dextrose/whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dextrose/whey shake

mannen,

sinds een paar weken neem ik DIRECT NA mijn training een shake van whey issolaat ( isso 100 ) en ongv 35 gr dextrose.

Ik gooi dit gewoon bij elkaar in 1 shake.

Dit kan wel tog? of moet dit ook weer apart?

thnx
    If you do what you always did, you will get what you always got !

in je maag gaat het toch bij elkaar.. als je het maar niet bij elkaar bewaart tot je het gaat drinken kan het volgens mij geen kwaad om het tegelijkertijd in te nemen.

Comment

Dit kan.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Hoeveel dextrose posts gaan we nog krijgen.

Comment

Originally posted by tha man View Post
          als je het maar niet bij elkaar bewaart tot je het gaat drinken
          Verklaar je nader.
          Ik maak mijn shake altijd de avond ervoor klaar met dextrose en whey bij elkaar.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Verklaar je nader.
            Ik maak mijn shake altijd de avond ervoor klaar met dextrose en whey bij elkaar.
            Wou net zeggen, stop zelf ook altijd de dextrose en whey samen in een boterham zakje om mee te nemen naar gym. Zou niet weten waarom dat niet kan.

Comment

Originally posted by strs View Post
              Wou net zeggen, stop zelf ook altijd de dextrose en whey samen in een boterham zakje om mee te nemen naar gym. Zou niet weten waarom dat niet kan.
              mijn opmerking om ze niet bij elkaar te bewaren was meer uit voorzorg dan uit een goede onderbouwing. wanneer je ze niet bij elkaar doet gebeurt er SOWIESO niks, als je wel bij elkaar doet (blijkbaar ook) niks, maakt misschien dus wel niet uit.

Comment

Originally posted by strs View Post
                Kan gewoon niet in een zakje....moet in een beker, drinkt lekkerder.

Maar kan gewoon samen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hij bedoeld waarschijnlijk dat hij het eerst in een zakje doet en na de krachtraining in een beker giet

Maar er word over het algemeen toch aangeraden om eertst de dextrose/maltodextrine op te drinken en een kwartier tot half uur later de whey?
                  Last edited by Kraakerd; 26-01-2011, 13:45.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Kan gewoon niet in een zakje....moet in een beker, drinkt lekkerder.

Maar kan gewoon samen.

oke dan blijf ik ze gewoon bij elkaar gooien in mijn shake beker. Whey word wel wat zoeter maarja dit is dan alleen maar goed

thnx voor reacties
                    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Iedereen hier weet wel dat dextrose de grootste oorzaak is van jicht ontsteking right?.
                      Hierdoor kan je op lange termijn veel gewrichts klachten krijgen.

Comment

Nee verklaar nader?

Comment

Het zorg voor afzetting van urine zuur kristallen die niet goed oplossen(die zitten in eiwitten) en omdat er in dextrose veel fructose zit kan dat kristallen gaan afzetten.
                          Meestal is het eerste zintoom dat je last krijgt van het gewricht in je grote teen maar gebeurt meestal pas van af een jaar of 35 dat je de zintomen krijgt.
                          Last edited by Bardete; 26-01-2011, 21:01.

Comment

Originally posted by Bardete View Post
                            Het zorg voor afzetting van urine zuur kristallen die niet goed oplossen(die zitten in eiwitten) en omdat er in dextrose veel fructose zit kan dat kristallen gaan afzetten.
                            Meestal is het eerste zintoom dat je last krijgt van het gewricht in je grote teen maar gebeurt meestal pas van af een jaar of 35 dat je de zintomen krijgt.
                            Dextrose is glucose, er zit geen fructose in dextrose.
                            Sucrose (tafelsuiker) bestaat voor 50% uit fructose en 50% glucose.

Dat fructose jicht veroorzaakt klopt, evenals hartinfarct/obesitas/vette lever en vele andere welzijnsziektes.
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X