eiwitten op brood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitten op brood

beste mensen,

ik ben momenteel bezig om een goed voedingsschema in elkaar te flansen. Nu loop ik alleen een beetje vast op wat ik op mijn werk moet eten zeg maar.

Wat kan je voor eiwitrijk voedsel op brood doen bijv. ik werk op de bouw dus moet het wel iets op brood en niet te ingewikkeld.

iemand suggesties?

gr.
    If you do what you always did, you will get what you always got !

wat denk je van een eitje

verder wat makkelijk is: blik tonijn, kipfilet, kalkoenfilet, al het magere vlees eigenlijk wel..

Comment

Als je gewoon kipfilet koopt en daar thuis gebraden lapjes kip van maakt smaakt dat prima op brood gekookt eitje ook lekker, pindakaas, genoeg eigenlijk
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ik kan een keer een paar gebakken eieren op brood doen, maar om dat elke dag te doen lijkt mij ook niet echt wat. Hetzelfde voor tonijn.

kip/kalkoen fillet doe ik al op brood maar ik heb meer eiwitten nodig voor in mijn schema!

nog meer tips?

Comment

Rosbief, gerookte kipfilet in stukjes snijden.
          There are no shortcuts to any place worth going
          178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by richard21 View Post
            ik kan een keer een paar gebakken eieren op brood doen, maar om dat elke dag te doen lijkt mij ook niet echt wat. Hetzelfde voor tonijn.

kip/kalkoen fillet doe ik al op brood maar ik heb meer eiwitten nodig voor in mijn schema!

nog meer tips?

Dan doe je dat om de dag. En op de andere dagen gekookt ei op je broodje kip of kalkoenfilet.
            Of dus echte kipfilet en plakken snijden of tonijn of makreel of andere vis enz enz.
            Keuze zat.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Dan doe je dat om de dag. En op de andere dagen gekookt ei op je broodje kip of kalkoenfilet.
              Of dus echte kipfilet en plakken snijden of tonijn of makreel of andere vis enz enz.
              Keuze zat.

ja ik zou het kunnen afwisselen idd. ene dag tonijn, andere dag gebakken ei, andere dag kip/kalkoen.

Een echte kipfillet bakken en in plakken snijen gaat me op dit moment niet lukken omdat ik nog thuis woon en me ouders me voor gek verklaren :P

toch bedankt!!
              Last edited by richard21; 15-03-2011, 11:32.

Comment

ja ik zou het kunnen afwisselen idd. ene dag tonijn, andere dag gebakken ei, andere dag kip/kalkoen.

Een echte kipfillet bakken en in plakken snijen gaat me op dit moment niet lukken omdat ik nog thuis woon en me ouders me voor gek verklaren :P

toch bedankt!!
                dit is een kwestie van informeren..
                een pak kipfilet kost ~6 euro per kg.
                plakjes kipfilet omgerekend ~12(?) euro per kg.
                daarbij is zelf gebakken kipfilet gezonder en (vind ik) nog lekkerder ook.

met al de dingen die hier opgenoemd zijn kun je 2 keer per dag, elke dag, wat anders eten man! Variatie ten top
                succes

Comment

toch bedankt!!

Als je aan je moeder het belang uitlegt van echte kipfilet? Dan uitlegt hoeveel gezonder het is buiten het feit dat het ook nog eens veel lekkerder is en velemalen goedkoper......Ik denk dat je moeder dan liever een kilo echte kipfilet koopt voor je dan een kilo rommel...ze zal er zelfs ook lekker van mee kunnen eten...en vader ook natuurlijk.

Verras je moeder eens met een zelf gemaakt kipfilet rollade....een stukje rolladenet kan je wel bij de slager krijgen.
                  kipfilet inwrijven met wat kruiden, oprollen en in het netje schuiven. Braden en perfect voor op je brood of stukjes kip voor tussendoor.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Als je aan je moeder het belang uitlegt van echte kipfilet? Dan uitlegt hoeveel gezonder het is buiten het feit dat het ook nog eens veel lekkerder is en velemalen goedkoper......Ik denk dat je moeder dan liever een kilo echte kipfilet koopt voor je dan een kilo rommel...ze zal er zelfs ook lekker van mee kunnen eten...en vader ook natuurlijk.

Verras je moeder eens met een zelf gemaakt kipfilet rollade....een stukje rolladenet kan je wel bij de slager krijgen.
                    kipfilet inwrijven met wat kruiden, oprollen en in het netje schuiven. Braden en perfect voor op je brood of stukjes kip voor tussendoor.
                    haha top man zal het een x doen :P

dat gekookte eitje op mijn broodjes met kipfillet was trouwens een goeie aanrader, heb het vanmiddag metteen geprobeerd en het smaakte zeer goed en lekker veel eiwitjes natuurlijk.

Comment

Keuze zat.
                      Hmmmmmm jammie jammie jammie kwijlalarm lekker makreel !!!!

Comment

Ei op brood en kwark mee. Daarnaast voor 's middags nog een shake, noten en klaar.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Ei op brood en kwark mee. Daarnaast voor 's middags nog een shake, noten en klaar.
                          wat voor shake neem je gewoon whey of ?

Comment

wat voor shake neem je gewoon whey of ?
                            Overdag gewoon whey nemen, die is qua aminozurenprofiel net wat beter.

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
                              Overdag gewoon whey nemen, die is qua aminozurenprofiel net wat beter.
                              Ik denk dat Richard zijn voedingsschema inmiddels wel klaar heeft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X