Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik junk bijna nooit, mischien soms als ik op bezoek ga neem ik wel een stukje gebak ofzo maar dat is niet altijd. dus ik junk bijna niet. alleen in de vakanties.
Aangezien er veel verschillende theorien over zijn, ben ik toch wel benieuwd hoe de gemiddelde junkdag hier eruit ziet.
Dus, bij deze.
ik doe niet aan junkdagen, die heb ik niet nodig.
wel heb ik soms dagen dat ik me niet aan mijn voedingsschema kan houden.
bijvoorbeeld in het weekend wanneer we op bezoek gaan of in de vakantie.
wel probeer ik dan zo gezond mogelijke keuzes te maken en daardoor zijn deze dagen ook geen junkdagen te noemen.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
ik doe niet aan junkdagen, die heb ik niet nodig.
wel heb ik soms dagen dat ik me niet aan mijn voedingsschema kan houden.
bijvoorbeeld in het weekend wanneer we op bezoek gaan of in de vakantie.
wel probeer ik dan zo gezond mogelijke keuzes te maken en daardoor zijn deze dagen ook geen junkdagen te noemen.
Ik junk bijna nooit, mischien soms als ik op bezoek ga neem ik wel een stukje gebak ofzo maar dat is niet altijd. dus ik junk bijna niet. alleen in de vakanties.
Op het moment vreet ik bijna alleen tonijn en kip. Lijkt me niet alleen lastiger zonder junkdag, het lijkt me dat je daarmee dan de stofwisseling ook sneller vertraagd.
Op het moment vreet ik bijna alleen tonijn en kip. Lijkt me niet alleen lastiger zonder junkdag, het lijkt me dat je daarmee dan de stofwisseling ook sneller vertraagd.
ik hou me 6 dagen aan een schema, en heb 1 dag dat ik gewoon lekker een cola drink en wat lekkers eet... als je je 7 dagen lag aan een streng schema houdt ga je tog niet volhouden, 1 dag in de week gewoon lekker eten wat je wil kan geen kwaad, en is mentaal ook gezond dat je af en toe lekker wat kunt eten wat je maar wil
Waar ik zin in heb. 1x in de maanden wat snoep. De rest van de tijd lekker spare ribs, veel biefstuk, flinke broodjes kip en 's avonds nog wat pindarotsen (met chocola). Suikerdrankjes heb ik al erg lang afgezworen. Als ik uitga neem ik vaak mixjes met light producten, zoals cola-vieuw, baco etc.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
In het weekend neem ik in plaats van kwark 's avonds zoete popcorn of mexicaantjes.
Dat is dan mijn junk.
Verder junk ik eigenlijk niet, ik heb er geen behoefte aan.
Als ik naar een verjaardag ga, neem ik ook geen taart of koek ofzo. Vind daar niets aan eigenlijk.
Bij iemand eten doe ik liever niet, want ik wil graag weten wat ik binnenkrijg.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ik junk op zaterdag en ik vind het genieten!!
Op zondag eet ik ongeveer op onderhoud rond de 2700 kcal +/-
Doordeweeks hou je me wel streng aan mijn voedingsschema,omdat mijn trainingen dan ook plaats vinden
- gebakken eieren met ham en kaas op brood
- tosti's
- moorkoppen
- puddingbroodjes
- donuts met jam of pudding
- mars
- twix
- milky ways
- allerlei soorten snoep
- vele soorten smooth yoghurts
- coca cola cherry
- ijs, maakt niet uit wat voor
- stokbrood met ham, kaas, komkommer, sla, ei
- pizza
- sausijzenbroodjes
- steakpie
- cheesecake
1x p/week, en ik heb het ook zeer nodig en vooral in de cut die ik nu doe, dan schijt ik me de volgende dag helemaal lee, het is goed om het 1x in de week of 1x in de 2 weken te doen.
helemaal geen junk dagen gaat je later wat tegen staan.
gister nog gehad trouwens.
-2 pikanto's op een cadet
-2 mora ribs op een cedet
-2 hamburgers van mora
-3 home made hamburgers
-2 bapoa
-1 portie gebakken mosselen
-2 chocolade mouse toetjes
-1 tiramisu toetje
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment