Tavelzoetstoffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    Heb net mijn peettante verloren aan kanker
    Zie de humor van dit grapje niet in.
    Ja, je hebt gelijk.....heel erg ongepast.

Excuses, heb hier niet over nagedacht.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Ja, je hebt gelijk.....heel erg ongepast.

Excuses, heb hier niet over nagedacht.
      Kan gebeuren

Misschien ben ik er wat gevoeliger voor omdat ik haar wel mis en nog verdrietig ben.
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Gewoon sacharine nemen is moleculair gezien makkelijker te handhaven voor het lichaam
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

sacharine en aspartaam zijn verleden tijd, Coca Cola en Pepsi zijn ook al overgestapt op het zoetmiddel Stevia, nu goedgekeurd te zijn ook door de EU zal het niet lang duren voordat stevia (een natuurprodukt) de chemicalen aspartaam en sacharine uit de supers doet laten verdwijnen....
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

stond laatst in de krant dat alle paniek rondom zoetstoffen niet nodig is.
            het is alleen schadelijk in exteem grote hoeveelheden.

Comment

dus 100 van die dingentjes is schadelijk ik moet het maar snel minderen ..

Comment

Ik denk dat 100 inderdaad wel erg veel is, ja. Stel dat je er een stuk of 10 per dag neemt, verdeeld in koffie e/o thee, dan zal dat best meevallen.
                Ik heb zelf jaren sacharine gebruikt, omdat ik misselijk word van aspartaam. Maar ik lette er wel op dat ik die sacharine binnen de perken hield, dus niet meer dan een stuk of 8 per dag.
                Nu gebruik ik stevia, maar ik ben daarmee ook aan het minderen. Wil gewoon zonder zoetstof verder maar vreemd genoeg kan ik moeiteloos snoep en junk laten staan, maar vind ik koffie en thee zonder beetje zoet niet te zuipen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                  dus 100 van die dingentjes is schadelijk ik moet het maar snel minderen ..
                  Denk een beetje na zeg.. Klinkt het normaal, 100 van die "dingentjes" gebruiken elke dag? Als je overal ontzettend veel van neemt, is (bijna) alles wel schadelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X