Jouw junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jouw junkdag

Aangezien er veel verschillende theorien over zijn, ben ik toch wel benieuwd hoe de gemiddelde junkdag hier eruit ziet.
    Dus, bij deze.

Ik junk bijna nooit, mischien soms als ik op bezoek ga neem ik wel een stukje gebak ofzo maar dat is niet altijd. dus ik junk bijna niet. alleen in de vakanties.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Aangezien er veel verschillende theorien over zijn, ben ik toch wel benieuwd hoe de gemiddelde junkdag hier eruit ziet.
      Dus, bij deze.
      ik doe niet aan junkdagen, die heb ik niet nodig.
      wel heb ik soms dagen dat ik me niet aan mijn voedingsschema kan houden.
      bijvoorbeeld in het weekend wanneer we op bezoek gaan of in de vakantie.
      wel probeer ik dan zo gezond mogelijke keuzes te maken en daardoor zijn deze dagen ook geen junkdagen te noemen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        ik doe niet aan junkdagen, die heb ik niet nodig.
        wel heb ik soms dagen dat ik me niet aan mijn voedingsschema kan houden.
        bijvoorbeeld in het weekend wanneer we op bezoek gaan of in de vakantie.
        wel probeer ik dan zo gezond mogelijke keuzes te maken en daardoor zijn deze dagen ook geen junkdagen te noemen.
        Same here

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Ik junk bijna nooit, mischien soms als ik op bezoek ga neem ik wel een stukje gebak ofzo maar dat is niet altijd. dus ik junk bijna niet. alleen in de vakanties.
          Op het moment vreet ik bijna alleen tonijn en kip. Lijkt me niet alleen lastiger zonder junkdag, het lijkt me dat je daarmee dan de stofwisseling ook sneller vertraagd.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Op het moment vreet ik bijna alleen tonijn en kip. Lijkt me niet alleen lastiger zonder junkdag, het lijkt me dat je daarmee dan de stofwisseling ook sneller vertraagd.
            Door te gaan junken bedoel je?

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              Door te gaan junken bedoel je?
              Ja.
              Let wel: met junken bedoel ik alles wat niet direct perfect in het voedingsschema past. Dus ook gewoon brood, niet zozeer iets zoals de mac.

Comment

Brood past niet in het voedingschema... huh wat???

Anyway, ik junk helemaal nooit eigenlijk. Misschien dat ik mezelf heel af en toe beloon wanneer ik meer tevreden ben met mijn ontwikkeling.

Comment

ik hou me 6 dagen aan een schema, en heb 1 dag dat ik gewoon lekker een cola drink en wat lekkers eet... als je je 7 dagen lag aan een streng schema houdt ga je tog niet volhouden, 1 dag in de week gewoon lekker eten wat je wil kan geen kwaad, en is mentaal ook gezond dat je af en toe lekker wat kunt eten wat je maar wil
                  1.94 103KG

Comment

Waar ik zin in heb. 1x in de maanden wat snoep. De rest van de tijd lekker spare ribs, veel biefstuk, flinke broodjes kip en 's avonds nog wat pindarotsen (met chocola). Suikerdrankjes heb ik al erg lang afgezworen. Als ik uitga neem ik vaak mixjes met light producten, zoals cola-vieuw, baco etc.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

In het weekend neem ik in plaats van kwark 's avonds zoete popcorn of mexicaantjes.
                      Dat is dan mijn junk.
                      Verder junk ik eigenlijk niet, ik heb er geen behoefte aan.
                      Als ik naar een verjaardag ga, neem ik ook geen taart of koek ofzo. Vind daar niets aan eigenlijk.
                      Bij iemand eten doe ik liever niet, want ik wil graag weten wat ik binnenkrijg.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik junk op zaterdag en ik vind het genieten!!
                        Op zondag eet ik ongeveer op onderhoud rond de 2700 kcal +/-
                        Doordeweeks hou je me wel streng aan mijn voedingsschema,omdat mijn trainingen dan ook plaats vinden

Comment

Een echte junkdag van Snuff bestaat uit:

- gebakken eieren met ham en kaas op brood
                          - tosti's
                          - moorkoppen
                          - puddingbroodjes
                          - donuts met jam of pudding
                          - mars
                          - twix
                          - milky ways
                          - allerlei soorten snoep
                          - vele soorten smooth yoghurts
                          - coca cola cherry
                          - ijs, maakt niet uit wat voor
                          - stokbrood met ham, kaas, komkommer, sla, ei
                          - pizza
                          - sausijzenbroodjes
                          - steakpie
                          - cheesecake

Jezus, zit mezelf ff lekker te maken hierzo.

Comment

1x p/week, en ik heb het ook zeer nodig en vooral in de cut die ik nu doe, dan schijt ik me de volgende dag helemaal lee, het is goed om het 1x in de week of 1x in de 2 weken te doen.

helemaal geen junk dagen gaat je later wat tegen staan.

gister nog gehad trouwens.
                            -2 pikanto's op een cadet
                            -2 mora ribs op een cedet
                            -2 hamburgers van mora
                            -3 home made hamburgers
                            -2 bapoa
                            -1 portie gebakken mosselen
                            -2 chocolade mouse toetjes
                            -1 tiramisu toetje

en nog wat andere tussendoortjes
                            Last edited by gain is pain; 06-03-2011, 16:51.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik hou erg van pizza en broodjes hamburger..

Aangezien ik niet zonder kan of wil beloon ik mij eens in de maand op een goede pizza of broodje..

Voor de rest van de maand eet ik vrijwel volgens schema..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X