Genoeg aangekomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genoeg aangekomen

Goeiedag,

Ik fitness nu dik een jaar en vind dat ik aardig wat resultaat heb geboekt. Ik was een jaar geleden mager en woog toen 73 kilo, ben beter en meer gaan eten (brood, weightgainers, brinta enz.). Ben in een jaar ongeveer 10 kilo aangekomen en vind het zo wel genoeg. Wil alleen nog aankomen in spiermassa. Over me gewicht ben ik tevreden. Moet ik nu op behoefte gaan eten? En doen meer mensen dit zo? Dat bulken en cutten hoeft van mij niet.
    Last edited by Massaman11; 16-03-2011, 12:14.

Originally posted by Massaman11 View Post
    Goeiedag,

Ik fitness nu dik een jaar en vind dat ik aardig wat resultaat heb geboekt. Ik was een jaar geleden mager en woog toen 73 kilo, ben beter en meer gaan eten (brood, weightgainers, brinta enz.). Ben in een jaar ongeveer 10 kilo aangekomen en vind het zo wel genoeg. Wil alleen nog aankomen in spiermassa. Over me gewicht ben ik tevreden. Moet ik nu op behoefte gaan eten? En doen meer mensen dit zo? Dat bulken en cutten hoeft van mij niet.
    Ga eerst eens stickies lezen want blijkbaar begrijp je de woorden bulken en cutten dan niet
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ik krijg nu een buikje en dat vind ik niet mooi. Gaat deze wel weer weg als i kga cutten?

Comment

je weet niet eens wat cutten is anders had je deze vraag niet gesteld, moeilijk hea lezen...
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Cutten is dat je onder je behoefte gaat eten? Zo train je je spieren droog?
          Last edited by Massaman11; 16-03-2011, 12:49.

Comment

natuurlijk gaat die weg wanneer je gaat cutten

'maar dat bulken cutten hoeft van jou niet'

Comment

Cutten is inderdaad onder je behoefte zitten met je Kcal-intake. Maar zoals hierboven is gezegd, lees nog even de sticky's door (verschil lean body mass en vet, definities cutten en bulken e.d.)
              - MKLP

Comment

Hoi doe je vedder na kracht ook cardio?

Zo ja hoe veel keer per week en hoelang per sessie?

Comment

Waarom doen jullie eigenlijk cardio na kracht ipv kracht na cardio?

Met 20 minuten op de loopband krijgt je stofwisseling een boost waardoor je tijdens de krachttraining vet gaat verbranden.

Heb ik me ooit laten vertellen.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

Met 20 minuten op de loopband krijgt je stofwisseling een boost waardoor je tijdens de krachttraining vet gaat verbranden.

ik zal op dit punt een quote van de FAQ Rippetoe uit DBB gebruiken;
                    Vraag 13. Ik wil wel wat cardio doen. Doe ik dit voor of na de KT?
                    Antwoord: Altijd na. Doe het er nooit voor. Want daardoor ben je al vermoeider als je gaat tillen. En hoe meer energie je hebt om te tillen; hoe meer je tilt...hoe meer je tilt...hoe meer je groeit.
                    - MKLP

Comment

Lekker belangrijk....Rippetoe van DBB geplukt.
                      Je had ook een quote van mij kunnen pakken dan he..? En dan de complete uitleg er bij.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Lekker belangrijk....Rippetoe van DBB geplukt.
                        Je had ook een quote van mij kunnen pakken dan he..? En dan de complete uitleg er bij.
                        Zeker, ware het niet dat ik op dat moment net dat stuk aan het lezen was, vond het er wel goed bij passen. Maar volledige uitleg is nooit mis.
                        - MKLP

Comment

Hoi ik cardio de laatse weken na de kracht merk dat nu wel wat meer verbrand.

Vroeger dee cardio apart maa rik mekr nu als 20 min hut na kracht.
                          Dat veel meer verbrand.

Alleen moet nu wel wat meer eten.

Ik ging eerst wat te hard waardor ook wat veel afviel.

Alleen het wel een stuk zwaader maar ja je moet der wat voor over hebben.

Comment

Wat denk je zelf Viranelly?

Heb je het al eens geprobeerd? Lekker energie op en buiten adem zo zwaar mogelijk gaan bankdrukken of zware row's doen......ga je nie lukke nie.
                            Voor een zware krachttraining heb je al je energie en kracht nodig. Met die zware krachttraining werk je aan groei en daarnaast verbrand je veel energie en wat vet.
                            Daarna ga je de rest van je energie gebruiken voor je cardio om daar extra vet mee te verbranden. De verbranding is dan het dubbele van wat je normaal zou verbranden zonder eerst KT te doen.
                            Hoe hoger de intensiteit hoe beter (vaak) de (na)verbranding. HIT en HIIT is ook beter voor je spieren en testlevels.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat weet ik wel hoor.

Maar zelf hield ik met 20 minuten op de loopband (8-10 km/h) wel genoeg energie over om krachttraining te doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X