Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema

Heren,

Tijdje niet gepost hier. Graag haal ik mijn schema langs jullie. Even een paar kanttekeningen:

- Ik drink zo'n 4 liter water per dag, tijdens training natuurlijk veel meer.
    - Merk shake Iso Whey van IQ Nutrition.
    - Avondeten wisselt uiteraard ik heb een gemiddelde genomen.
    - Ik zit momenteel boven mijn onderhoud misschien niet handig met mijn vetpercentage maar wil toch eerst groeien. Nog meer bulken?

Ik hoor het graag... fire away!
    Attached Files

Originally posted by WouterNL View Post
    Heren,

Tijdje niet gepost hier. Graag haal ik mijn schema langs jullie. Even een paar kanttekeningen:

- Ik zit momenteel boven mijn onderhoud misschien niet handig met mijn vetpercentage maar wil toch eerst groeien. Nog meer bulken?

Je voedingswaarden kloppen niet. Je hebt 500g magere kwark voor 53Kcal op je schema staan en maar 10g eiwitten. Je moet de voedingswaarde van 500g nemen, niet 100g. Dus het is 270 Kcal, met 50 eiwitten.

Voor de rest denk ik dat je teveel eet. Je wil spiermassa winnen zeg je, dan heb je met jouw gewicht en lengte wel genoeg aan 3600 Kcal per dag. De rest wordt toch alleen maar als vet aangemaakt.
    Failure is your friend

Comment

Je hebt gelijk! Helemaal vergeten te kijken naar de waardes...

Thanks.. .ik ga even snijden!

Comment

Heren,

In mei 2009 had je 70,5 kilo VVM en nu (bijna een jaar later) heb je 69,5 kilo VVM.
        Je BF is in 1 jaar gestegen van 7,5 kilo naar 15,5 kilo en je vraagt of doorbulken verstandig is??
        Wat heb je het afgelopen jaar in hemelsnaam gedaan?? Je bent in mei 2009 gaan bulken en dat heeft je alleen maar vet opgeleverd en geen grammetje spier........stoppen met bulken, stoppen met je huidige trainingschema, stap over op de basisschema vanuit de sticky's en pas je voedingschema aan.....
        50 gram aan fructose per dag is trouwens een no go...

succes iig
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Mijn vorige schema klopte uberhaupt niet.. kan me herinneren dat ik hier binnenkwam met een introductie van 4%... eh niet dus! En idd ik heb een tijdje stil gestaan, gewoon gegeten wat ik wilde eten. Dan krijg je dit dus..

Bedankt voor je feedback i.i.g!

Comment

Mijn vorige schema klopte uberhaupt niet.. kan me herinneren dat ik hier binnenkwam met een introductie van 4%... eh niet dus! En idd ik heb een tijdje stil gestaan, gewoon gegeten wat ik wilde eten. Dan krijg je dit dus..

Bedankt voor je feedback i.i.g!

In dat geval kan je ervoor kiezen om op onderhoud te eten en keihard te trainen, maar niet bulken, eerst je BF laten zakken.....en niet zoveel fruit in je schema stoppen, is nergens voor nodig, onnodig veel fructose..

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              In dat geval kan je ervoor kiezen om op onderhoud te eten en keihard te trainen, maar niet bulken, eerst je BF laten zakken.....en niet zoveel fruit in je schema stoppen, is nergens voor nodig, onnodig veel fructose..
              Als je op onderhoud eet dan kom je toch geen spiermassa aan? Het enige wat je dan aan het doen bent is het vet% lichtjes laten dalen, maar als dat je doel is kan je beter KT+ cardio doen EN een cutschema opstellen.

Wat is het doel van keihard trainen zonder cardio en op onderhoud eten? Je komt geen spiermassa aan en je verlies misschien een klein beetje vet..
              Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                Als je op onderhoud eet dan kom je toch geen spiermassa aan? Het enige wat je dan aan het doen bent is het vet% lichtjes laten dalen, maar als dat je doel is kan je beter KT+ cardio doen EN een cutschema opstellen.

Wat is het doel van keihard trainen zonder cardio en op onderhoud eten? Je komt geen spiermassa aan en je verlies misschien een klein beetje vet..
                Als je op ondehoud eet en je doet niets, kom je niet aan en val je niet af.
                Ga je erbij trainen zal je in BF gaan zakken omdat je op dat moment meer energie verbruikt.
                de energie die vrijkomt bij het verbranden van BF zorgt voor voeding voor je spieren....
                Als je erbij gaat cutten in voeding, dan doet de vrijgekomen energie niets voor je spieren, hoogstens onderhoud tot zelfs terugval in spiermassa.

Comment

Zo te zien zit je best goed in je vet. Zou je nog wel doorbulken dan?
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Tja jullie hebben gelijk ook. Heeft niet echt veel zin... massa erbij ga je toch niet zien. Eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X