Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@Davevd da's veels te veel vet. en te weinig carbs ten opzichte van eiwitten.
Na je training wil je vooral snelle carbs, aangevuld met eiwitten. Zo weinig mogelijk vet.
Er zijn zat mensen die chocomel na de training doen. Ik ook nog steeds... maar maak je nu zelf. Cacao + dextrose + whey + melk.
Ik zou toch maar wel, voordat je de musclemilk neemt een kleine shake maken met whey, maize en water. Een half uur daarna kan je dan je musclemilk nemen.
Die musclemilk is vrij traag, er zit o.a. casseïne in en vet, die 2 maken het geheel erg langzaam terwijl je op dat moment juist erg snelle middelen wil hebben. Het is verder echt prima spul en je zal er goed op groeien, maar niet echt optimaal als postworkout shake.
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Niet verder vertellen he.
Als je neemt: 0,5 ltr melk, whey, 1 banaan en 2 rauwe hele eieren en 2 eetlepels brinta dan heb je hetzelfde als in de musclemilk zit. Zelfde eiwitten, mineralen, vitamines, vezels en vetten . En is net zo traag en je groeit als kool.
Oké, men laatste voorstel
Ik kom thuis van men werk -> avondeten gevolgd door een whey shake (gaat wel een kleintje worden) 45 minuten erna de muscle milke dan trainen en erna tonijn & ei. En als laatste maaltijd de kwark & cashew noten.
avond eten.
Ruim een uur later shake
Na het trainen
snelle carbs + eiwitten (op wat voor manier dan ook)
En dan het liefste als je thuis bent nog een behoorlijke maaltijd
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment