Pindakaas word gezien als ''Ongezond Product''

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pindakaas word gezien als ''Ongezond Product''

Waarom zeggen het meeste mensen nou dat pindakaas je dik maakt!
    ik hoorde het vandaag nog bij de gym. hij zei dat er teveel vet in zit. tuurlijk als je niks doet dat je er door aan komt. maar als je sport kan het geen kwaad toch?natuurlijk moet het wel in je schema passen, ik eet wel per dags 4 x volkoren boterhammen met pindakaas. wie eet er hier ook veel pindakaas?
    Never send a boy to do a mans job!

mensen zonder enige kennis zeggen dat, veel mensen denken dat vetten je dik maken.

Comment

mensen die zeggen dat vet slechts is zijn achterlijk.
      pindakaas is het lekkah en gezond, ik het dus heel erg graag

Comment

Ik eet ook regelmatig brood met pindakaas,lekker blijven door eten zou ik zeggen,wie is er niet groot mee geworden!!

Comment

ja. het irriteert mij ook als mensen niet weten wat ze zeggen. mischien bevat het wel veel calorieen. maar dat is ook goed! dan groei je ook beter en sneller!

Comment

Je hebt goeie vetten en slechte vetten.. in pindakaas zitten goeie vetten.. maar geen halve pot per dag eh :P
            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
              Je hebt goeie vetten en slechte vetten.. in pindakaas zitten goeie vetten.. maar geen halve pot per dag eh :P
              Dat is wel mijn probleem. bij mij thuis is de pot binnen 2 3 dagen al op

Comment

Ja pindakaas kan dik maken, natuurlijk kan pindakaas dik maken.. Dat kan zowat elk voedingsmiddel :/

Bijna elk 'goed' (om het in jouw termen te zeggen) voedingsmiddel kan ook 'slecht' zijn, doordat deze slecht/verkeerd toegepast worden in het voedingschema.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik eet per dag zo'n 100g pinda's. Heb ik het liever als broodbeleg gaat er ook maar zo 100g pindakaas in per dag.. Afhankelijk van de situatie en dat wordt dan afgewisseld met dagen dat ik eieren eet of wat olijfolie drink om niet 7 dagen per week me vetten binnen te krijgen van pinda's of pindakaas..
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                    zelfde als noten handje per dag is goed ... zak in de 2 dagen weer niet ..
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                      Alle vetten zijn goed, behalve transvetten (uit de frituur)
                      je hebt onverzadigde vetten nodig maar ook verzadigde.
                      Iedereen heeft 60-110g vet per dag nodig.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                        Okey, omfg

En tsja, de mensen @ the gym.... Daarom luister ik dus muziek, zodat ik niet teveel met dat soort mensen in gesprek raak. Of als dat toch gebeurt, moet je gewoon je bescheiden mening geven zonder dat je je er druk over maakt. (Zoiets kost wel moeite hoor) Als ze écht groot willen worden, lezen ze zich wel in, en veranderen ze vanzelf wel van mening.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Geen dag zonder pindakaas!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            Alle vetten zijn goed, behalve transvetten (uit de frituur)
                            je hebt onverzadigde vetten nodig maar ook verzadigde.
                            Iedereen heeft 60-110g vet per dag nodig.
                            Volgens mij 200 gram toch? als ik mij niet vergis?

Comment

je vergist je. zoveel heeft niemand nodig.

enige kutte aan pindakaas en ander smeersel is dat het niet echt nauwkeurig is. je zit in no time over je berekende hoeveelheid heen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X