drinken op zaterdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

IK heb het ook niet over grote hoeveelheden vet gehad, maar vetrolletjes tussen de blokken.
    Als iemand echt droog is dan kan je dat al snel zien, niet bij iedereen maar bij velen wel.
    Als ik verkeerd eet dan zie en merk ik dat ook met een paar dagen al aan mijn bf%
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      Vind ik moeilijk te geloven Marnop. vet zet zo snel niet aan dat het zichtbaar gaat worden in een paar dagen. Ik denk eerder dat je maat wat KH naar binnen heeft gesmeten omdat hij honger kreeg na het bier drinken wat uiteindelijk extra vocht heeft vastgehouden.

Kh houd ongeveer 3x zijn eigen gewicht aan vocht vast. Misschien zijn dat de rolletjes die je gezien hebt?
      Je weet met welk niveau ik om ga en train toch he Phoenix, allemaal echte BB'ers en als ze eenmaal echt droog zijn dan kan je het erg snel zien. Nee, hij heeft echt geen extra KH gegeten.
      Zal altijd wel iets meer geweest zijn dan normaal maar niet echt bewust extra toen, meer normaal gegeten iig.
      Alcohol wordt helaas nu eenmaal gelijk omgezet in bf. En alcohol breekt werkelijk spiereiwitten af (en hersencellen) dus dan kan het bij sommigen al snel zichtbaar zijn.
      Ik voelde het ook ooit eens, ik dronk zeer regelmatig(elke dag) en behoorlijk veel en stopte daar mee, na een x periode voelde ik me per dag veel sterker en fitter worden.
      Zoveel effect kan drinken gewoon hebben.

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Je weet met welk niveau ik om ga en train toch he Phoenix, allemaal echte BB'ers en als ze eenmaal echt droog zijn dan kan je het erg snel zien. Nee, hij heeft echt geen extra KH gegeten.
        Zal altijd wel iets meer geweest zijn dan normaal maar niet echt bewust extra toen, meer normaal gegeten iig.
        Alcohol wordt helaas nu eenmaal gelijk omgezet in bf. En alcohol breekt werkelijk spiereiwitten af (en hersencellen) dus dan kan het bij sommigen al snel zichtbaar zijn.
        Ik voelde het ook ooit eens, ik dronk zeer regelmatig(elke dag) en behoorlijk veel en stopte daar mee, na een x periode voelde ik me per dag veel sterker en fitter worden.
        Op dat punt kan ik het niet oneens met je zijn. Als je echt BB aspiraties hebt, dan kan je gewoon geen alcohol drinken.
        Zelfs als je doel is om in zo kort mogelijke tijd echt fit te worden kan je het eingelijk al niet maken.
        Maar ff over dat alcohol wordt omgezet in BF.. Ik heb ergens gelezen dat zodra alchol in je systeem zit, het prioriteit nr 1 wordt van je lichaam om dit te verbranden. Dus je lichaam vertraagd het verteringsproces van je voeding die al in je maag zit. Klopt dit?
        Dus stel je eet om 18.00 een goede maaltijd en je begint om 18.30 met alcohol, dan verteerd je maaltijd van 18.00 minder snel omdat je lichaam de alcohol direct wil verbranden..
        Failure is your friend

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Ja ik ken je niveau en die zit wel goed. Had alleen niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar dat alcohol meteen in bf word omgezet vind ik raar.

Ik ben van mening dat te veel alcohol bij draagt aan bf verhoging maar zit je onder onderhoud te eten dan zal een paar biertjes in mijn ogen geen negatief effect hebben op het bf mits je natuurlijk dik over je onderhoud gaat en bier gaat gebnruiken als een bilk middel. het lichaam zal alcohol gaan gebruiken als energiebron. alcohol zorgt voor energie. Dat het lichaam er niets mee kan ben ik zeker mee eens.

Grappige is wel dat ik vaak geripter uit zie na een avond doorzakken omdat alcohol natuurlijk ook vochtafdrijvend is waardoor ik aardig wat vocht verloren heb en slanker lijk.

Comment

Bier levert natuurlijk ook wel aardig wat energie... maar de ethanol kan enkel in je lever worden afgebroken. Zeker als daar veel van binnenkomt -> VET
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
              Bier levert natuurlijk ook wel aardig wat energie... maar de ethanol kan enkel in je lever worden afgebroken. Zeker als daar veel van binnenkomt -> VET

Yep,
              het wordt uitgelegd in dat filmpje van sugar the bitter trut(h).

Comment

By the way, nice avater Martin!

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                  Op dat punt kan ik het niet oneens met je zijn. Als je echt BB aspiraties hebt, dan kan je gewoon geen alcohol drinken.
                  Zelfs als je doel is om in zo kort mogelijke tijd echt fit te worden kan je het eingelijk al niet maken.
                  Maar ff over dat alcohol wordt omgezet in BF.. Ik heb ergens gelezen dat zodra alchol in je systeem zit, het prioriteit nr 1 wordt van je lichaam om dit te verbranden. Dus je lichaam vertraagd het verteringsproces van je voeding die al in je maag zit. Klopt dit?
                  Dus stel je eet om 18.00 een goede maaltijd en je begint om 18.30 met alcohol, dan verteerd je maaltijd van 18.00 minder snel omdat je lichaam de alcohol direct wil verbranden..
                  Nee, alles komt in de maag terecht en zal op normale manier verteerd worden, hoe meer je er bij eet, hoe voller de maag, hoe langer het duurt eer de alcohol uit je lichaam is, dit is ook een van de redenen waarom je beter tegen alcohol bestand bent wanneer je erbij eet, het duurt langer namelijk voordat de alcohol zich in je bloedbaan bevind...
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Ik denk inderdaad "weer zo'n topic"

Ik vraag me altijd af wat mensen willen. Willen ze horen wat ze willen horen om het drinken goed te praten of willen ze weer met de neus op de feiten gedrukt worden.

En gebruik toch eens die verdomde zoekfunctie toch eens mensen! staat meer dan genoeg in over kansloze die alleen maar willen horen dat 1x in de week zuipen niet erg is!

sorry voor mijn reactie maar als je weet dat het niet goed is en je doet het toch wat wil je dan van ons horen? dat het niet erg is? en je daarmee dus carte blanche hebt?

Als het je progressie niet in de weg staat dan maakt het toch niet uit? drink je elke dag een flinke hoeveelheid dan maakt het wél wat uit!
                    Wat verwacht je anders? dit is toch een forum om vragen te stellen. en die vraag beantwoord te krijgen?
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                      Wat verwacht je anders? dit is toch een forum om vragen te stellen. en die vraag beantwoord te krijgen?
                      Heb je op zich wel gelijk in, aan de andere kant, je gaat toch op een diabetesforum toch ook geen vragen stellen als " is het goed als ik op zaterdag me eigen lam eet aan lekkere suikerspinnen op de markt? "........
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Ben het wel eens met okidoki je hebt veel dezelfde waardige topics, minder op de details letten en ook beetje zelf nadenken wat jij vind dat goed voor je is.

Ot: Af en toe wat drinken, zelf drink ik niks meer. Alleen wat cola dan en dat is dan mijn junk en meestal ook wat kebab.

Comment

daar heb je gelijk in...

MAAR... er worden soms wel hele domme vragen gesteld hier hoor..

Ik heb vandaag de korsten van mijn brood niet op..wat moet ik doen???

Ik ben 2x klaargekomen vandaag.. moet ik nu een extra shake nemen??

Zijn geen echte vragen ..maar wel het nivo...

Comment

Wat een gezeik allemaal!
                            Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
                            Echt nooit problemen mee gehad met alcohol.
                            Er zijn hier altijd van die fanatieke mensen die alles volgens het ''boekje'' doen en er zelf uitzien of ze nog nooit een dumbbell aangeraakt hebben.
                            Gewoon hard knallen goed vreten en gewoon plezier maken als je daar zin in hebt!!
                            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

mee eens maar mensen nemen tegenwoordig geen moeite meer om zelf na te denken.

Lees jij anders de regeltjes nog maar eens door! het heeft namelijk geen zin om telkens maar weer topics te openen die al 1000x aangemaakt en besproken zijn.

men is te lui om de zoekfunctie te gebruik en in de al bestaande info te duiken.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                                Heb je op zich wel gelijk in, aan de andere kant, je gaat toch op een diabetesforum toch ook geen vragen stellen als " is het goed als ik op zaterdag me eigen lam eet aan lekkere suikerspinnen op de markt? "........

Je kunt het altijd zo mooi zeggen, okidoki!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X