vóór het ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hij heeft wel een punt. weinig vet eten gaat niet helpen. Zeker niet als je ook nog eens onder je onderhoud eet... -> dan gaat je lijf het alleen maar krampachtig vasthouden.
    Fear is the mind killer

Comment

Is dit voor mij bedoeld, of voor Harriet07, mr g?
      Het wordt een beetje verwarrend zo, Harriet heeft inmiddels een eigen topic, geloof ik.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

voor Harriet lijkt me.
        Maar je hebt gelijk... we zullen je topic niet verder kapen, of kapingen beantwoorden
        Fear is the mind killer

Comment

o sorry

je kunt alsje smorgens opstaat beter eerst eten om je spijsvertering zo snel mogelijk op gang te helpen.

dus eerst eten.

Comment

Originally posted by mr g View Post
            je kunt alsje smorgens opstaat beter eerst eten om je spijsvertering zo snel mogelijk op gang te helpen.

dus eerst eten.
            Dat advies ben ik het niet helemaal mee eens. Het hangt er vanaf wat voor soort training je wilt doen, en met welk doel.
            Velen zeggen dat voor goede vetverbranding het aan te raden is om 's ochtends, voor het ontbijt, cardio te doen. Dus dat helpt als je vet wilt verbranden.
            Echter, als je spieren wilt kweken en dus krachttraining wilt doen, dan dien je ervoor te zorgen dat je voldoende koolhydraten genuttigd hebt want je spieren hebben dan voedingsstoffen nodig voor die training.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Wat beter werkt is deels ook een kwestie van uitproberen.
              Ik ga heeeeel slecht op cardio op een nuchtere maag, voor mij is het geen optie.

Comment

Ik weet niet hoe lang je bezig bent. Het lijkt me niet dat je een half uur lang buik traint. Voor iets van 10 minuten zou ik niet moeilijk doen, gaat het echter richting het half uur en je wilt aankomen dan zou ik wel iets meer van te voren eten.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                  Ik weet niet hoe lang je bezig bent. Het lijkt me niet dat je een half uur lang buik traint. Voor iets van 10 minuten zou ik niet moeilijk doen, gaat het echter richting het half uur en je wilt aankomen dan zou ik wel iets meer van te voren eten.

Alles bij elkaar ben ik zo rond een half uur bezig. Vind dat dus ook echt lekker 's morgens....
                  Ik ben nu begonnen met direct ervoor een wheyshake te nemen, dan drink ik rustig mijn koffie op(daarom doe ik het ook nooit zo op werkdagen haha) en ga beginnen. Ik kan er nog niet heel veel van zeggen, maar ik heb het idee dat ik meer energie heb nu. En ik lig ondertussen niet te knorren en te gronken, want ik word altijd al hongerig wakker.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X