Te veel eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel eten

Ik heb eens stipt uitgerekend wat ik op een dag zoal eet, ik zit op 4500- 5000 kcal wat eigenlijk veel te veel is voor mij, maar ik maak er grote vorderingen mee. Eigenlijk verschrok ik wel dat ik aan zoveel kwam en wil deze nu stilaan afbouwen aan het gene wat ik echt nodig heb 3500-4000kcal maar de vraag is dan wel ga ik hiervoor in massa moeten inboeten.

grtz
    stil growing

als je genoeg eiwitten eet niet!

Comment

Snipke volgens mij weegde je toch niet zo heel zwaar. IK eet gewoon veel eiwitten maar zit volgens m ij maar rond de 2200kcal. En blijf nu gewoojn op gewicht met 2 tot 3 keer in de week pizza of maccie en blijf droger worden. Dus in het begin ga je wel wat massa inleveren maar je gaat er alleen maar mooier uitzien daarna denk ik.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 23 2004,13:44)]Snipke volgens mij weegde je toch niet zo heel zwaar. IK eet gewoon veel eiwitten maar zit volgens m ij maar rond de 2200kcal. En blijf nu gewoojn op gewicht met 2 tot 3 keer in de week pizza of maccie en blijf droger worden. Dus in het begin ga je wel wat massa inleveren maar je gaat er alleen maar mooier uitzien daarna denk ik.
        ik weeg 80-82 kilo momenteel, het probleem bij mij is dat ik gewoon graag eet en dat ik het ook gewoon ben van zoveel te eten, ik eet soms om het uur iets . Ik ben nu al begonnen met kleinere maaltijden te eten maar moet vaststellen dat ik nog veel honger heb, dan neem ik een appel omdat ik dan het gevoel heb van vol te zitten (voor eventjes).
        Ik ben gewoon bang dat ik veel zou moeten inleveren als ik mijn kcal ga naar beneden doen.

grtz
        stil growing

Comment

Moet je niet bang voor zijn, Snipke! Gewoon per week iets minder koolhydraten gaan eten. Je ontdekt vanzelf waar je ondergrens ligt. Als je het heel geleidelijk afbouwt, hoeft het je geen spiermassa te kosten. En anders moet je het combineren met een licht kuurtje, dan weet je bijna zeker dat je op z'n minst je massa behoudt.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

bang om teveel in te leveren is logisch, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Je kan niet droog worden zonder ook wat spiermassa in te leveren. DUs het is gewoon een keuze in mijn ogen. Ga gewoon wat lager in de koolhydraten wat al gezegd is tot je weet waar je grens ligt
            I live to end the game

Comment

Inderdaad langzaam afbouwen dan valt het alles mee met inleveren van spiermassa.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X