Had vandaag eerste keer al mijn voeding mee naar school genomen had men shake bij in apart potje...moest er water bijvoegen..deed er per ongeluk bruis bij... banaan whey + brinta en bruiswater gadver ik moest overgeven jongens...rot man maar uiteindelijk toch andere maaltijd genomen en snel shake genomen toen ik thuis was maar heb nu wel een vuile nasmaak
Gadverdamme vuile shake
Collapse
X
-
Met-rx whey van de tuinen is ook echt om over je nek te gaan. maar weggooien vond ik toendertijd zonde, dus heb ik braaf elke ochtend en na mijn training mijn neus dichtgeknepen, en achterover gegoten.
gelukkig was dit voor jou maar eenmaligMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik heb maar Ă©Ă©n keer een echt smerige shake gehad, de vanille isolaat van XXL. Geen idee wat er mee was, de vanille hyrdolisaat vond ik heerlijk, maar de isolaat vond ik echt vies. Gelukkig heb ik een arme student er blij mee kunnen maken ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
nu we het toch over de smaken van merken hebben... iemand ervaring met de cookies en cream isolaat van XXL? heb hun complex carb gainer met cookies en cream smaak en vindt die serieus lekker! Zit er over na te denken om m'n volgende pot isolaat ook die smaak te nemen..."I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postmoet toch iets mis mee geweest zijn hoor dan Pinada, ik heb hier thuis ook zo'n pot staan en hij is lekkeeeeeuuuur =)
Smaken verschillen . Wellicht was er niks mis mee, maar was het gewoon niet mijn ding. De arme student die de pot heeft leeggemaakt vond er ook niks mee ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostMet-rx whey van de tuinen is ook echt om over je nek te gaan. maar weggooien vond ik toendertijd zonde, dus heb ik braaf elke ochtend en na mijn training mijn neus dichtgeknepen, en achterover gegoten.
gelukkig was dit voor jou maar eenmalig
Arggghh dat was mijn aller eerste shake.
Je bedoelt zeker de "naturel" smaak, echt niet te beschrijven ranzig.
Comment
-
Ik heb zojuist me 5kg choco bulk whey en me 5kg cookies and cream bulk whey binnengekregen. Ik ben benieuwd hoe deze smaken, ik heb geen sample genomen maar wilde gewoon eens wat anders dan die fruitsmaken.. Of het word heerlijk elke keer shakes drinken of ranzige smaken wegdrinken, we zullen zien"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by BdeB View Postnu we het toch over de smaken van merken hebben... iemand ervaring met de cookies en cream isolaat van XXL? heb hun complex carb gainer met cookies en cream smaak en vindt die serieus lekker! Zit er over na te denken om m'n volgende pot isolaat ook die smaak te nemen...
Maar hij is zeker niet vies, had ook de banaan, maar die is een stuk minder
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment