Naast je dagelijks voeding kan je altijd extra EW en KH gebruiken.
Nu weet ik dat je eiwitten(shakes) t best 3x op een dag kan nemen (voor ontbijt, na de training en voor t slapen)
Nu heb ik begrepen dat je de KH(shakes) tijdens het trainen het best kunt benuttigen.
Heb je aan 1 KH shake per dag genoeg (ervan uitgaand dat je met een goed voedingsschema zit) of is die van tijdens t trainen alleen niet goed genoeg?
Ik ben namelijk van plan om de laatste 8 weken voor de zomer te gaan trainen met een Pre-, During-, en Post-Workout.
Ik dacht dus aan en NO booster, KH shake en EW shake.
En watvoor rol spelen Aminozuren?
Mijn schematje zou er dan zo uit zien
07:30 EW shake (1)
08:00 ontbijt
10:00 tussendoor maaltijd
12:00 lunch
14:00 tussendoor maaltijd
16:30 Pre Workout
17:00 Fitness + KH shake
19:00 EW shake (2)
19:30 Avondeten
22:00 Laatste maaltijd + EW Shake (3)
Heb geen vast voedingsschema, maar ik heb genoeg stickies en voedingsschema gelezen dat ik weet dat mijn voeding goed genoeg is.
1.79
82 kg
11% bf
Nu weet ik dat je eiwitten(shakes) t best 3x op een dag kan nemen (voor ontbijt, na de training en voor t slapen)
Nu heb ik begrepen dat je de KH(shakes) tijdens het trainen het best kunt benuttigen.
Heb je aan 1 KH shake per dag genoeg (ervan uitgaand dat je met een goed voedingsschema zit) of is die van tijdens t trainen alleen niet goed genoeg?
Ik ben namelijk van plan om de laatste 8 weken voor de zomer te gaan trainen met een Pre-, During-, en Post-Workout.
Ik dacht dus aan en NO booster, KH shake en EW shake.
En watvoor rol spelen Aminozuren?
Mijn schematje zou er dan zo uit zien
07:30 EW shake (1)
08:00 ontbijt
10:00 tussendoor maaltijd
12:00 lunch
14:00 tussendoor maaltijd
16:30 Pre Workout
17:00 Fitness + KH shake
19:00 EW shake (2)
19:30 Avondeten
22:00 Laatste maaltijd + EW Shake (3)
Heb geen vast voedingsschema, maar ik heb genoeg stickies en voedingsschema gelezen dat ik weet dat mijn voeding goed genoeg is.
1.79
82 kg
11% bf
Comment