Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik kan het niet in een bestand doen weet ik maak wel een nieuwe account aan
is goed ik ga de eiwtten verlagen vetten en koolhydraten omhoog en ik bn niet meer bang om in vet aantekomen
Koolhydraten moet je niet verhogen...
Lees even de vorige post van mij..
Daar staat hoe je het kunt aanpakken...
je eiwitten iets omlaag en je vetten omhoog... de rest wat overblijft vul je op met koolhydraten..
Wel goed van jou om niet bang te zijn om in vet aan te komen..
Dat is al een overwinning op zich voor jou..
30% klopt niet altijd hoor.. Verhoudingen zouden moeten kloppen in het algemeen, maar om het even op mezelf te betrekken. Ik bulk op 4000kcal en als ik daar 30% aan vetten zou hanteren. Dan zou dat mij 133g vet opleveren dat ik moet eten op een dag terwijl mijn inname van koolhydraten hoog is. Verder lijkt zoveel gram vet op een bulk dag mij niet echt meerwaarde te hebben, dus ik vind 90-110g zat voor een bulk dag.
Probeer het maar bij zo'n 90 tot 115g te houden zou ik zeggen..
Lees even de vorige post van mij..
Daar staat hoe je het kunt aanpakken...
je eiwitten iets omlaag en je vetten omhoog... de rest wat overblijft vul je op met koolhydraten..
Wel goed van jou om niet bang te zijn om in vet aan te komen..
Dat is al een overwinning op zich voor jou..
Succes man!!!
is goed nibor zal ik doen haha ja is zeker een ovrwining voor mij .
maarja dat komt er van als je goed nadenkt etc
ik post mijn nieuwe schema morgen maar moet dus eiwitten minderen en vet omhoog komt goed
haha okee dat klopt maar ik heb echt gewoon seriues met me zelf gesproken en er moet verandering komen dat weet ik zelf dus ben niet bang om aantekomen wil echt veel massa pakken hoop dat het lukt enzo
haha okee dat klopt maar ik heb echt gewoon seriues met me zelf gesproken en er moet verandering komen dat weet ik zelf dus ben niet bang om aantekomen wil echt veel massa pakken hoop dat het lukt enzo
lijkt psyco maar ik heb gewoon mezelf vragen gesteld enshit dat ik moest groeien enzo want ik train goed maar grow niet dus ik train voor lucht xd zulke shit zij ik tegen mezelf
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment