Honger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honger

    Ik heb een vraagje aan jullie,


    Wat doen jullie als je 's nachts wakker wordt van de honger ondanks dat je trage eiwitten naar binnen hebt gewerkt voordat je ging slapen. En als je hier nooit last van hebt, wat is dan verstandig om te doen?

    - gewoon zo laten en verder slapen want dan gaat je lichaam vet verbranden/ is je lichaam vet aan het verbranden

    - opstaan en iets gaan eten omdat je lichaam spieren gaat verbranden, zoja,
    wat moet je dan eten en waarom?
    - snelle koolhydraten
    - langzame koolhydraten
    - eiwitten
    - vetten

    - Signaal van je lichaam gewoon negeren, er is niks aan de hand

    Ben erg benieuwd naar jullie meningen hierover. Ik vind het al moeilijk om op mijn lichaam te vertrouwen qua honger gevoel en verzadigd gevoel maar als ik 's nachts wakker word van de honger vind ik eigenlijk ook dat, omdat het een signaal is vanuit je lichaam, je dit niet zomaar kunt negeren.

  • #2
    Neem goede amino's en een fatburner voor je gaat slapen.
    Maar als je wakker wordt door honger dan heb je idd te weinig gegeten overdag.
    Je kan dan eventueel een kleine wheyshake nemen of een glas warme melk/chocomelk en onmiddellijk weer gaan slapen
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

    Comment


    • #3
      Goed topic, ik neem meestal kwark voordat ik ga slapen. Soms wordt ik 's ochtends vroeg wakker dan drink ik eerst wat water, als het dan nog blijft sta ik op en ontbijt ik (als het sochtends is) en als ik ect echt niet verder kan slapen snachts eet ik wel iets..
      Vind het niet echt fijn om snachts te moeten eten of wakker te worden (vroeg) vd honger.. Maarja!

      Comment


      • #4
        Melk met cacaopoeder is een goeie!

        Comment


        • #5
          heb het nog nooit voorgehad. Gewoon wat eten bvb. kwark ofzo voor je gaat slapen kan dat wel verhelpen denk ik...

          Comment


          • #6
            Jullie praten allemaal heel politiek correct, je hebt gehoord wat ze gezegt heeft. Ze eet al trage eiwitten: wat ik kan vertellen is

            1. Als je minder dan 500 gram kwark neemt, verhoog dit naar 500 en gooi er wat ongezouten cashewnoten op. Dit zal je honger wel remmen.

            Probeer dit even en laat het me horen

            Comment


            • #7
              Wat ik zelf gemerkt heb maar verder totaal geen verklaring voor heb, is als ik vlak voor het slapen ga nog ga eten, ik de volgende ochtend een flink honger gevoel heb als ik wakker wordt.
              Dit heb ik niet als ik 2 à 3 uur voor het slapen niet meer eet.
              Ik weet niet hoeveel tijd er bij jou tussen het eten en slapen zit, maar misschien maakt het ook wel verschil als je dit verschil wat groter maakt.

              Comment


              • #8
                als ik snachts wakker wordt van de honger (wat ik alleen heb als ik extreem streng cut, en veel te weinig kcal eet), dan eet ik snachts een bakje kwark van 500g en ga verder slapen. wakker worden van de honger is voor mij definitief een teken dat je te weinig eet.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                Comment


                • #9
                  Ik ga dan meestal een klein yoghurtje eten (heb altijd wel van die bakjes in huis) maar het gebeurt niet heel vaak gelukkig, ik slaap het liefst 's nachts.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

                  Comment


                  • #10
                    als je echt strikt dieet heb je dat wel vaker.

                    Ik ben nu 4 dagen op 1800kcal met -75gram carbs. Nou trust me dan heb je honger hoor snachts.

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb een enkele keer dat ik 's nachts wakker word en merk dat ik een gevoel van honger heb. Dan neem ik wat cashewnoten. Die nemen snel dat honger-gevoel weg en omdat de hoeveelheid klein is, heb ik niet het gevoel dat ik met een volle maag terug m'n bed in ga.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                      Comment


                      • #12
                        De kwark met noten heb ik al 's avonds. Maar inderdaad, je moet het signaal niet negeren. Wat ik me nog wel afvraag, is je lichaam dan vet aan het verbranden of spieren?

                        Als dit namelijk vet is denk ik dat ik de volgende x gewoon door slaap en niks neem.
                        Stel dat het wel de spieren zijn, moet je dan niet juist snelle eiwitten of snelle koolhydraten nemen ipv trage?

                        Comment

                        Sidebar top desktop

                        Collapse

                        Actieve discussies

                        Collapse

                        Working...
                        X