzij je ver voorbij je genetische maximum bent.

Greets...
                            Denk toch dat ik boven mijn genetische max zit, hoe kan je dit infeite te weten komen, weeg nu 77-78 kilo bij een kleine 168cm, had je me dit vroeger verteld als ik nog 55 woog had ik je voor zot verklaard dat ik ooit zoveel zou wegen.

Bij 90 kilo wil ik wel eens denken aan aftrainen

grtz
                            stil growing

Comment

Geen idee hoe je zoiets zou kunnen berekenen. Denk niet dat dat mogelijk is.
                              90 kilo droog zou je zeker niet misstaan...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X