I <3 kojak de kippendief
Waarom heb ik nooit trek?
Collapse
X
-
nou mijn mening is hoe meer je eet hoe meer massa je hebt hoe meer je kan veranderen in spiermassa door middel van training. dus je moet gewoon harder trainen dan gebruikt je lichaam al die voedingsstoffen. hoe kan je nou teveel eten als alles gebruikt wordt ... en niet aankomen met oooh dan zet mijn lichaam veel vet aan dat is toch onzin dan moet je harder werken dan krijg je ook geen vet. kan me gewoon niet voorstellen dat ik zon supermetabolisme heb...
Comment
-
Probeer het op te bouwen doe gewoon stapje voor stapje meer eten...
Door bijv een plakje kipfilet extra op een boterham te doen.
Geen 2 boterhammen op elkaar maar gewoon los..
aardappeltje extra nemen
Je maag begint dan langzaam te wennen met het meer eten en later begin je vanzelf trek te krijgen
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postnou mijn mening is hoe meer je eet hoe meer massa je hebt hoe meer je kan veranderen in spiermassa door middel van training. dus je moet gewoon harder trainen dan gebruikt je lichaam al die voedingsstoffen. hoe kan je nou teveel eten als alles gebruikt wordt ... en niet aankomen met oooh dan zet mijn lichaam veel vet aan dat is toch onzin dan moet je harder werken dan krijg je ook geen vet. kan me gewoon niet voorstellen dat ik zon supermetabolisme heb...
Dit zet mensen op het foute been, dus ff beter de sticky's lezen brah. tot dan dimmen brah
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Postbrah you 're bulshitting us. Echt cerial, je bent nog niet zolang hier op het board maar je hebt een mond alsof je mr.olympia bent, terwijl je echt de ballen verstand er van hebt dat blijkt wel uit de post er boven.
Dit zet mensen op het foute been, dus ff beter de sticky's lezen brah. tot dan dimmen brahsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
@janjaap kerel ik zeg duidelijk in mijn posts dat het voor mij werkt en dat het mijn mening is dus het kan niet fout zijn. verder zullen we nog wel zien of ik verstand van heb want ik ga als een malle. meer als 2 kilo gepakt in 3 weken en ik ben al flink gespierd met mooie definities. deze week post ik nog pics dan kan je zelf oordelen. en ik probeer gewoon mijn ervaringen te delen aar is dit forum toch voor. ik ben intelligent zat om advies te geven dat werkt. kijk jij eerst maar eens naar mijn voedingsschema en mijn pics voordat je ongegronde kritiek gaat geven. ben benieuwd naar jou stats en progressie. wil niet arrogant zijn maar denk dat die in het niet gaan vallen met wat ik ga bereiken met mentale instelling.
die van jou schort in ieder geval wat aan. anderen bekritiseren. geef hem raad of hou je stil zo simpel is het. en ik ben hier niet zo lang dus ik mag geen raad geven ? dat slaat helemaal nergens op. en als mijn post zon bullshit was waarom vinden andere mensen zich er dan in ? daaruit kan ik concluderen dat jij mij gewoon aanvalt en waarom weet ik niet. en kojak blijf jij maar lekker haten kerel ik heb al gezegd dat ik schijt aan jou heb. doe maar lekker boos achter je scherm. deert me niet pik.
voor de TS. jij mag geloven wie je wilt. sorry dat we een discussie zijn begonnen op jouw topic. maar ik zou zeggen probeer mijn voedingsschema en train 3 keer in de week hard en je zult progressie zien dat beloof ik je
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Post@janjaap kerel ik zeg duidelijk in mijn posts dat het voor mij werkt en dat het mijn mening is dus het kan niet fout zijn. verder zullen we nog wel zien of ik verstand van heb want ik ga als een malle. meer als 2 kilo gepakt in 3 weken en ik ben al flink gespierd met mooie definities. deze week post ik nog pics dan kan je zelf oordelen. en ik probeer gewoon mijn ervaringen te delen aar is dit forum toch voor. ik ben intelligent zat om advies te geven dat werkt. kijk jij eerst maar eens naar mijn voedingsschema en mijn pics voordat je ongegronde kritiek gaat geven. ben benieuwd naar jou stats en progressie. wil niet arrogant zijn maar denk dat die in het niet gaan vallen met wat ik ga bereiken met mentale instelling.
die van jou schort in ieder geval wat aan. anderen bekritiseren. geef hem raad of hou je stil zo simpel is het. en ik ben hier niet zo lang dus ik mag geen raad geven ? dat slaat helemaal nergens op. en als mijn post zon bullshit was waarom vinden andere mensen zich er dan in ? daaruit kan ik concluderen dat jij mij gewoon aanvalt en waarom weet ik niet. en kojak blijf jij maar lekker haten kerel ik heb al gezegd dat ik schijt aan jou heb. doe maar lekker boos achter je scherm. deert me niet pik.
voor de TS. jij mag geloven wie je wilt. sorry dat we een discussie zijn begonnen op jouw topic. maar ik zou zeggen probeer mijn voedingsschema en train 3 keer in de week hard en je zult progressie zien dat beloof ik je
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postnou mijn mening is hoe meer je eet hoe meer massa je hebt hoe meer je kan veranderen in spiermassa door middel van training. dus je moet gewoon harder trainen dan gebruikt je lichaam al die voedingsstoffen. hoe kan je nou teveel eten als alles gebruikt wordt ... en niet aankomen met oooh dan zet mijn lichaam veel vet aan dat is toch onzin dan moet je harder werken dan krijg je ook geen vet. kan me gewoon niet voorstellen dat ik zon supermetabolisme heb...
Wat wel weer waar is dat je meer moet eten > hogere behoefte als je meer spiermassa hebt, maar dat is niet relevant tot het onderwerp
- jij zegt: hoe meer massa hebt dit in spiermassa kan veranderen: foei brah massa (vet of andere massa weet niet wat je bedoelt) kan nooit nooit nooit omgezet worden in spiermassa
over vet aanzetten heb je nog niet veel kaas gegeten. Je zegt als je vet aanzet train je niet hard genoeg. Dit is onzin brah, je zet vet aan omdat je teveel energie tot je hebt genomen wat je niet gebruikt. teveel kcal tot je neemt t.o.v je dagelijks verbruik.
dit bedoel ik brah, iedere regel spui je wel weer iets aan onzin en kom niet nu met dit is mijn mening brah want
you re bulshitting us
Comment
-
is het nou afgelopen met dat gezeik...Braaaaaaaaaaahs...
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postnee man na 2 weken heb je zelfs honger VOOR je moet eten. ik wil niet zeiken maar jullie doen volgens mij allemaal iets fout. of jullie eten te veel op bepaalde tijdstippen of jullie trainen niet hard genoeg. ik heb altijd hongen ook op niet traininsdagen en moet ik wel trainen zit ik OVER mijn behoefte ! prop ik nog 2 appels naar binnen en een pak donuts. of ik heb gewoon een mega metabolisme. maar ik denk toch dat het aan jullie ligt. ik eet makkelijk een half brood per dag
mvg
Je bent 1.88 lang en weegt 72 kg.....dat is ondergewicht en wijst meer in de richting dat je ecto bent en we weten allemaal dat ecto's wat meer moeten eten om aan te komen in spiermassa.
Originally posted by Straatvechter View Post@janjaap kerel ik zeg duidelijk in mijn posts dat het voor mij werkt en dat het mijn mening is dus het kan niet fout zijn..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postnee man na 2 weken heb je zelfs honger VOOR je moet eten. ik wil niet zeiken maar jullie doen volgens mij allemaal iets fout. of jullie eten te veel op bepaalde tijdstippen of jullie trainen niet hard genoeg. ik heb altijd hongen ook op niet traininsdagen en moet ik wel trainen zit ik OVER mijn behoefte ! prop ik nog 2 appels naar binnen en een pak donuts. of ik heb gewoon een mega metabolisme. maar ik denk toch dat het aan jullie ligt. ik eet makkelijk een half brood per dag
mvg
zou maar eens wat aan je voeding doen straatvechta, is hendig klotuh...
Comment
-
veel haters merk ik. ik zeg letterlijk dat het mijn mening is die voor mij werkt. daarmee insinueer ik niet dat het voor hem werkt. lees al mijn posts na en je zult zien dat ik altijd in die trent antwoord. misschien moeten jullie leren begrijpend lezen. en wat is toch al die haat dat ik niks mag zeggen omdat ik nieuw ben ? ik praat over mijn progressie van dag 1 dat is alles wat ik doe. en waarom oordelen jullie dat ik ondergewicht heb ? ja ik weeg 73 op 1.88 en ik heb al gezien dat ik een beter figuur heb dan velen hier die zeggen dat ze al jaren trainen. en heel mijn inbox zit vol met steunbetuigingen (dank daarvoor) dat ik goede argumenten geef en dat jullie buttyboys zijn die haten en het toch altijd beter weten. dus aan bepaalde personen ga ik geen woorden meer vuil maken. je weet wel dat ze discussies op internet vergelijken met de paralympics. dus laten we nou maar gewoon doen waarvoor dit forum is; goede raad geven en vragen, progressie meten en als jullie het sociale aspect niet aankunnen laat het dan achterwege in godsnaam. niemand wil jullie haat lezen en ik zit niet te wachten dat jullie alles waar ik goed op ga in twijfel trekken. als het werkt voor mij dan zou het voor een ander ook kunnen werken dus ben ik eigenlijk verplicht om het te delen. kijk jij nu maar gewoon naaar mijn pics en zeg dan maar of ik ondervoed ben. ik weet zeker dat je zegt nice voor iemand met jouw verleden en pas 3 weken bezig. jullie vergeten allemaal dat feitelijke kennis minder belangrijk is dan mentale kracht. wat heb je eraan als je weet wat je moet eten maar je houdt het toch niet vol omdat je geestelijk zwak bent ?
en in al mijn posts zit waarheid, niks wat ik zeg grijp ik uit het luchtledige, of ik ervaar het zelf of iedereen weet dat het zo is. en met mijn voedingsschema is niks pik want het is al door meerdere mensen goedgekeurd waarvan ik weet dat ze verstand hebben en dat ze zelf zijn wat ze zeggen dus niet jij. en nu wil ik de strijdbijl begraven en vragen of we kunnen ophouden met dit nietes welles spelletje want we bevuilen alleen dit forum ermee. kom op kerel... niemand zit hier op tewachten. dus kies maar of we doen relaxed tegen elkaar of we zeggen niets meer tegen elkaar.
sorry again ts mvg
ps mijn voedingsschema zwerft hier ergens rond fitness-maniak ga hem eerst maar eens lezen en dan pas oordelen.Last edited by Straatvechter; 26-01-2011, 15:00.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment