Het schijnt nog beter te zijn om kaneel erdoor heen te nemen toch? Heb je ook gelijk geen last meer van de noten.
Kwark voor het slapen
Collapse
X
-
tja... de meningen schijnen daar ook nog verdeeld over te zijn. Ik heb dat inderdaad een tijdje gedaan.
De kaneel zou voor een vertraagde gastric emptying zorgen (minder snel door je maag) en daardoor langere afgifte.
Was soort van mijn eigen experimentje. Ik weet niet in hoeverre het echt zoden aan de dijk zet. Maar het helpt in ieder geval voor de smaak
Je kan trouwens ook gewoon volle kwark eten. Is lekkerder en heb je meteen al vetten erbij.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHmm, ja, dan toch misschien nog teveel kh.
Maar als ik dat nu nog minder, heb ik echt beduidend minder energie.
Eet ongeveer 90 gram havermout en 5 of 6 speltboterhammetjes per dag, de rest van de kh zit dan in groente enzo, maar die groente heb ik dan ook wel nodig, veronderstel ik.
Neem de noten maar overdag dan en niet teveel kwark, zit ook KH in. Je hebt niet zoveel KH nodig 's nachts. En zonder noten of vet is de afgifte van de eiwitten gewoon beter. Afbraak van spieren valt wel mee en er worden toch ook vetten afgebroken als je je GH piek hebt in je slaap. Dus extra aanvoer van KH en vetten.....niet nodig.
Maar als je al een 4 pack hebt dan ga je toch al goed verder? No problem, geduld is een schone zaak, zou me er verder niet te druk om maken tenzij je wedstrijden wil gaan doen.....1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
@sf01: ik eet bigarde kwark (mager) of franse magere kwark (AH), 250 gram ongeveer met 1 hand ongebrande noten. Ik heb vaak nog trek in de avond (omdat ik meestal na het avondeten nog een uur met de honden ga lopen) en dit vult lekker. Volle kwark eet ik inderdaad nooit, blijft ergens een raar ding in mijn hoofd dat zegt dat dit "vet, vet" is.
@Janneke: jaaa, misschien moeten we eens blote foto's op het forum zetten van die buiken van ons, whahaha!
@Martin: Nee, wedstrijden zitten er niet in, ik vind het gewoon mooi. Vergeleken met een jaartje geleden....nou, daar ben ik best trots op. Maar soms wil je dan gewoon toch nog iets verder...maar moet ook niet té laag in vetpercentage gaan zitten, ergens weet ik dat ook wel natuurlijk."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Post
1) @Janneke: jaaa, misschien moeten we eens blote foto's op het forum zetten van die buiken van ons, whahaha!
2) @Martin: Nee, wedstrijden zitten er niet in, ik vind het gewoon mooi. Vergeleken met een jaartje geleden....nou, daar ben ik best trots op. Maar soms wil je dan gewoon toch nog iets verder...maar moet ook niet té laag in vetpercentage gaan zitten, ergens weet ik dat ook wel natuurlijk.
1) yes yes yes, komen die pic's nu dan mijn kant op.........
2) geldt voor mij ook bijna helemaal, alleen ik ga toch dat stapje verder, ik moet straks toch echt op de 6% zitten.
Het is nu wel weer leuk trouwens he in mijn logje ? En weer een mooie post van Leroy. Ik ga me bijna schamen voor mijn benen......Maar geeft wel een ego-boost de mening van leroy over mijn fysiek.
oeps, we lullen teveel offtopic, sorry U-Niekk, we gaan weer ontopic.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostCasseine kan jij toch ook gewoon nemen of vind je dat zonde mischien:P?
of
Sindskort doe ik dit gewoon: kwark+halve schepje whey(perfect voor de smaak) en je hebt snelle toevoer van eiwit+langzame
kwark met whey is prima, dan verrijk je de kwark enorm.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View Post1) yes yes yes, komen die pic's nu dan mijn kant op.........
2)
Het is nu wel weer leuk trouwens he in mijn logje ? .
1) Jij weet allang hoe ik er uit zie.....
2) zeker leuk, ik volg het absoluut!
Kwark met whey...hmmm, als dat die trek net zo goed stilt, ga ik dat zeker proberen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNog even antwoord en dan ga ik ook weer on topic....
1) Jij weet allang hoe ik er uit zie.....
2) zeker leuk, ik volg het absoluut!
Kwark met whey...hmmm, als dat die trek net zo goed stilt, ga ik dat zeker proberen.
1) Nietes. ik wacht nog steeds meissie......1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment