Vraagje over eten in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over eten in de cut

he allemaal ik had even vraagje ik ben nu al een paar weken aan het cutten en nou had ik een vraagje kan ik bij mijn maaltijd van na het trainen de zilvervlies rijst vervangen door aardappelen of is dat niet goed heb zoiets gehoord van het zetmeel in de aardappels dat dat niet goed zo zijn alvast bedankt

Originally posted by tdh1984 View Post
    he allemaal ik had even vraagje ik ben nu al een paar weken aan het cutten en nou had ik een vraagje kan ik bij mijn maaltijd van na het trainen de zilvervlies rijst vervangen door aardappelen of is dat niet goed heb zoiets gehoord van het zetmeel in de aardappels dat dat niet goed zo zijn alvast bedankt
    Als je al een keer aardappellen wilt eten adviseer ik je om zoete aardappelen te nuttigen,deze zorgen er overigens voor dat je lichaam lekker lang doet om de kh op te nemen uit dit product en dus continu een kh opname hebt!Bij normale aardappelen is dit een snelle kh directe opnamen dus weer honger na een uurtje of wat!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
      Als je al een keer aardappellen wilt eten adviseer ik je om zoete aardappelen te nuttigen,deze zorgen er overigens voor dat je lichaam lekker lang doet om de kh op te nemen uit dit product en dus continu een kh opname hebt!Bij normale aardappelen is dit een snelle kh directe opnamen dus weer honger na een uurtje of wat!
      ok dus beter niet vervangen voor iedere dag?

Comment

Originally posted by tdh1984 View Post
        ok dus beter niet vervangen voor iedere dag?
        Kan ook nog volkoren pasta nemen als je wilt.

Comment

ben niet echt een fan van aardappelen, heb niet echt het idee dat ze me goede energie geven. Maar dat kan persoonlijk zijn. Zelf eet ik vaak volkoren macaroni of zilvervliesrijst. Soms brinta maar dat doe ik dan voor het sporten.

Comment

afwisselen kan geen kwaad, het is zelfs beter voor je stofwisseling. maar het liefst dat je je koolhydraten behoefte laag houd. en wissel af met pasta/aardappelen/rijst excetra.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

ok ga ik doen heb overigens goed schema eet al kh sochtends voor de training en erna de rest is eiwitten en vetten maar bedankrt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X