Aangepast voedingsschema cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangepast voedingsschema cut

Beste mede BB-ers,

Ik ben nou ~6 weken bezig met mijn cut en toch niet echt tevreden moet ik zeggen.
    Qua gewicht ben ik ~2kg kwijt en mijn buikomvang scheelt ~2cm.
    Nou maakt me dat gewicht niet gek veel uit aangezien ik wel merk dat ik nog steeds sterker wordt en niet minder sterk wat wel te verwachten is van een cut.

Nou heb ik mijn voedingsschema op een aantal kleine punten aangepast.
    - ik begin eerder met stage lopen dan van te voren, dit scheelt een uur met mijn ontbijt.
    - ik heb van de enige persoon die ook serieus bezig is met BB op mijn sportschool (ja echt de enige!) me laten vertellen dat kwark van de melkproducten meestal het lichtst verteerbaar is omdat het 'time-released' is. Dit wil ik dan ook rustig aan gaan proberen.
    - Ik ga mijn moeder opdragen meer rijst te eten!
    - Ik ben overgestapt van soya eiwitten naar whey-isolaat (hier ben ik nu al mee begonnen en ik heb spontaan geen bolle buik meer na mijn shake)

Ik heb beide schema's bijgevoegd en ben benieuwd naar commentaar/opmerkingen.
    Let op! mijn nieuwe schema is de onderste
    Attached Files

6 weken en 2 kilo+2centimeter is prima. Meer gewicht en krachtverlies wil je juist niet in een cut.

Gooi de bieflappen er uit in de cut en neem daarvoor vis of kip.

Probeer iets meer te focussen op droge massa ipv het cutten op zich. Als de VVM groeit dan zakt je bf al in principe, mits je niet in vet aankomt natuurlijk.
    Groeiende spieren gebruiken ook meer energie dus dat is dan ook goed voor je cut, dus krachtverlies....liever niet.

Je mag in je whey shake nog 40gram maizena gooien na je training(past wel in je voeding) geeft meer spiervolume en trekt ook vocht mee, je gaat daar ook droger mee worden.

Ik zie net dat je havermout in je shake gooit, doe maar niet. Gewoon maize gebruiken.
    succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

nja ik ben niet echt tevreden over het resultaat eigenlijk, misschien dat ik er teveel van verwachte.. zal binnekort weer eens wat foto's schieten.

Ik kan thuis niet bepalen wat er 's avonds gegeten word al kan ik hier wel wat invloed in hebben en dring ook meestal aan op mager vlees idd..

als ik 40 gram maizena na mijn training pak moet ik dit dan ergens anders schrappen of heb ik die kcals wel nodig? en is dat wel te eten, volgens mij maakt mijn moeder daar sausjes mee.. hahah
      Ik gooi trouwens geen havermout in mijn shake, maar shake in mijn havermout:P 's ochtends heb je toch complexe carbs nodig om de dag mee vol te zitten? dacht dat maizena juist snelle carbs waren?

nog 1 puntje wat ik net ben vergeten: ik heb het idee dat ik overdag erg weinig eet en vanaf het avond eten behoorlijk veel. Is dit niet erg? Ik weet dat ik rond mijn training meer moet eten maar ik dacht misschien heb ik het wat te extreem gedaan.

Comment

Comment

Waar ik op let tijdens de cut en wat voor mij goed werkt

Na de training toe veel kh, na me training alleen me glycogeen aanvullen en daarna eiwitten.
          De tijd is het belangrijkst vind ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X