nieuw schema wat vinden jullie ervan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw schema wat vinden jullie ervan

he dames en heren

Na een langere tijd belabberd getraind te hebben vind ik het weer tijd om maximaal de winter door te trainen daar hoort natuurlijk ook weer wat voeding bij en eet sinds 2 weken het volgende.Na 2 weken is volgens zo kutweegschaal maarja ik moet het er maar mee doen is me vetmassa met 1% afgenomen en bijna een kilo aangekomen en me middel is van 91 naar 87 gaan.
    stats 1.78
    gewicht: 90kilo
    middel:87
    nek:44

ontbijt
    glas jusdorange
    1 broodje honing
    3 broodjes kip 75 gr
    1 broodje kaas 20+ halve plak
    handje cashewnoten ongezouten offcourse

tussendoor
    2 broodjes met kip 50gr

middageten
    4 broodjes kip 100gr
    1 broodje kaas 20+ halve plak
    handje cashewnoten

tussendoor
    2 broodjes kip 50gr

maaltijd voor training
    2 broodjes met banaan
    250gr kwark met 20 gr whey
    halve glas jus

direct na training
    40gr whey
    40 gr dextrose

uurtje later
    100gr zilvervliesrijst
    150gr rundergehakt
    papriksa en prei

voor slapen gaan
    200 gr kwark
    eat eat eat and look like a freak!

Hou het overzichtelijk voor jezelf, dus stop het in een excel bestandje.

en doe je EKV waarden bij elk gerecht,

om even een voorbeeld te laten zien is mijn schema. je mag de opbouw van mij part gebruiken als je dat nodig hebt.

sjoerd
    Attached Files

Comment

voor mij is dit overzichtelijk want vind het wel leuk om bij te houden voor mezelf want vergeet zelf altijd alles
      3 weken bezig nu:

3de weegmoment vandaag gedaan

Vet gehalte 1.7 procent gedaald. Een totaal van 2.6 daling.

gewicht zelfde als startgewicht. vergeleken met vorige week 3 ons eraf.

Comment

Triple,
        neem je wel verse jus?
        Ik vind wel dat je wat weinig melk drinkt en weinig eieren eet.
        Je maaltijd voor de training is wel een uur voor de training? ivm de whey en het afbreken tot amino's die dan in de training beschikbaar zijn en de eiwitsynthese verhogen?
        De dextro en whey tegelijk direct na de training is optimaal zo.

Verder ziet het er prima uit wat je eet, lijkt me zo op eerste gezicht niets mis aan.

btw, op de eerste hersteldag na de training nog voor je ontbijt een kleine whey is ook perfect.
        Last edited by marnop; 05-11-2010, 21:47.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

marnop de maaltijd voor training is rond de 60 a 70min voor de training.

De jus neem ik van coolbest is dus niet echt vers.

En klopt inderdaad op moment totaal geen eieren en melk. Nam vroeger altijd havermout met eieren en sojamelk maar heb het gewoon helemaal omgegooid op aanraden van iemand die nu me voeding doet.
          zolang de wekelijkse checkup het vetpercentage naar beneden gaat wil ik het nog even zo houden maar er zullen zeker weer eieren,havermout en sojamelk in het dieet terugkomen.

Comment

Waarom soya en niet gewone melk? Of had je dat al eens verteld?
            eieren en melk helpen ook bij verlagen van bf he.

verse jus bevat nooit toegevoegde suikers en de citric acid en vitamine C is ook nog goed aanwezig en zal helpen vet af te breken. concentraat is altijd weer afwachten of het nog wat nuttigs heeft.(maar ik weet niet wat er allemaal in coolbest zit of hoe het bewerkt is)

Comment

eigenlijk grootste reden is dat ik het lekkerder vind.
              Kwa voedingswaarde is het ongeveer gelijk aan normale melk omdat er in soja melk nog calcium toegevoegd is. Iedr geval diegene die ik altijd neem.
              Het heeft iets meer suikers dan dierlijk maar wel minder verzadigde vetten.

Had wel gelezen dat in een nieuwe studie soja melk kan creeren dat je spermacellen slechter van kwaliteit kunnen worden.
              Dus moet misschien toch nog maar weer een keer dierlijke melk proberen.

En voor het vetverbrandende effect van melk heb ik 20+kaas erin gegooid want naar mijn weten heeft dat ook de vetzuren erin zitten waardoor je vet sneller kan verbranden??

En coolbest is volgens mij wel het beste onder de slechte jus zeg maar.
              Maar ga ook terug naar verse als ik verhuisd ben. Heb nu een te kleine keuken om al dat soort apparatuur en grote netten sinasappels op te slaan.
              Neem het nu gewoon voor de suikers icm de honing om zo snel mogelijk alles weer op gang te laten komen.

Comment

qua voedingswaarde lijken soya en melk erg op elkaar idd, zelfs de toename in afgifte van IGF1 en MGF lijkt elkaar te benaderen (schijnt), maar toch geeft gewone melk meer voordelen, er zit uiteindelijk een betere balans in melk qua diverse voedingstoffen dan soya. De kleine beetjes vetten en suikers kunnen verder geen kwaad, kan je wegstrepen tegen de voordelen. Melk breekt meer vet af dan dat het aanzet, mits je onder de 2 liter per dag blijft en de rest van de calorie inname niet te hoog is.
                Wellicht zou het goed zijn om de 2 soya en koesap af te wisselen.

Kaas is niet de beste oplossing, het beste van mek is er uit gehaald. Dus de meeste vetten, waaronder dan ook de omega's en nog wat essentiele stoffen en eiwitten van de melk zijn verdwenen of afgebroken.

verse jus kan je ook in petflessen kopen he, versgeperst in het koelvak in de super. Als ze de boel niet bedonderen dan heb je gewoon echt versgeperst en is ook beperkt houdbaar.

succes man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X