Is dit een goed schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit een goed schema?

Ik wil graag een massa training's schema gaan volgen en ik vroeg me af of ik voldoende eet per dag.

07.00
    Brinta pap, standaard bord, met halfvolle melk.
    2 bruine boterhammen (4 sneeën) met wit vlees of kaas.

10:15
    2 bananen
    2 bruine boterhammen (4 sneeën) met tonijn salade/kaas/wit vlees.

Tijdens de school periode heb ik geen kans meer om te eten tot 3 uur, tenzij ik een pauze uur of tussen uur heb. Of ik probeer me tussendoor nog een banaan of even snel een boterham te eten. Natuurlijk ook weer met kaas/witvlees/tonijn salade/stroop.

14:45
    3 bruine boterhammen (6 sneeën) met wit vlees/stroop/tonijn salade/kaas.

16:00
    1 bruine boterham (2 sneeën) met wit vlees/stroop/tonijn salade/kaas.
    Noedels of een blikje tonijn in zonnebloem olie, of op water basis.

17:30
    Wat de pot schaft, maar probeer wel extra veel groenten, aardappelen en vlees te pakken.

20:30

22:00

Verder drink ik verdeeld over de dag nog 1,5L - 2L water. 0,5L melk en 0,5L ice tea. En natuurlijk geen snoep,koek,chips of andere lekkernij , wel iedere donderdag friet!

Kleine aanpassing!

Ik wil graag een massa training's schema gaan volgen en ik vroeg me af of ik voldoende eet per dag.

07.00
    Brinta pap, standaard bord, met halfvolle melk.
    2 bruine boterhammen (4 sneeën) met wit vlees of kaas.

10:15
    2 bananen
    2 bruine boterhammen (4 sneeën) met tonijn salade/kaas/wit vlees.

Tijdens de school periode heb ik geen kans meer om te eten tot 3 uur, tenzij ik een pauze uur of tussen uur heb. Of ik probeer me tussendoor nog een banaan of even snel een boterham te eten. Natuurlijk ook weer met kaas/witvlees/tonijn salade/stroop.

14:45
    3 bruine boterhammen (6 sneeën) met wit vlees/stroop/tonijn salade/kaas.

16:00
    Noedels of een blikje tonijn in zonnebloem olie, of op water basis.

17:30
    Wat de pot schaft, maar probeer wel extra veel groenten, aardappelen en vlees te pakken.

Training!

22:00

Verder drink ik verdeeld over de dag nog 1,5L - 2L water. 0,5L melk en 0,5L ice tea. En natuurlijk geen snoep,koek,chips of andere lekkernij , wel iedere donderdag friet!

Comment

veel te eentonig, mis gezonde vetten. te weinig eiwitten.
      lees stickies over voeding. je kan daar veel leren. lees ook wat er in voeding zit en wat het met je doet. Ice tea bijvoorbeeld= sh!tload aan suiker....

Ook niet zo laat koolhydraten eten. beter een shake met beetje whey/ kwark met beetje walnote ongezout. (of niks).
      -Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-

Comment

Je al genoeg calorietjes binnen krijgen maar zoveel brood....en ik zie veel kaas en ook stroop...is allemaal niet optimaal

Hoezo kan je tussen 10.15uur en 15.00 uur niets eten? Wat een kutschool, 1 les van 5 uur lang. Je docent blijft ook zo lang in de klas zonder eten en drinken/pauzes?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb een tip, ga naar de kok school, dan kan je wel eten tussen 10 en 3 hahaa

Comment

Hoe kan je nou van 10-15:00 niet mogen eten? Er is zelfs in de wet opgenomen dat scholen pauses moeten hebben tussen zoveel uren, daarnaast als je van lokaal naar lokaal loopt kan je toch gewoon 2 broodjes eten?

Comment

Scholen hebben halvewege de dag een half uur tot een uur pauze. genoeg tijd om te eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X