eiwitten op een dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Was jij niet bezig met spuitjes in je reet?
    ja en nog me eigen spuit tussen je moeders beentjes
    kusje

Comment

Originally posted by Kersenpit View Post
      kusje
      Ik denk dat er niks meer tussen je benen zit en er zeker niks uitkomt. En mijn moeder slaat je naturel in elkaar.

Comment

Originally posted by Kersenpit View Post
        kusje
        heb dit gerapporteerd.. zielig ventje
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

@Kersenpit

Gele kaart, kappen met die ongein of ik flikker je meteen van de site.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Waarom zou je een groot deel van de nacht katabool zijn?
            Volgens mij duurt het al gauw een uur of 7 voordat alle casseïne is afgegeven.

Je energie is als het goed is al aangevuld en volop energie aanwezig dus, maar het afbreken van vetten...ik kan niets anders bedenken dan in de bloedbaan terechtkomen...(daar wordt dat ook gemeten) zijn dus ook volop aanwezig als energiebron.

Vertel mij dan 1 reden waarom je nog meer vetten nodig hebt als de GH al zoveel lichaamsvet afbreekt.

Vetten toevoegen aan een maaltijd kan vertragen idd, maar wat nu als het te vertragen product al trager is dan de vetten? Of de vetten mengen niet?
            Als er stukjes noot vrijkomen uit de casseïne gelei dan wordt de casseïne opgenomen en de nootjes blijven achter in de darm......als de nootjes niet in de gelei gecapseld zitten dan zijn de nootjes eventueel al opgenomen voordat je halverwege je casseïne bent.
            Dus het is de ene kant op of de andere kant op niet echt logisch.
            Enkel eiwit afgifte maakt je niet anabool. Anders zou je op enkel een paar caseine shakes de hele dag afvallen en toch spiermassa opbouwen ofzo.
            Als je dus enkel amino afgifte hebt tijdens de nacht... ben je dus verder catabool. Tijdens rust/slaap is je energiebehoefte ongeveer even hoog als tijdens werken op kantoor. Je hebt dus gewoon energie intake nodig om anabool te zijn/blijven.

Daarbij blijft de vraag... hoeveel effect heeft GH op je spiergroei? Hoe hoog moet het zijn? etc etc.
            Het klinkt sowieso alsof HGH een catabool hormoon is. Of zie ik dit nu verkeerd. Het zorgt namelijk voor afbraak voor energie.

In mijn ogen zit er dus een balans in die je moet zoeken. Vetafbraak is natuurlijk positief, maar komt zelden alleen. Bovendien geloof ik niet dat de vetafbraak van GH gedurende de nacht genoeg energie levert. Er zal dus verder gesnabbeld moeten worden aan reserves.

Originally posted by adon1s View Post
            Lijkt mij juist van niet, aangezien caseine meestal (semi)vloeibaar genomen wordt. Heb je miss een bron? Ik snap trouwens toch niet wat iedereen altijd loopt te zaniken over Gh-afgifte. Alsof alleen die component bepalend is. Het gaat om het totaalplaatje.
            Precies. Het is 1 radertje in de hele molen. Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe grote rol HGH nou precies speelt. Maar voor mijn gevoel in ieder geval een stuk minder dan dat sommige mensen het toeschrijven.
            Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X