Bulken 3500 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pinda's

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
      Juist vol gas er tegen in... ''overdrijven is ook een vak'' ik probeer oplossingen te zoeken voor mijzelf. Wat hebben jullie in je kwark? Of eten jullie het puur op?
      honing zal best lekker zijn. maar is gewoon niet slim.
      met wat noten en eventueel wat kaneel is het al lekker.
      kun je echt niet zonder het zoete acsent, prak er dan een banaan doorheen ofzo.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Okeej thnx voor jullie reacties, ik ga het wel met pinda's proberen dan. Weten jullie hoeveel sacharose er in Extran zit?

Comment

Waarom die extran? Als je het rond/tijdens je training drinkt voor snelle suikers neem je beter sinaasappelsap of dextrose.

En kwark eet je zo, of doe je wat noten doorheen.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Omdat mijn moeder Extran koopt, hoef ik dus niet zelf dextrose te kopen. Dat scheelt toch weer wat voor m'n portefuile. Er zit dextrose en maltodextrine of dextrine, er zit ook fructose in maar ik denk niet zo heel veel want het is een sportdrankje.
            Last edited by Kraakerd; 21-01-2011, 19:06.

Comment

In Extran enegy zit aan suikers: maltodextrine, druivensuiker en sacharose, ik kan helaas niet op internet vinden hoe hoog de doseringen zijn.

Weten jullie een informatie bron daarover? Ik ga ervan uit dat er grotendeels druivensuiker en maltodextrine in zit.

Comment

Juist vol gas er tegen in... ''overdrijven is ook een vak'' ik probeer oplossingen te zoeken voor mijzelf. Wat hebben jullie in je kwark? Of eten jullie het puur op?
                Ik gebruik 4 gram honing in mijn 250 gram kwark..
                Is net genoeg om de zure smaak niet te proeven...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                  Ik gebruik 4 gram honing in mijn 250 gram kwark..
                  Is net genoeg om de zure smaak niet te proeven...
                  probeer AH biogarde kwark
                  deze is niet zuur!!!
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

op een gegeven moment moet je de producten wel puur eten heb ik gelezen.
                    je moet zo clean mogelijk bulken wil je het maximale resultaat bereiken. in het begin blijkt het geen probleem te zijn maar naarmate het moeilijker wordt om te groeien wel. duurde voor mij 2 weken om de kwark zonder iets te kunnen eten. je moet gewoon sterkzijn mentaal. je kan ook je brinta met melk pakken is meer calorien en eiwitten als water. bij je ontbijt pak je te weinig eiwitten vind ik dus met melk al meer en je kan wat meer whey pakken ik pak 40 gram.
                    mvg

Comment

thnx voor jullie reacties, ik had laats 450 gram kwark met 50tot70 gram ongezoute pinda's dat was wel te doen kwa smaak, als ik dat op heb neem ik nog 4 eetlepels olijf olie is dat genoeg?

Comment

thnx voor jullie reacties, ik had laats 450 gram kwark met 50tot70 gram ongezoute pinda's dat was wel te doen kwa smaak, als ik dat op heb neem ik nog 4 eetlepels olijf olie is dat genoeg?

PS. Ik had in mijn voedingsschema bij maatijd 2 kipfiletbeleg staan, ik eet sinds vandaag gebakken kipfilet. Dat doe ik op een broodje met mosterddille saus. Niet met groente dus. Dat vind m'n moeder te overdreven ofsow :S. Net als dat ik bij deze maaltijd inplaats van brood zilvervliesrijst wilde vervangen. Met gebakkenkipfilet er doorheen en dan had er mooi wat groente doorheen gekunt, maar m'n moeder vind dit dus te overdreven :S WTF!

Maar nu de vraag hoe slech is mosterddillesaus ik had er een klein beetje van op m'n brood gedaan
                        Last edited by Kraakerd; 23-01-2011, 15:33.

Comment

Wat vinden jullie van m'n voedingsschema? Mijn doel is aankomen in spiermassa door te bulken.

Ik fitness 3x in de week fullbody en een keer in de week 15 minuten hardlopen.

Alvast bedankt!
                          Goed programma
                          Musclair

Comment

12345
                            Last edited by Kraakerd; 23-01-2011, 15:44.

Comment

De voedingswaarde van de mosterddillesaus :Voedingswaarde per 100 gram

energie (kJ) 1360 kJ vet verzadigd 1,5 g
                              energie (kcal) 325 kcal vet enkelvoudig onverzadigd 4,12 g
                              eiwit totaal < 2 g vet meervoudig onverzadigd 8,34 g
                              koolhydraten totaal 47,6 g transvetzuren 0,01 g
                              waarvan suikers < 44 g natrium 0,4 g
                              vet totaal < 14 g

De 12345 post is omdat ik perongeluk deze post anders twee keer had staan, dat ging prongeluk
                              Last edited by Kraakerd; 23-01-2011, 15:46.

Comment

@ Musclair: Jij bent zeker de leukste thuis?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X