Ik heb rond zitten kijken en opgemerkt dat goede voeding een grote rol speelt bij het trainen. Ik nu nog niet echt op wat er aan eiwit enzo in mijn eten zit maar ben van plan dit wel te gaan doen zo gauw ik ga trainen. Dit is wat ik ongeveer eet op een dag: ( Ik weet dit is geen goed eetpatroon voor als ik ga trainen, denk ik? daarom post ik het voor op en -of aanmerkingen )
( Ben 15 jaar )
Ontbijt: Volle yoghurt met cruesli en een beker chocomelk
tussendoor: meuslireep of iets van koek
middageten: Op school; 2 bruine broodjes met pasta, salami of iets anders + pakje multivitame. Thuis; worsten of sauzenbroodjes, tosti of broodje ei.
hier tussen: Blikje energy + mars ( ja slecht, weet ik )
Avondeten: Wat de pot schaft, rijst, pasta, groente + vlees + aardappelen van alles een goede hoeveelheid.
In de avond: Bakje kwark en wat lekkers ( chips of iets dergelijks )
:$
Als ik dit zo bekijk en ik kijk rond bij sommige zijn voedingsschema's hier schaam ik me dood maarja ik wil graag horen wat er veranderd zou moeten worden.
( Ben 15 jaar )
Ontbijt: Volle yoghurt met cruesli en een beker chocomelk
tussendoor: meuslireep of iets van koek
middageten: Op school; 2 bruine broodjes met pasta, salami of iets anders + pakje multivitame. Thuis; worsten of sauzenbroodjes, tosti of broodje ei.
hier tussen: Blikje energy + mars ( ja slecht, weet ik )
Avondeten: Wat de pot schaft, rijst, pasta, groente + vlees + aardappelen van alles een goede hoeveelheid.
In de avond: Bakje kwark en wat lekkers ( chips of iets dergelijks )
:$
Als ik dit zo bekijk en ik kijk rond bij sommige zijn voedingsschema's hier schaam ik me dood maarja ik wil graag horen wat er veranderd zou moeten worden.
Comment