Voedingsschema t2_18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema t2_18

dit is mn voedingsschema
    smorgens om 7uur 5 boterhammen met kipfilet
    om 9 uur 5 boterhammen met kipfilet en 1 appel
    om half 1 5 boterhammen met kipfilet en 1 appel en banaan
    om half 5 avond eten rijst met kipfilet
    tegen 10 uur nog wat fruit.
    dat was ut wel

wat vinden jullie r van ?

Voor het slapen gaan ('s avonds) zou ik geen fruit meer eten. Ik zou dan magere kwark nemen. Fruit eet je ook wel genoeg vind ik.

Eet je ook groente bij de warme maaltijd? Zeker doen hoor.
    Verder zou ik een pot eiwit kopen en lijnzaadolie. Hier kan je dan een shake van maken, en tussen half 1 en half 5 opdrinken, daar heb je vast wel even tijd voor.

Na de training kan je het beste ook een shake nemen, dextrose met whey eiwit. 0,8 gram x je lichaamsgewicht aan dextrose, en ongeveer 30-50 gram whey.

Anderen zullen ook nog wel commentaar geven, dus probeer het toe te passen. Zodra je het aangepast hebt weer ff je schema posten.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

inderdaad, een shake na de training is HEEL belangerijk. ervanuitgaande dat je in het begin van de avond traint, zul je op deze manier slecht vooruit gaan, je eet dan NIETS (nouja, fruit ) nadat je je lichaam gesloopt hebt een het de bouwstoffen zo hard nodig heeft ...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 11 2004,16:23)]Voor het slapen gaan ('s avonds) zou ik geen fruit meer eten. Ik zou dan magere kwark nemen. Fruit eet je ook wel genoeg vind ik.

Eet je ook groente bij de warme maaltijd? Zeker doen hoor.
        Verder zou ik een pot eiwit kopen en lijnzaadolie. Hier kan je dan een shake van maken, en tussen half 1 en half 5 opdrinken, daar heb je vast wel even tijd voor.

Na de training kan je het beste ook een shake nemen, dextrose met whey eiwit. 0,8 gram x je lichaamsgewicht aan dextrose, en ongeveer 30-50 gram whey.

Anderen zullen ook nog wel commentaar geven, dus probeer het toe te passen. Zodra je het aangepast hebt weer ff je schema posten.
        dextroce wat is dat dan koop je dat los en waar ?
        vat voor soort groente bij ut avondeten ?
        en lijdzaadolie wats is dat wa kan k da kopen ?

Comment

Dextrose kan je bij de supermarkt kopen (kijk bij de producten van zonnatura) of bij een kruidenier. Dextrose is een snel koolhydraat.

Lijnzaadolie kan je bij de reformwinkel kopen. Dit is een vet met een hele mooie samenstelling. Meer info over lijnzaadolie kan je met de zoekfunctie vinden.

Comment

keb net dextrose en lijnzaadolie gehaald die lijn zaadolie moet ik die zow drinken of in een shake doen ik vind ut niet lekker smaken en hoeveel per dag moet ik dr van hebben ??

Comment

De antwoorden had je ook kunnen vinden door te zoeken op lijnzaadolie met de search.

Maargoed: 2-3 eetlepels per dag. Bij de lijnzaadolie die ik gebruik (ekoland) staat dit ook op het flesje.
              Ik zou het door een shake doen, omdat je er dan bijna niks van proeft.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 14 2004,17:13)]De antwoorden had je ook kunnen vinden door te zoeken op lijnzaadolie met de search.

Maargoed: 2-3 eetlepels per dag. Bij de lijnzaadolie die ik gebruik (ekoland) staat dit ook op het flesje.
                Ik zou het door een shake doen, omdat je er dan bijna niks van proeft.
                ok thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X