bloed onderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bloed onderzoek

beste,

ik heb gistre men een dokter in wording gepraat in mijn famillie.
    die zij dat ik het best bloed liet trekken bij een sport dokter voor dan een goed voeding schema optestellen en te zien of ik suplementen mag pakken ofniet.
    hij ziet dagelijks mensen binnen komen die op hun 50-60ste hun nieren enzo kappot zijn van al die eiwitten enzo. ook al dronken zij veel water enzo..

wat is jullie mening hier over? denk ind wel dat je met een boeld onderzoek veel meer bent niet,

al vast bedankt voor jullie reacties

Originally posted by lawrencexx View Post
    beste,

ik heb gistre men een dokter in wording gepraat in mijn famillie.
    die zij dat ik het best bloed liet trekken bij een sport dokter voor dan een goed voeding schema optestellen en te zien of ik suplementen mag pakken ofniet.
    hij ziet dagelijks mensen binnen komen die op hun 50-60ste hun nieren enzo kappot zijn van al die eiwitten enzo. ook al dronken zij veel water enzo..

wat is jullie mening hier over? denk ind wel dat je met een boeld onderzoek veel meer bent niet,

al vast bedankt voor jullie reacties
    Ik laat elke 2 a 3 maand bloed prikken om te zien of alles in order is betreft de waardes van vitamines, leverwaardes , cholestrol (goeie en slechte) spierafbraak (ck )waarde etc.....
    Btw nieren, lever, prostaat,pancreas dus alles wat van aas of eiwitten kan komen laat je beter doen met een echografie (pijnloos) .Dat doe ik om de 6 maand dat is meer accuraat .En als het even kan een cardiogram er ook bij nemen .

Ik ben 44 jaar en ik neem al 24 jaar proteines en ik kan u zeggen dat mijn nieren 100% perfect zijn net als de rest .En ik heb regelmatig gekuurd in deze periodes, wel altijd onder dokterbegeleiding. Altijd de normale doseringen max 12 weken en altijd tijd ON tijd OFF....
    Last edited by mobman; 10-04-2011, 11:07.

Comment

Btw een gewone dokter zal niet veel kunnen bijdragen voor een goed voedingschema voor een bb (een Diëtist ook al niet) al is het voor bulken , cutten of onderhoud....Best veel lezen op forums en ervaring of een goeie coach in je gym die al eens een wedstrijd of zo gedaan heeft zal je meer kunnen helpen.
      Last edited by mobman; 10-04-2011, 11:16.

Comment

Right...

Ook al zou het zo slecht zijn voor je nieren, dan is de sport niet populair genoeg. Dagelijks mensen met kapotte nieren is niet geloofwaardig. Het is maar een laag percentage mensen wat veel eiwitten eet.

Enne... de mens at jarenlang veel vlees, noten en granen. Past perfect in een bb dieet.
        De grote hoeveelheden suikers die we nu eten, heeft de mensheid nog nooit gegeten. En dan zou het hele systeem (van duizenden jaren) ineens in 50 jaar totaal veranderen?
        Dat geloof je toch zelf niet?

Comment

Tjah diabetes kenden ze vroeger ook nauwelijks, dit wordt niet voor niks als een welvaartsziekte beschouwd.. Liever "nierklachten" dan diabetes..
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by mobman View Post
            Ik laat elke 2 a 3 maand bloed prikken om te zien of alles in order is betreft de waardes van vitamines, leverwaardes , cholestrol (goeie en slechte) spierafbraak (ck )waarde etc.....
            Btw nieren, lever, prostaat,pancreas dus alles wat van aas of eiwitten kan komen laat je beter doen met een echografie (pijnloos) .Dat doe ik om de 6 maand dat is meer accuraat .En als het even kan een cardiogram er ook bij nemen .

Ik ben 44 jaar en ik neem al 24 jaar proteines en ik kan u zeggen dat mijn nieren 100% perfect zijn net als de rest .En ik heb regelmatig gekuurd in deze periodes, wel altijd onder dokterbegeleiding. Altijd de normale doseringen max 12 weken en altijd tijd ON tijd OFF....
            ja ind. dat zij hij ook controleren op vitamines.
            maar is het dan het beste dat ik eens bloed laat trekken dat ik wat meer van men lichaam weet ofniet?
            aah. dus je kan een AS kuur doen onder dokters toezicht? mvg

Comment

Originally posted by mobman View Post
              Btw een gewone dokter zal niet veel kunnen bijdragen voor een goed voedingschema voor een bb (een Diëtist ook al niet) al is het voor bulken , cutten of onderhoud....Best veel lezen op forums en ervaring of een goeie coach in je gym die al eens een wedstrijd of zo gedaan heeft zal je meer kunnen helpen.
              ja ind. heb een goed voeding schema enzo hoor en al men vrije tijd gaat naar het opzoeken van al deze dingen.
              maar dacht dat het mis. een goed idee was om het toch maar eens te laten controleren enzo.
              want bv. ik ben nu 17 en heb onlangs animal Mstack geprobeert. hierdoor werd ik echt veel sterker en werdt niet uitgeput. maar dit stimuleert groejhormoon en testosteren is dit dan wel gezond enzo? en als je zo;n supplemant pakt is het dan ook niet het beste om eens bloed te laten trekken?

dank voor je recties

Comment

want bv. ik ben nu 17 en heb onlangs animal Mstack geprobeert. hierdoor werd ik echt veel sterker en werdt niet uitgeput.
                Placebo effect.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                  Placebo effect.
                  nee maar serieus bij mij werkte het echt goe. ga echt ni zitte zevere zne...

Comment

k maak me er iig niet druk om.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X