eiwitten op een dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alleen minder vetafbraak/GH afgifte

vraag maar aan Marnop

hoewel ik 't soms ook nog wel doe om aan mijn vetten te komen.

Comment

het is maar net waar je de focus op legt. Op vet verbranding tijdens de nacht...of optimaal herstel
      Fear is the mind killer

Comment

Oke intressant, ik denk dat ik me ook maar is beter moet gaan inlezen dan.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          het is maar net waar je de focus op legt. Op vet verbranding tijdens de nacht...of optimaal herstel
          Ik ga voor optimaal herstel, dus hoog in amino's en zeer hoge GH levels.....

Het blijft BS om nootjes voor de vetten te nemen op het moment dat je juist vetten aan het afbreken bent. Je bloedbaan zit stampvol vetzuren en dan ga je vetten eten....effect is alles weer terug opgeslagen als vet.
          Te lage of geen GH door teveel suikers van de kwark, dus slechter herstel en groei.

Het enige dat goed werkt is casseïne shake aangevuld met whey of amino's. En nootjes heb je niet nodig in de nacht. Die poep je de volgende ochtend bijna zo uit als dat je ze hebt doorgeslikt.
          Dan kan je beter een paar uur voor het slapen gaan wat eetlepels pinda olie nemen dan heeft de vet nog nut ook voor hogere test levels in de ochtend, anders niet..
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Juist wel. Noten = langzame afgifte. Icm casseine ideaal.

Noten zijn veel sneller opgenomen dan casseïne, als het al zou werken snachts.

Comment

Reken je olie voor bakken ook wel mee? Ik zie bijvoorbeeld 2 gebakken eieren staan met dezelfde hoeveelheid vet als 2 gekookte eieren.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

kwark = al langzame afgifte
                kwark + noten = nog langzamere afgifte. Vetten toevoegen aan een maaltijd vertraagt.

Aangezien we hebben vastgesteld dat je geen eiwitten kunt 'stacken' voor het slapen gaan. Is de enige manier om te zorgen dat je hoog in amino's blijft... zorgen dat je de hele nacht door gestage afgifte hebt.

Jij hebt nu al een paar keer genoemd dat 'je bloedbanen voor vetzuren zitten 's nachts' etc. Waar baseer je dit op?

Verder... enkel een genoeg aan eiwitten is niet genoeg voor groei. Anders zou je ook groeien als je zwaar cut maar wel veel eiwitten eet. Als je wilt groeien tijdens de nacht moet er dus ook dan in het positieve spectrum qua energie zitten. Dit betekend vrijkomende energie (dus afgifte van vetten/kh)

Van kwark met noten ga je echt geen insuline piek krijgen. Het zal GH wat verlagen. Maar het alternatief is dat je een groot deel van de nacht catabool bent.
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                  Reken je olie voor bakken ook wel mee? Ik zie bijvoorbeeld 2 gebakken eieren staan met dezelfde hoeveelheid vet als 2 gekookte eieren.
                  Gewoon fatsoenlijke anti-aanbak koekepan. Hoeft dan echt niks bij je gebakken eitjes hoor
                  Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    tuurlijk kan dat!!!!
                    het is beter al je vetten voor 8 uur te nemen,
                    maar als dat niet lukt zul je ze toch bij je kwark kunnen nemen.

no problem
                    Dat is niet waar.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                      Dat is niet waar.
                      Bij sommigen is het een dag taak om al hun foute recht te zetten...is on begonnen werk als je ziet hoeveel hij post.

Comment

veels te weinig vet!!!
                        tuurlijk kan dat!!!!
                        vet maakt niet dik!!!
                        wtf ben jij nou eigelijk mee bezig,
                        geef advies of lul niet zo dom
                        word tijd dat je aan je lontje gaat werken.....
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                          kwark = al langzame afgifte
                          kwark + noten = nog langzamere afgifte. Vetten toevoegen aan een maaltijd vertraagt.

Aangezien we hebben vastgesteld dat je geen eiwitten kunt 'stacken' voor het slapen gaan. Is de enige manier om te zorgen dat je hoog in amino's blijft... zorgen dat je de hele nacht door gestage afgifte hebt.

Jij hebt nu al een paar keer genoemd dat 'je bloedbanen voor vetzuren zitten 's nachts' etc. Waar baseer je dit op?

Verder... enkel een genoeg aan eiwitten is niet genoeg voor groei. Anders zou je ook groeien als je zwaar cut maar wel veel eiwitten eet. Als je wilt groeien tijdens de nacht moet er dus ook dan in het positieve spectrum qua energie zitten. Dit betekend vrijkomende energie (dus afgifte van vetten/kh)

Van kwark met noten ga je echt geen insuline piek krijgen. Het zal GH wat verlagen. Maar het alternatief is dat je een groot deel van de nacht catabool bent.

Waarom zou je een groot deel van de nacht katabool zijn?
                          Volgens mij duurt het al gauw een uur of 7 voordat alle casseïne is afgegeven.

Je energie is als het goed is al aangevuld en volop energie aanwezig dus, maar het afbreken van vetten...ik kan niets anders bedenken dan in de bloedbaan terechtkomen...(daar wordt dat ook gemeten) zijn dus ook volop aanwezig als energiebron.

Vertel mij dan 1 reden waarom je nog meer vetten nodig hebt als de GH al zoveel lichaamsvet afbreekt.

Vetten toevoegen aan een maaltijd kan vertragen idd, maar wat nu als het te vertragen product al trager is dan de vetten? Of de vetten mengen niet?
                          Als er stukjes noot vrijkomen uit de casseïne gelei dan wordt de casseïne opgenomen en de nootjes blijven achter in de darm......als de nootjes niet in de gelei gecapseld zitten dan zijn de nootjes eventueel al opgenomen voordat je halverwege je casseïne bent.
                          Dus het is de ene kant op of de andere kant op niet echt logisch.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Noten zijn veel sneller opgenomen dan casseïne, als het al zou werken snachts.
                            Lijkt mij juist van niet, aangezien caseine meestal (semi)vloeibaar genomen wordt. Heb je miss een bron? Ik snap trouwens toch niet wat iedereen altijd loopt te zaniken over Gh-afgifte. Alsof alleen die component bepalend is. Het gaat om het totaalplaatje.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Je moet ook vetten hebben voor je testeronen meen ik gelezen te hebben, misschien dat marnop hier meer over kan vertellen

Comment

Originally posted by Kersenpit View Post
                                Je moet ook vetten hebben voor je testeronen meen ik gelezen te hebben, misschien dat marnop hier meer over kan vertellen
                                Was jij niet bezig met spuitjes in je reet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X