Vreemd verhaal over melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vreemd verhaal over melk

Nou even dit topic..
    Ik had het toen straks met een vriend over melk en opeens zie hij dat hij laatst iets gelezen had over hoe schadelijk melk wel niet zou zijn.
    Ik had hier nog nooit over gehoord of gelezen dus vroeg hem de bron.
    Na even zoeken vond hij hem en dit is het:

Is melk gezond of ongezond? Wat kunt u leren van de grootste dieet studie ooit ter wereld?

Ik vind het maar een vreemd verhaal dus ik dacht laat ik het maar eens posten.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

heb nergens last van met 1.5 l pdag

Comment

Als men zegt dat iets schadelijk is dan werkt men voor het andere bedrijf. Das mijn richtlijn, natuurlijk ga ik geen olie drinken als men zegt dat water gezond is.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
        heb nergens last van met 1.5 l pdag
        mijn tante rookt 2 pakjes per dag. ze heeft nergens last van. is roken dan minder ongezond?
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Het schijnt mbt de amerikaanse melk wel te kloppen.
          1 van de grote coffeeshops in de VS zou ook enige tijd geleden zijn overgestapt op hormoonvrije melk en melk die schoon is van allerlei kankerverwekkende troep. De koeien worden daar zwaar genetisch gemanipuleerd en met allerlei rommel gevoed en ingespoten.

Dit item is in principe niet representatief voor de NL melk. Als er hier ook maar 1 vuiltje in de lucht of grond zit dan worden miljoenen liters melk vernietigd. Maar exacte gegevens over onze melk heb ik niet, zijn mij verder niet bekend.
          Dus als iemand iets representatiefs heeft?
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

En maar goed ook dat die vernietigd worden, 1 eerlijke handel wordt dan verkocht ipv oneerlijke, 2 wij leven langer dus dat brengt meer op + de gezondheidszorg heeft minder lasten, 3 we worden er gezonder en efficiënter van. In de VS maakt dat minder uit want wie daar niet verantwoord leeft komt zelf met de kosten te zitten.

Hangt gewoon van het sociale zekerheidsmodel sterk af. Uiteindelijk maakt het niet uit met welk land je getrouwd bent of waar je woont maar hoe je je daarin weet te arrangeren/schikken.
            Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

eerlijk gezegt zal ik er geen seconde van wakker liggen, ik drink al meer dan 16 jaar halfvolle melk uit een pak en zal dat blijven doen.
              die 2-3 liter per dag kan echt geen kwaad denk k dan.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Het schijnt mbt de amerikaanse melk wel te kloppen.
                1 van de grote coffeeshops in de VS zou ook enige tijd geleden zijn overgestapt op hormoonvrije melk en melk die schoon is van allerlei kankerverwekkende troep. De koeien worden daar zwaar genetisch gemanipuleerd en met allerlei rommel gevoed en ingespoten.

Dit item is in principe niet representatief voor de NL melk. Als er hier ook maar 1 vuiltje in de lucht of grond zit dan worden miljoenen liters melk vernietigd. Maar exacte gegevens over onze melk heb ik niet, zijn mij verder niet bekend.
                Dus als iemand iets representatiefs heeft?
                Dat vond ik dus ook vreemd. Dat een groot gedeelte van een USA onderzoek was maar het gewoon in het nederlands vertaald is.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  mijn tante rookt 2 pakjes per dag. ze heeft nergens last van. is roken dan minder ongezond?
                  Nee, melk zijn makkelijke eiwitten rede genoeg om t wel te drinken als t slecht zou zijn. wat ik niet geloof.

Comment

Gaat vooral om hormonen in melk en alle bewerkingen die gedaan worden: pasteuriseren, homogeniseren, gemalen krijt (met extra calcium!). Verkeerd voer voor de koeien (geen gras maar granen). Enz.

Met rauwe onbewerkte melk is naar mijn mening niks mis. Bedenk ook dat je melk kunt drinken van een ander dier dan de koe. Bijv. geiten en schapenmelk.

Zelf drink ik rauwe biologische paardenmelk. Daar maak ik kefir van.
                    Als het er is drink ik ook biest (colostrum).
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by laurann View Post
                      Ik vind het maar een vreemd verhaal dus ik dacht laat ik het maar eens posten.
                      Tja, de "China Study".................:
                      The China Study: veel onbetrouwbare gegevens over een kleine groep mensen. De China Study.

Veel meer valt er niet over te zeggen.
                      Voeding en kanker: canceranddiet.nl
                      Voeding en gezondheid: voedingengezondheid.com

Comment

jup, is al heel lang bekend dat de campagne voor melk in nederland alleen maar was voor de economie. Toch gelooft merendeels van de bevolking erin. Ik lust het niet dus ik hoef me er ook niet echt druk over te maken :P wel interressant filmpje though !
                        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

melk is het beste wat er is. melk is wat de jongens van mannen scheidt.

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                            melk is het beste wat er is. melk is wat de jongens van mannen scheidt.

Wat de jongens van de mannen onderschijt in mijn geval...ga al over m'n nek als ik melk ruik...laat staan drinken (exorcist effect)
                            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Het is niet een het feit dat de koeien genetisch gemanipuleerd, maar het is gemaakt vool kleine kalfjes en niet voor mensen en er zitten genoeg eiwitten in die wij helemaal niet nodig hebben en die groei hormonen hebben ook niet zo gek veel nut. De enige goeie melk voor mensen is eigenlijk mensen melk, maarje das natuurlijk een beetje vreemd :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X