Moe en Lusteloos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe en Lusteloos

Beste Leden,

Ik heb even een vraag met betrekking tot s'morgens vroeg opstaan, Ik ben moe heb geen zin om te eten en geen zin om de botterhammen te smeren ect.

Ben de heledag ook al moe enzo.... toch slaap ik 7 uur per dag.

dus ik vraag me af kan het aan mijn voeding lige ofzo?
    Omdat ik al s'morgen geen zin heb ect.

Groetjes

Ik heb er ook een beetje last van. Ik maak echter mijn eten savonds klaar.

Dus smorgens op, douchen en naar mijn werk. Kan ook door het weer komen.

Comment

niet zeuren en vreten. als je geen zin hebt om veel te doen, dan pak je twee shake bekers. 50g brinta, 25g whey per beker.

dan halve liter melk op beker 1: schudden en leegdrinken
      halve liter melk op beker 2: schudden en leegdrinken

kost je geen 5 minuten, en je hebt een dikke 1000 kcal als ontbijt. met voldoende eiwitten, kh etc.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        niet zeuren en vreten.
        Als dat zo makkelijk was dan was er geen topic geopend. Maar je uitspraak verdiend een tegeltje!

Comment

Ik ken het, laatste tijd ook moeite mee, lijkt wel of het door het weer komt.
          moe ben ik dan weer niet, dat kan komen door je voeding of omdat het nu weer veel langer donker is dat je hier op moet aanpassen.
          Calisthenics / Street workout

Comment

[quote=dynobet;752800]niet zeuren en vreten.quote]

Was het maar zo makkelijk, ik ben jammer genoeg zo kieskeurig en een lekkerbekje wil dat gewoon afleren !

Comment

Gewoon vroeg naar je nest gaan joh:P ene de avond van tevoren alles klaarzetten dat je gelijk ken gaan bikken ene verstand op nul natuurlijjk gewoon gaan:P

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
                Was het maar zo makkelijk, ik ben jammer genoeg zo kieskeurig en een lekkerbekje wil dat gewoon afleren !
                persoonlijk hou ik ook van lekker eten. maar dan moet je niet lui zijn, en gewoon uitgebreid je ontbijtje maken.

je kan ook gewoon meer avond eten maken. en dan deel overlaten, en dat sochtends opwarmen en eten als ontbijt. doe ik ook vaak. heerlijk
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Vind het gewoon moeilijk om de eerste stap te zetten en dat ook vol te houden ik zwak altijd af als de tijd voordert. ::S

Comment

als je geen honger (trek) hebt dan heb je gewoon niet genoeg gedaan

Comment

Originally posted by bauke86 View Post
                      als je geen honger (trek) hebt dan heb je gewoon niet genoeg gedaan

Hij heeft het over opstaan! Had hij zich dan de hele nacht moeten aftrekken om smorgens honger te hebben?

Niet zomaar posten om het posten.

Comment

nou ...ik heb echt honger als een paard in de ochtend...als ik de avond ervoor heb getraind na trainen even eten en als ik sochtends wakker word heb ik echt wel honger!

Comment

Originally posted by bauke86 View Post
                          nou ...ik heb echt honger als een paard in de ochtend...als ik de avond ervoor heb getraind na trainen even eten en als ik sochtends wakker word heb ik echt wel honger!
                          was het maar zo'n feest bij mij, ik train dan avond eten dan kwark en dan slapen volgende ochtend helemaal geen honger
                          Calisthenics / Street workout

Comment

ik train altijd na het avond eten...misch dat dat er iets mee te maken heeft... en als ik thuis kom kwark shake en vaak nog wel een broodje ei ofzo

Comment

Wil gewoon tips hebben om optestaan, en hoe jullie dat doen en ervaren.
                              Hoe doen jullie het s'morgens vroeg?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X