zou iemand me kunnen helpen met een voedingsschema voor massa ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zou iemand me kunnen helpen met een voedingsschema voor massa ?

Hallo iedereen
    zou iemand mij een schema kunnen maken voor massa's bij te komen
    ik ben 1m90 groot en weeg 115 kg . Ze zeggen dat mensen met meer vetpercentage dat sneller omzetten in massa klopt dit ? en ik ga vanaf volgende week ook een whey eiwitshake beginnen te nemen

ik hoop dat iemand me kan helpen en zou iemand een goed schema voor te trainen kunnen geven welke oefeningen echt goed en snel resultaat geven bij massa voor armen,nek,schouders,en evenuuel buik want daar mag wel een vetlaagje vanaf

alvast bedankt
    22 j 1m89 112KG

stickies lezen. Verder... je kan geen vet omzetten in massa. Te weinig vet kan in de weg staan voor massa aanmaak

En je bent hier dus nieuw... heb blijkbaar nog geen stickie gelezen... en je vraagt om 2 kant en klare schema's?

-> not gonna happen
    Fear is the mind killer

Comment

Hier: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post782163 heb je trainingschema's.

Ja mensen met hoger vetpercentage hebben het vaak makkelijker om vet om te zetten naar spiermassa (alhoewel je dat niet letterlijk moet nemen, het vet wordt geen spier)

Voedingschema moet je zelf maken, verder gewoon hard trainen, zware gewichten 3x8 + 1x15 qua reps en sets.
      warming-up doen 5 minuten fietsen en 5 minuten crosstrainer, na je ktrachttraining 2x per week 20 minuten nog crosstrainer of stepper pakken en intensief stapen.

Krachttraining 45 tot maximaal 60 minuten laten duren. Na 5 kwartier moet je klaar zijn met alles, inclusief je cardio. Daarna direct je whey shake. Uurtje daarna een maaltijd.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Hier: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post782163 heb je trainingschema's.

Ja mensen met hoger vetpercentage hebben het vaak makkelijker om vet om te zetten naar spiermassa (alhoewel je dat niet letterlijk moet nemen, het vet wordt geen spier)

Voedingschema moet je zelf maken, verder gewoon hard trainen, zware gewichten 3x8 + 1x15 qua reps en sets.
        warming-up doen 5 minuten fietsen en 5 minuten crosstrainer, na je ktrachttraining 2x per week 20 minuten nog crosstrainer of stepper pakken en intensief stapen.

Krachttraining 45 tot maximaal 60 minuten laten duren. Na 5 kwartier moet je klaar zijn met alles, inclusief je cardio. Daarna direct je whey shake. Uurtje daarna een maaltijd.

succes.

Martin, ik hoor je vaak over reprange van 3 x 8 + daarna 1 x 15 zogenaamd burnsetje.

wat is hier goed aan ? dat burnsetje?
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

lees de zomersticky

Comment

Staat daar niet in.

Comment

Staat daar niet in.
              K thnx, dan ga ik hem nog maar eens doorlezen.
              Na meer dan een jaar geen sticky meer gezien te hebben

Comment

hier : Lichte set aan het einde van sessie verhoogt afgifte groeihormoon staat wat.

Dan zoek je hier: http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html even naar het meest ideale, aangaande de reps.

Dan zie je hoe je aan het ideale 3 x6 tot 8 + 1x 12 tot 15 komt.

Comment

hier : Lichte set aan het einde van sessie verhoogt afgifte groeihormoon staat wat.

Dan zoek je hier: Predicting One-rep Max even naar het meest ideale, aangaande de reps.

Dan zie je hoe je aan het ideale 3 x6 tot 8 + 1x 12 tot 15 komt.
                  Oke dan thnx.

maar aangezien je ook af moet wisselen in repranges zou je dit dus niet altijd doen ?
                  If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X