snelle eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• snelle eiwitten

waar kan je allemaal snelle eiwitten uit halen? ( behalve whey), weet iemand welk voedsel snelle eiwitten bevat?

Geen.
    Probleem is dat de combinatie van eiwitten in de producten, gecombineerd met vetten en KH alles vertraagd.
    De whey in melk is wel snel, maar is slechts weinig en het overgrote deel wordt vastgehouden in de gelvorming van de casseïne, dus de afgifte is dan weer traag, dit geldt ook voor kwark. Kaas bevat weer teveel vetten en zouten...dus alleen whey kan je eigenlijk rekenen tot snel eiwit.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb me laten vertellen dat je snelle eiwitten alleen uit whey kunt halen, ik sluit me hierbij aan bij Marnop die hier wél een mooie theoretische onderbouwing voor heeft.
      Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

het probleem is dat ik op dit moment geen geld heb voor whey. wat moet ik dan nemen na mijn trainning? ik neem nu altijd zo snel mogelijk 500 gr magere kwark, maar is dat dan niet goed/ heeft dit niet veel zin?

Comment

Volstaat prima.

Niet optimaal, maar te verwaarlozen.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

na elke training een bak kwark... is duurder dan een whey shake.
            Het enige verschil is dat je bij Whey vooruit moet lappen.

Beetje whey is iets van 50 euro voor 160 servings -> minder dan 30ct per serving. Goedkoper dan de meeste kwark.
            Fear is the mind killer

Comment

@marnop, is het eiwit van eieren niet snel? als je het zou scheiden zeg maar..
              ik zeg niet dat het goedkoper is ofzo, maar dat heb ik eens ergens gelezen.
              Toch zou ik adviseren om even door te sparen en ergens een bulkverpakking whey op de kop te tikken, dan valt de prijs ook reuze mee!

Comment

@Demandi -> in eiwit zit weinig eiwit. In eigeel zit veel vet -> trage opname
                Fear is the mind killer

Comment

Neem gewoon een paar uur voor je training een bak kwark dan heb je na je training de aminozuren wel in je bloed zitten anders gewoon werken en whey halen
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by stoops View Post
                    het probleem is dat ik op dit moment geen geld heb voor whey. wat moet ik dan nemen na mijn trainning? ik neem nu altijd zo snel mogelijk 500 gr magere kwark, maar is dat dan niet goed/ heeft dit niet veel zin?
                    Neem dan direct na de training een halve liter magere melk, kwartier later de rest van de melk. kwartier later van 4 gekookte eieren alleen het eiwit, een half uur daarna neem je de kwark.

Snel ff sparen voor whey, Whey hoeft ook helemaal niet duur te zijn. Tot die tijd gewoon zorgen dat je de rest van de dag lekker hoog in je eiwitten zit.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                      @Demandi -> in eiwit zit weinig eiwit. In eigeel zit veel vet -> trage opname
                      Had het ook over scheiden he ik heb in die filmpjes van ronnie hem wel eens van die bakken gescheiden eiwit zien gebruiken, ik geloof dat dat snel was.. Dat je zo 8 eieren nodig hebt om aan de hoeveelheid eiwit van een whey shake te komen is een ander verhaal

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Neem dan direct na de training een halve liter magere melk, kwartier later de rest van de melk. kwartier later van 4 gekookte eieren alleen het eiwit, een half uur daarna neem je de kwark.

Snel ff sparen voor whey, Whey hoeft ook helemaal niet duur te zijn. Tot die tijd gewoon zorgen dat je de rest van de dag lekker hoog in je eiwitten zit.
                        heb net mijn voedingsschema gepost in ene nieuw topic ( met de bedoeling voor droge spiermassa), zou je eens willen kijken of het goed is?

Comment

Originally posted by Demandi View Post
                          Had het ook over scheiden he ik heb in die filmpjes van ronnie hem wel eens van die bakken gescheiden eiwit zien gebruiken, ik geloof dat dat snel was.. Dat je zo 8 eieren nodig hebt om aan de hoeveelheid eiwit van een whey shake te komen is een ander verhaal

Ook de eiwitten van ei zijn traag. duurt gewoon 2 uur.

Comment

dubbel post sorry

Comment

Als je drie weken je zakgeld spaart kan je dit vast wel kopen:

Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop

Die heb ik ook. 32 euro, prima whey.
                              Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X