help cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help cutschema

Hallo ik ben sportextreme,

ik volg al 1.5 jaar dit schema maar
    ik krijg nu reactie van andere leden die vinden mijn schema niet goed
    kan iemand mij met me schema helpen
    wil graag droogespierd worden

Maandag: rug, schouders en buik 20 min cardio lopen, fietsen,…
    Dinsdag: borst, triceps
    Woensdag: kuiten en rug 20 min cardio
    Donderdag: schouders, biceps en buik
    Vrijdag: borst en rug 20 min cardio
    Zaterdag: benen en buik
    Zondag: rust

5.30 Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 300ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker 2x OMEGA 3 capsule, ,1 x multivitaminen

7.30Maaltijd 2: 3 crackers met 150gr kipfilet + 1grapefruit

9.30 maaltijd 3: een bak ijsbergsla zonder dressing + gekookt ei

12.30 Maaltijd 4: 3 crackers met 150gr kipfilet of kalkoen ,tonijn

Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo 400ml water in een shakebeker

18.30 Maaltijd 6: Avondeten: 200gr vlees (kip , kalkoen, rund 200gr groente en 150gr rijst of pasta 2x OMEGA 3 , 1x vitamine c

21.20 Maaltijd 7: voor het slapen gaan, 500gr magere kwark met 25 gr (1 schep) proteinepoeder voor de smaak

commentaar en tips zijn welkom

alvast bedankt
    Last edited by sportextreme; 19-03-2011, 16:14. Reason: iets vergeten

Wat dacht je ervan om jezelf eerst eens te verdiepen in trainingen en voeding zoals wij dat doen?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

dat heb ik gedaan en ik dacht dat dit een goed schema was
      maar elk ander lid van het forum vindt van niet
      dus is mijn vraag kan iemand mij helpen
      alvast bedankt

Comment

Originally posted by sportextreme View Post
        Hallo ik ben sportextreme,

ik volg al 1.5 jaar dit schema maar
        ik krijg nu reactie van andere leden die vinden mijn schema niet goed
        kan iemand mij met me schema helpen
        wil graag droogespierd worden

Maandag: rug, schouders en buik 20 min cardio lopen, fietsen,…
        Dinsdag: borst, triceps
        Woensdag: kuiten en rug 20 min cardio
        Donderdag: schouders, biceps en buik
        Vrijdag: borst en rug 20 min cardio
        Zaterdag: benen en buik
        Zondag: rust

5.30 Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 300ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker 2x OMEGA 3 capsule, ,1 x multivitaminen

7.30Maaltijd 2: 3 crackers met 150gr kipfilet + 1grapefruit

9.30 maaltijd 3: een bak ijsbergsla zonder dressing + gekookt ei

12.30 Maaltijd 4: 3 crackers met 150gr kipfilet of kalkoen ,tonijn

Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo 400ml water in een shakebeker

18.30 Maaltijd 6: Avondeten: 200gr vlees (kip , kalkoen, rund 200gr groente en 150gr rijst of pasta 2x OMEGA 3 , 1x vitamine c

21.20 Maaltijd 7: voor het slapen gaan, 500gr magere kwark met 25 gr (1 schep) proteinepoeder voor de smaak

commentaar en tips zijn welkom

alvast bedankt
        Je schouders worden 4x per week belast, niet doen
        Je buik 3x to much
        Je benen beslaan de helft van je lichaam en hebben dus evenredig veel aandacht nodig als de rest van je body.

Pak een schema van hier http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ersschema.html of hier http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngschemas.html

Je voeding is ook bar slecht.....3 crackers voor je training is geen voedsel. Volgens mij moet jij 2x meer eten als dat je nu doet alhoewel je je stats er niet bij heb gezet dus kan ik er niet meer over vertellen......

Lees gewoon de sticky's op deze site maar eerst eens door...Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

ik ben nu aan het cutten dus vandaar zo weinig voedsel
          en dit is mijn voedingschema nu wat vind je ervan

Lichaamsgewicht: 77 KG
          Lichaamsvet percentage: 14.6%

Basisbehoefte: 1578.2 Kcal

Sporttoeslag: 157.8 Kcal

Werktoeslag: 789.1 Kcal

Totale toeslag behoefte: 300 Kcal

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2825 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 145 Gram
          Dagelijkse behoefte vetten: 63 Gram
          Dagelijkse behoefte koolhydraten: 420 Gram

om te cutten :2325

5.30 Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 400ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker= 416 kcal
          multivit en visolie

7.30 magere yogurt 600 gram 200 kcal

9.30 3 volkoren crackers 165 kcal ,150 gram kiffilet 201 kcal

12.30 blikje tonijn in water 150gram 176kcal grote banaan 230kcal

Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo 400ml water in een shakebeker 200 kcal

18.30 Maaltijd 6: Avondeten: 100gr vlees (kip , kalkoen, rund 200gr groente en 150gr rijst of pasta 419 kcal
          multivit en visolie

21.20 kwark is 310kcal

2317 totaal

Comment

Originally posted by sportextreme View Post
            ik ben nu aan het cutten dus vandaar zo weinig voedsel
            2317 totaal
            Je wil toch droge massa aanzetten? Dan moet je niet te weinig eten, maar voldoende eten.
            2317 cal is te weinig, je moet er minimaal 250 cal bovenop gooien, liefst nog meer.

Verder kan je de adviezen van Oki volgen, pak een goed schema van wat hij je aanreikt daar kan je wat mee.

Als je e.e.a. verder goed op een rijtje hebt dan kan Oki(of iemand anders) je ook verder helpen, je zal dan snel je doelen bereiken.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Je wil toch droge massa aanzetten? Dan moet je niet te weinig eten, maar voldoende eten.
              2317 cal is te weinig, je moet er minimaal 250 cal bovenop gooien, liefst nog meer.

Verder kan je de adviezen van Oki volgen, pak een goed schema van wat hij je aanreikt daar kan je wat mee.

Als je e.e.a. verder goed op een rijtje hebt dan kan Oki(of iemand anders) je ook verder helpen, je zal dan snel je doelen bereiken.

Ja h, ik wil cutten om het laatste beetje vet weghalen en daarna echt voor de droge mass gaan
              dan is dit toch een prima voedinschema.
              met het trainingsschema ga ik morgen aan de slag
              in iedergeval bedankt
              Last edited by sportextreme; 19-03-2011, 21:26. Reason: aanpassing

Comment

Het werkt beter als je gelijk voor de spiermassa gaat.
                Als je diep aan het cutten bent raak je juist spiermassa kwijt dat je eigenlijk wil opbouwen.
                Door groeienede en herstellende spieren gebruik je veel meer energie en verbrand je makkelijker je vetreserves. Ook kan je tijdens de trainingen met iets meer vet makkelijker aan je energie komen om zwaar te trainen en dus groeien, wat met te weinig eten moeilijker is.
                Bovendien, als je een paar kilo spiermassa aankomt dan zakt in theorie al je bf%, en dat gaat meestal dus sneller dan wanneer je alleen maar de focus op diep cutten legt.

Daarom kan je beter de prioriteit op de spiermassa leggen en daarnast op het vetverbranden.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Het werkt beter als je gelijk voor de spiermassa gaat.
                  Als je diep aan het cutten bent raak je juist spiermassa kwijt dat je eigenlijk wil opbouwen.
                  Door groeienede en herstellende spieren gebruik je veel meer energie en verbrand je makkelijker je vetreserves. Ook kan je tijdens de trainingen met iets meer vet makkelijker aan je energie komen om zwaar te trainen en dus groeien, wat met te weinig eten moeilijker is.
                  Bovendien, als je een paar kilo spiermassa aankomt dan zakt in theorie al je bf%, en dat gaat meestal dus sneller dan wanneer je alleen maar de focus op diep cutten legt.

Daarom kan je beter de prioriteit op de spiermassa leggen en daarnast op het vetverbranden.
                  Daar zit wel wat in.
                  wat raad jij nog aan om er bij te doen en bij welke maaltijd om welk tijdstip s,ochtend/s,avonds voor/na de training ?
                  fruit,ei,shake, etc

fijne avond veder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X