te veel eieren??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• te veel eieren??

hey,

ik eet meestal zo'n 2 eieren per dag. mijn moeder wil dat ik ze minder ga eten omdat ze denkt dat het slecht is vanwege de cholestrol.

dit is toch allang achterhaald?
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

ja is achterhaald. ik eet er 4-6 per dag en moet 1x per kwartaal op gezondheids controle. niks aan de hand.

Comment

falstyr eet je dan ook van alle 6 het eigeel? lijkt mij toch niet?

Comment

lijkt me wel toch. in het eigeel zit het meeste en beste eiwit van het hele ei. al dat gehannes om alleen het witte deel te eten is gewoon domheid ten top en slaat nergens op.

Comment

er zit inderdaad wel het meeste eiwit in maar ook veel meer vet.dus vandaar dat ik het me kon voorstellen als je er 6 eet dat je er voor kiest niet alle 6 keer het eigeel op te eten.
          Maar 2 eieren kan makkelijk ja dus gewoon deze blijven eten

Comment

Ik eet 4 tot 8 eieren per dag en pak dan iig van 1 portie het geel van de ei mee.
            In het geel zitten goede stoffen maar ook het meeste cholesterol van ei.
            Als er hart en vaatziekte in de familie voorkomen of je hebt zelf een slecht cholesterol gehalte of aanleg daarvoor zou ik niet al het geel van de eieren eten maar het beperken.
            Face your demons...........

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              lijkt me wel toch. in het eigeel zit het meeste en beste eiwit van het hele ei. al dat gehannes om alleen het witte deel te eten is gewoon domheid ten top en slaat nergens op.
              Haha volgens mij ben jij echt een beest! zwerven er ergens pic's van je rond?

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                Ik eet 4 tot 8 eieren per dag en pak dan iig van 1 portie het geel van de ei mee.
                In het geel zitten goede stoffen maar ook het meeste cholesterol van ei.
                Als er hart en vaatziekte in de familie voorkomen of je hebt zelf een slecht cholesterol gehalte of aanleg daarvoor zou ik niet al het geel van de eieren eten maar het bepreken.
                Dat is achterhaalde onzin. Eieren beïnvloeden het goede cholesterol en verlaagd het slechte. Alle mannen in mijn familie hebben dus een erfelijke hartkwaal. Ik moet daar dus elk kwartaal preventief op controle. En uit die metingen komen dus die dingen naar voren.

Hart/vaatziekten en slechte chloresterol krijg je merendeels door al die lading bewerkte suikers die praktisch overal in zitten.

Originally posted by Demandi View Post
                Haha volgens mij ben jij echt een beest! zwerven er ergens pic's van je rond?
                ik ben een beest. maar niet ripped als je dat soms verwacht.
                Last edited by Falstyr; 18-01-2011, 19:18.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  hey,

ik eet meestal zo'n 2 eieren per dag. mijn moeder wil dat ik ze minder ga eten omdat ze denkt dat het slecht is vanwege de cholestrol.

dit is toch allang achterhaald?
                  Heb vandaag al 18 hele eieren op. eet er normaal zoon 40-50 per week, maar vandaag extra veel. ben nog altijd kerngezond.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    Heb vandaag al 18 hele eieren op. eet er normaal zoon 40-50 per week, maar vandaag extra veel. ben nog altijd kerngezond.
                    Haha heb je zelf kippen ofzo, en jouw scheten zullen wel verrot ruiken dan of nie JONGUHHH?
                    "Straight outta gym"

Comment

ripped verwacht ik niet nee, gewoon letterlijk een beest

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        Hoeveel eet jij er met pasen dan?? Hahaha

Volgens mij is jou uitstoot dioxide even heftig als een weiland vol koeien...haha

Comment

Hehe, reminder dat ik nooit bij hem op bezoek ga.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X