Weight gainers, voor vet of spiermassa?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight gainers, voor vet of spiermassa?

Ik heb een vraagje. wil meer spiermassa aankomen. en ben van plan om een weightgainertje te gaan gebruiken. maar ik wil meer spiermassa aankomen inplaats van vet, ben 1 meter 80 lang, weeg 75 plus spiermassa, ben niet zo dik.
    Never send a boy to do a mans job!

Gewoon vast voer eten en niet miepen dat je het niet wegkrijgt.
    Wat eet je nu?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ik doe vast voer + gainer

Comment

wuahaha fast food?, ik wil niet dikker worden maar juist meer spiermassa opbouwen. en ik moet meer eten jah!,

Comment

Fast food en vast voer.
          Goed lezen !

Vast voer worden dingen bedoelt die niet vloeibaar zijn. Maar waar je toch wel op moet kauwen...

Geen mc en burger king haha.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            wuahaha fast food?, ik wil niet dikker worden maar juist meer spiermassa opbouwen. en ik moet meer eten jah!,
            lol, maak een voedingschema of pakt die van mij met gainer erin

Comment

geen idee

stuur is , ik eigenlijk alleen maar meer spiermassa hebben. train al 3 4 maanden, zie al veel resultaat maar ik wordt niet groter, en let er op ben niet dik maar normaal, dus euhuuh! eet veel volkoren brood brinta/havermout visolie en shit!
              en pindakaas
              Last edited by beat-boxer; 21-11-2010, 23:07. Reason: drm

Comment

Van shit eten wordt je niet groter, dude!

Geen gainer gebruiken maar whey op de juiste momenten. Of de juiste gainer in kleine hoeveelheden op het juiste moment. Maar houd het dus maar bij whey.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik had t zelfde probleem bang om vet aan te komen.. Ben begonne met 65 kilo ik train nu ong 4 jaar.. Gewoon gezond en goed eten, denk maar aan noten rijst maceroni pay , en protein shakes 3 per dag. Zo ben ik na de 81 kg gegaan met 10.1 procent vet, nog nooit een gainer aangeraakt

Comment

ik heb een behoorlijk goeie voedings schema, ik eet genoeg vetten/koolhydraten/eiwitten. maar ik hoorde van een gast die al 10 jaar trained. dat als je weight gainer goed combineert met je voeding dat je je aantal koolhydraten binnen krijgt en meer groeit.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                      ik heb een behoorlijk goeie voedings schema, ik eet genoeg vetten/koolhydraten/eiwitten. maar ik hoorde van een gast die al 10 jaar trained. dat als je weight gainer goed combineert met je voeding dat je je aantal koolhydraten binnen krijgt en meer groeit.
                      Je moet caloriën binnen krijgen bestaande uit een degelijke verhoudng EKV = eiwitten, koolhydraten en vetten.
                      Op alleen koolhydtraten zal je wel groeien maar voornamelijk in vet, blubber, bagger.

Om het even simpeltjes te zeggen:
                      Voor goed herstel en groei heb je eiwitten nodig en een beetje koolhydraten en vetten.
                      Voor je energie heb je koolhydraten nodig.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X