Combineren van EW en KH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Combineren van EW en KH

Naast je dagelijks voeding kan je altijd extra EW en KH gebruiken.
    Nu weet ik dat je eiwitten(shakes) t best 3x op een dag kan nemen (voor ontbijt, na de training en voor t slapen)
    Nu heb ik begrepen dat je de KH(shakes) tijdens het trainen het best kunt benuttigen.

Heb je aan 1 KH shake per dag genoeg (ervan uitgaand dat je met een goed voedingsschema zit) of is die van tijdens t trainen alleen niet goed genoeg?

Ik ben namelijk van plan om de laatste 8 weken voor de zomer te gaan trainen met een Pre-, During-, en Post-Workout.

Ik dacht dus aan en NO booster, KH shake en EW shake.
    En watvoor rol spelen Aminozuren?

Mijn schematje zou er dan zo uit zien

07:30 EW shake (1)
    08:00 ontbijt
    10:00 tussendoor maaltijd
    12:00 lunch
    14:00 tussendoor maaltijd
    16:30 Pre Workout
    17:00 Fitness + KH shake
    19:00 EW shake (2)
    19:30 Avondeten
    22:00 Laatste maaltijd + EW Shake (3)

Heb geen vast voedingsschema, maar ik heb genoeg stickies en voedingsschema gelezen dat ik weet dat mijn voeding goed genoeg is.

1.79
    82 kg
    11% bf
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Je scheert nu ochtend shakes en avond shakes over 1 kam. Sochtends heb je whey nodig (snelle eiwitten) en savonds casseine (langzame eiwitten), maar in plaats hiervan kan je ook gewoon andere voeding nemen kwark/5 eieren/kipfilet aangezien je wel heel erg veel shakes neemt.

Daarnaast opeens 8 weken met shakes werken zou geen zoden aan de dijk zetten

Comment

Langzame eiwitten benuttig ik in die 'laatste maaltijd'
      Die 3e shake is dus overbodig?

En wat betreft die laatste 8 weken, het gaat mij meer om de pre workout om nog even net wat harder te knallen, en daarom de eiwitten erbij voor t herstel.
      :: 1.82M :: 84 KG ::
      BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X