Mijn voedingschema. (beginner)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingschema. (beginner)

Hallo mensen,

Ik ben 20 jaar weeg 80 kilo en ben 1,80 m lang en doe 4x p/w aan KT. Ik ben de laatste weken bezig met het verbeteren van mijn voeding. Ik heb daarom gister mijn eerste voedings schema gemaakt.

Ik hoop dat jullie er even naar willen kijken en er dan tips of op/aanmerkingen aan willen geven!

alvast bedankt
    Attached Files

Ziet er redelijk goed uit ik zal alleen ff kijken naar je PWO aangezien snuff heeft bewezen dat het niet echt optimaal is en dextrose beter. Ik zou het ervoor doen en erna dextrose.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...zena-hype.html

Denk dat dat het enige is, dan 4 weekjes dit aanhouden en lekker trainen en dan kijken wat er is gebeurd en of je evt iets moet aanpassen

Comment

Oke bedankt voor de reactie.

Ik vind dat met maizena topic heel verwarrend iedereen roept weer wat anders maargoed, jij zegt:

Maizena voor training en dextrose (30-40g) na training ?

Kan ik niet beter dan maizena weglaten omdat ik eigenlijk na mijn avondmaaltijd ga trainen?

Comment

Klopt dan is het vrij onzinning om die maizena te nemen, of je moet maar een kleine avondmaal nemen hangt er beetje vanaf hoeveel het is en hoe het past . Je zou ook de maizena in dextrose veranderen en deze tijdens de training drinken.

Dat maizena topic is idd verwarrend, maar snuff-sann komt met de beste bewijzen, dus die geloof ik en ik ben ook overgestapt van maizena erna naar ervoor en dextrose erna

Comment

Ja denk dat ik dat maar doe!

verder nog iemand tips?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X