brood VS rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik eet graag rijst op de middag omdat ik al rond 09u30-10u en 15u30-16u al brood eet met pindakaas. Ik vind het veel brood om dan nog als lunch te eten.
    Jammer genoeg is rijst, kip en wat wokgroenten al snel duurder dan een 4 sneden brood met pakweg kipfilet
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
      ik eet graag rijst op de middag omdat ik al rond 09u30-10u en 15u30-16u al brood eet met pindakaas. Ik vind het veel brood om dan nog als lunch te eten.
      Jammer genoeg is rijst, kip en wat wokgroenten al snel duurder dan een 4 sneden brood met pakweg kipfilet
      Hoeft niet perse, ik daar aantegen koop eens in zoveel tijd groot in bij de makro dan betaal je eigenlijk niks
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Hoeft niet perse, ik daar aantegen koop eens in zoveel tijd groot in bij de makro dan betaal je eigenlijk niks
        mijn ijskast is niet groot genoeg en mijn vriendin eet al eens graag wat anders dan kip
        heb bij de laatste promotie 3kg knn scoren maar meer vond ze ook wat te gortig...
        wel handig om op zondag meteen een hele grote hoeveelheid te maken en te verdelen in 5 porties voor de week. Maar de kip is natuurlijk niet altijd in promotie (jammer genoeg).
        was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

doe rijst op je brood
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
            doe rijst op je brood
            en een schepje whey er boven op
            :: 1.82M :: 84 KG ::
            BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by resike View Post
              doe rijst op je brood
              Originally posted by Pellegrino90 View Post
              en een schepje whey er boven op
              Kip erbij en kijk is hoe lekkere hap
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                mijn ijskast is niet groot genoeg en mijn vriendin eet al eens graag wat anders dan kip
                heb bij de laatste promotie 3kg knn scoren maar meer vond ze ook wat te gortig...
                wel handig om op zondag meteen een hele grote hoeveelheid te maken en te verdelen in 5 porties voor de week. Maar de kip is natuurlijk niet altijd in promotie (jammer genoeg).
                5 porties voor een week?
                Heb je verder geen honger

Je vriendin zou hier niet moeten kijken.
                Ik heb een vriezer speciaal voor vlees!
                Ssssmoking

Comment

ik neem ook altijd volkoren brood in de middag en rijst als laatste maaltijd voor en na de training.
                  ik nam altijd basmati maar stap nu over op zilvervlies.

het grootste verschil zit hem denk ik in het feit of je wilt cutten of niet, met zilvervlies zou je minder snel kans hebben om vet op te bouwen.
                  + zilvervlies zou een meer gebelanceerde afgifte van energie geven tijdens je training las ik gister toevallig.
                  ook zit er in brood zout wat weer vocht kan vasthouden.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    hallo allemaal,

waarom eten veel mensen op dit forum rijst in plaats van brood in de middag?

ik bedoel wat is het voordeel, want makkelijker is het zeker niet, om op je werk een bakje rijst te zitten eten. is het alleen omdat het lekkerder is?

of is het gezonder? want dan ga ik het ook rijst eten in de middag.
                    ook heb ik weleens gehoord dat je op rijst droger blijft

graag reacties en redenen,
                    alvast bedankt.
                    Brood houd vocht vast, door de zoutgehalte zit al gauw 2 gram zout in per 100 gram.

Comment

Rijst moet je zeker veel innemen als je een groffe droge postuur wilt. Zilvervliesrijst dan! Witte rijst wat minder

Comment

Ik mix altijd rijst met aardappels droog gebakken in de oven met Italiaanse kruiden bovenop en BAM klaar

Comment

Originally posted by Supermocro View Post
                          Ik mix altijd rijst met aardappels droog gebakken in de oven met Italiaanse kruiden bovenop en BAM klaar
                          Hoeft niet persee. het gaat om wat je dagelijks binnenkrijgt als je alleen maar de dag door brood eet, dan gebeurt er niks.
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Het gaat om ????

Comment

Ow zo

Comment

hoezo bump

denk dat het belangrijkste reden om brood te vermijden is dat bakkers en fabrieken in het bijzonder dingen aan brood toevoegen die je er gewoon niet in wilt hebben, ook is het graan tarwe waarvan brood gemaakt wordt een vervuild graan doordat het de laatste jaren zo veel ginetisch gemanipuleert is dat het voor mensen schadelijk is geworden en minder goed verwerkt wordt. dit geld dus ook voor het o zo gelievde Brinta. HAVERMOUT rulzz!

dit is een belangrijkere reden dat het zoutgehalte en daarom vindt ik het ook geen optie zoutarm/zoutloos brood te eten.

daarom gewoon lekker rijst, bataat, quinoa, havermout en andere vole granen eten.
                                een goede vervanging vindt ik altijd zilvervliesrijstwafels of biologisch zuurdesem rogge of speltbrood. daar wordt niets nuteloos aan toegevoegd. is veel gezonder en bevat geen tarwe. deze kun je ook in zoutarme varianten krijgen
                                Last edited by maar7en8; 13-03-2012, 10:54.
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X