3300-3500 kcal voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3300-3500 kcal voedingsschema?

Ik heb een voedingsschema nodig van 3300-3500 kcal/dag voor een 7 daagse week.

Heb heel erg veel moeite moet een goed schema opstellen en zou dus graag gewoon hulp willen hebben van iemand die er veel meer verstand van heeft.

Ik ben bereid 20 euro te betalen voor diegene die voor mij en goed en gevarieerd 7 daags voedingsschema kan opstellen.

Mijn info:
    81 kg
    185 cm
    body fat: 17 %
    Sport 4 dagen per week op ma, di, do, za

Ik studeer fulltime en zou daarom ook liever geen uitgebreide maaltijden willen hebben rond het middag uur want dat is te lastig.
    Protein bars en Whey Isolaat shakes heb ik ook.

PS: Ik weet dat er hier mensen zijn die vinden dat je het zelf moet maken, maar dat vind ik onzin. Als jij iets hebt, wat een ander heel goed kan gebruiken maar het toch niet deelt, vind ik egoïstisch.
    En je ziet toch dat 9/10 die hier hun voedingsschema posten het helemaal verkeerd doen en veel kritiek op krijgen...tijdverspilling dus.

Bedankt!

Geen kritiek maar verbeter puntjes.

En nee, ik ben niet bereid er een voor je te maken, later zul je ze ook zelf moeten maken.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by 2shae View Post
      Ik heb een voedingsschema nodig van 3300-3500 kcal/dag voor een 7 daagse week.

Heb heel erg veel moeite moet een goed schema opstellen en zou dus graag gewoon hulp willen hebben van iemand die er veel meer verstand van heeft.

Ik ben bereid 20 euro te betalen voor diegene die voor mij en goed en gevarieerd 7 daags voedingsschema kan opstellen.

Mijn info:
      81 kg
      185 cm
      body fat: 17 %
      Sport 4 dagen per week op ma, di, do, za

Ik studeer fulltime en zou daarom ook liever geen uitgebreide maaltijden willen hebben rond het middag uur want dat is te lastig.
      Protein bars en Whey Isolaat shakes heb ik ook.

PS: Ik weet dat er hier mensen zijn die vinden dat je het zelf moet maken, maar dat vind ik onzin. Als jij iets hebt, wat een ander heel goed kan gebruiken maar het toch niet deelt, vind ik egoïstisch.
      En je ziet toch dat 9/10 die hier hun voedingsschema posten het helemaal verkeerd doen en veel kritiek op krijgen...tijdverspilling dus.

Bedankt!
      Je wilt dus 7 voedingsschemas? want als je genoeg variatie wil, wil je niet elke dag ongeveer hetzelfde eten, en moeten er dus 7 schemas gemaakt worden.

zowieso heb je op sportdagen meer kcal nodig als op rustdagen. gemiddeld wil je bijvoorbeeld een 3400 kcal eten. maar het beste zou dan zijn om bijvoorbeeld 3800 kcal op sportdagen te nuttigen, en een 3000 op rustdagen. Op een dag dat je sport heb je meer nodig dan op een dag dat je niet sport.

Verder moet er rekening gehouden worden met op welke momenten jij traint. een goed schema ziet er compleet anders uit qua opzet als je sochtends traint, vergeleken met wanneer je savonds traint. (dus nog meer schemas die je nodig kunt hebben).

Ik betwijfel dat er iemand zo gek is om al dit werk (als je het goed wil doen, dan heb je het over meerdere schemas minimaal een stuk of 3), voor een luttele 20 euro.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Betalen in nature mag ook.

Als je:
        - onder 23 bent
        - als je sexy bent
        - een meisje bent

PM voor nadere info.!

Comment

Er zal vast wel iemand een pm sturen om die 20 euro binnen te halen, maar of er dan ook iets goeds uit komt.....behalve 7x een iets aangepast bestaande excel.?

Ik wil je wel helpen, maar het kost wel wat meer dan die 20euri.
          Je vraagt namelijk om persoonlijke 7 dagen schema's op PT niveau en dat gaat je munten kosten van dat niveau.

Het stukje egoïsme is denk ik niet aan de orde.
          Het is een stukje principe, iedereen moet zelf zoeken en puzzelen om iets te leren.
          Je kan gewoon wat excels over nemen en aanpassen, dat lijkt me geen probleem als start van schema's maken.
          Daarna worden er adviezen gegeven voor aanpassingen. Daar leren de mensen van kijken naar wat je eten moet en hoeveel van alles.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Betalen in nature mag ook.

Als je:
            - onder 23 bent
            - als je sexy bent
            - een meisje bent

PM voor nadere info.!
            Ik train vaak in een roze hemdje,
            mijn tieten groeien nog, zijn nu ruime cup B
            en sommigen vinden me sexy.....

toch de verkeerde doelgroep zeker ? hahaha.
            stuur dan je moeder maar. LOL
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop,

Idd niet mijn type, probeer het eens bij fitness-maniak, hij valt op rijpere types,

Succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X