Ramadan ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ramadan ??

Jongens aankomende zaterdag is het zeg maar ramadan ,
    en dan moet ik 5smorgens opstaan en eten en dan mag ik 5uur overdag weet eten maar ik ben aan het cutten kunnen julie me mischien helpen om het beste ontbijt voor 5uur smorgens op te stellen zodat ik genoeg eiwitten heb tot en met 5uur savonds.. Plees help me dit is echt belangerijk alvast bedankt MVG karwan

Als je heel even de zoekfunctie had gebruikt, kwam je veel topics over de ramadan en IF tegen.
    Maar als je zoveel moeite hebt met begrijpen dat gekookte rijst zwaarder is door het vocht, dan is IF ook een beetje te hoog gegrepen voor je denk ik.

Je hebt (gezien de tijd van het jaar) wel geluk. Makkelijker dan in de zomer.

Comment

ik weet niet welke ramadan jij volgt, maar dit is volgens mij de officiele dd:

Datum Ramadan:
      11 augustus t/m 10 september 2010

Comment

Als ik jou was zou ik gewoon niet ontbijten en dan vanaf 5u beginnen te eten. Is gewoon intermittent fasting, zoals patricia al zei. Het klinkt wat raar, maar je zal minder honger hebben op die manier. Ik eet al maanden op die manier en denkt niet dat ik er snel mee zal stoppen

edit: het is dan wel de bedoeling dat je alle kcal en alle koolhydraten, eiwitten en vetten die je normaal op een dag zou eten, ook eet maar dan pas vanaf 5u
        @ ketIF

Comment

aleviet?
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

stuur me even de link van de ramadan sticky's ik ben net nieuw op deze site dus wat hulp kan wel van pas ?

Comment

Originally posted by Karwan View Post
              stuur me even de link van de ramadan sticky's ik ben net nieuw op deze site dus wat hulp kan wel van pas ?
              de ramadan sticky had pinada gemaakt.. moet je ff kijken bij LEES DIT EERST
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

of je leert nu gewoon de zoekfunctie gebruiken, zodat je volgende keer zelf kan zoeken ipv nog meer topics openen.

+ helemaal onderaan de pagina staan al 5 verwante pagina's

Comment

nee maar jongens wat zou ik doen zou ik doen wat brambo zecht gewoon heledag niks eten en gewoon om 5uur eten en daarna gaan trainen of gewoon vroeg opstaan het eten dan weer slapen en wachten tot 5uur savonds ik hoef aleen een antwoord hier op niet meer.. ?

Comment

Schop jezelf eens onder je kont.
                    Als je met alles zo lui bent, komt er niets terrecht van je training

Comment

ze hebben gelijk, je bent lui. Google is your friend.

Comment

Wie wil ramadannen moet honger lijden... dat was het idee toch?
                        Je bent niet de eerste die met een dergelijke vraag komt.
                        Zoekfuntie --> ramadan in de voedingssectie.

Comment

Sinds wanneer is het alweer Ramadan............
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Kijk, dit is wat ik zou doen:

Morgen zet je al de eerste stap naar ramadan. Je begint pas te eten om bv 14u ofzo. Op deze manier zal de stap naar pas eten om 17u minder zwaar zijn. De eerste dagen zal dit wat wennen zijn, maar daarna heb je nooit meer honger. Ik weet dat het raar klinkt, maar door niet te eten heb je minder honger... (zal waarschijnlijk te maken hebben met glucose in je bloed dat stabiel blijft).

Wat je eet en wanneer je eet na 5u maakt weinig uit. Enige waar ik me aan houd is dat ik een whey shake neem voor de training (dit kan evt ook een maaltijd zijn). Daarna zorg je er voor dat je alle kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten die je normaal zou eten ook daadwerkelijk eet.

Hier nog enkele links met informatie:

Intermittent Fasting - Bodybuilding Maaltijdindeling
                            Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health
                            @ ketIF

Comment

@beaudien mischien moet hij nog inhale

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X