Kwark voor het slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark voor het slapen

Ik ben hier sinds deze week en heb de sticky's over het algemeen vrij goed bestudeerd. Nu is mijn vraag: Voor het slapen zijn langzame eiwitten goed deze schijnen beter te werken als je een bepaald gr aan vetten neemt? Is het dus verstandig om 1 pot magere kwark 45gr eiwitten te nemen met een handje ongezouten noten?

Dit is geen probleem, de vetten vertragen de eiwitopname waardoor je langer gevoed zult zijn de nacht door
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Je zit helemaal goed, en je zal echt niet de enigste zijn die dat doet (ik doe het ook namelijk voor slapen gaan) handje nootjes erbij en eten maar!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Volgens mij eet iedereen op dit forum (inclusief mij) kwark voor het slapen gaan!

Comment

Originally posted by Bardete View Post
          Volgens mij eet iedereen op dit forum (inclusief mij) kwark voor het slapen gaan!
          of casseine shake

Comment

Bedankt voor de reacties

Comment

Zou niet meer zonder me shake kunnen
              Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
              Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Originally posted by Bardete View Post

Ik niet.......en al helemaal niet met noten.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Ik niet.......en al helemaal niet met noten.
                  Ik wel....maar ik vraag me soms af of nou net daardoor die laatste, onderste buikspiertjes niet echt zichtbaar worden.....dat ik daardoor toch net teveel vet binnenkrijg?
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Ik wel....maar ik vraag me soms af of nou net daardoor die laatste, onderste buikspiertjes niet echt zichtbaar worden.....dat ik daardoor toch net teveel vet binnenkrijg?
                    teveel vet door kwark binnenkrijg? denk eerder te veel koolhydraten
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      teveel vet door kwark binnenkrijg? denk eerder te veel koolhydraten

Nee, door de noten die ik erdoor gooi.
                      Maar ik eet altijd vrij schraal en ben daardoor die noten gaan toevoegen.
                      Buik is enorm vooruitgegaan de laatste maanden, mag spreken van een "bescheiden 4-packje", maar die onderste spieren....die zie je nog niet dus.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

dan doe je andere dingen fout. kwark met of zonder noten voor het slapen gaan heeft er niks mee te maken.

Comment

Hmm, ja, dan toch misschien nog teveel kh.
                          Maar als ik dat nu nog minder, heb ik echt beduidend minder energie.
                          Eet ongeveer 90 gram havermout en 5 of 6 speltboterhammetjes per dag, de rest van de kh zit dan in groente enzo, maar die groente heb ik dan ook wel nodig, veronderstel ik.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Als je al een 4-pack hebt dan is dat heel netjes hoor! Ik doe het nog steeds met een 1-pack (gewoon 1 ronde buik, haha!). Ik denk ook dat de onderste buikspieren het moeilijkste zijn en dat je wel heel droog moet zijn willen ze zichtbaar worden. Zou dus gewoon lekker die nootjes blijven eten

Comment

het gaat niet alleen om de hoeveelheid kh... maar ook de concentraties en het moment van de dag dat je ze eet

Hoeveel kwark? Wat voor kwark? en hoeveel noten eet je voor het slapen gaan?
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X