Bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema

hallo allemaal
    ik ben vrij nieuw met forums en topics dus hopen dat het zo goed is
    maar kunnen jullie mij wat tips geven over een bulkschema
    ik heb hier en daar wel wat gelezen en wat in elkaar gestoken
    en ik wil echt aankomen meer massa meer vet geen tandestookers meer
    dus maar even checke wat jullie er van zeggen

ik ben 187cm,63,7,19jaar,
    train 3 dagen in de week,2 uur perdag fietsen

alvast bedankt
    groeten
    Attached Files

wat is je onderhoud? Hoeveel weeg je? etc etc etc...

Geen lijnzaadolie, da's meer iets voor vrouwen. Neem gewoon visolie of een andere olie. Lijnzaadolie verhoogt kans op prostaatkanker.
    Bij jou hetzelfde als bij die andere gast... je waardes van weightgainer kloppen niet.

je kan geen 926 kcals krijgen uit 45g weightgainer. zelfs 45gram puur vet levert slechts 405 kcals.
    34gram kh en 9 gram eiwit -> 172 kcals. no where near 926 kcals.
    Fear is the mind killer

Comment

Sowieso geen weightgainer nemen, maak dan shake van melk, brinta, whey en olijfolie (kleine scheut). Dat zijn gezonde producten in plaats van suiker met wat whey.
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        wat is je onderhoud? Hoeveel weeg je? etc etc etc...

Geen lijnzaadolie, da's meer iets voor vrouwen. Neem gewoon visolie of een andere olie. Lijnzaadolie verhoogt kans op prostaatkanker.
        Bij jou hetzelfde als bij die andere gast... je waardes van weightgainer kloppen niet.

je kan geen 926 kcals krijgen uit 45g weightgainer. zelfs 45gram puur vet levert slechts 405 kcals.
        34gram kh en 9 gram eiwit -> 172 kcals. no where near 926 kcals.
        alvast bedankt voor het reageren
        ja van die weightgainer klopte niet echt helemaal maar ik wist niet van de lijnzaad olie
        en de visse olie kan je dat er gewoon overheen flikkeren
        btw de weightgainer is van bodylab.nl de rice and protein schijn aardig tezijn volgens mensen van hier
        of denken jullie daar anders over?

trouwens staat 63,7 is me gewicht
        Totale dagelijkse energiebehoefte: 2564 kcal
        kan dit kloppen?
        ik heb hem van hier http://voedingsbehoefte.nl/calculator.php
        Last edited by dn1991; 02-05-2011, 13:10.

Comment

je behoefte is ongeveer 40cal per kilo lichaamsgewicht dus het klopt wel ongeveer.
          Ik zou er iets boven gaan zitten als ik jou was, en redelijk hoog in eiwitten en vetten, de rest KH.

Gainer zoals gezegd zelf maken,...maar je hebt het al in huis....
          Gewone whey is goedkoper dan die gainer en rijstmeel kan je in de supermarkt ook kopen, kost ca 1,35E per doosje van 400gram neutralesmaak en vanille smaak verkrijgbaar(Nutricia/Bambix). Dus reken maar uit.

Visolie gooi je nergens overheen die zit in capsules. Dus die slik je gewoon.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            je behoefte is ongeveer 40cal per kilo lichaamsgewicht dus het klopt wel ongeveer.
            Ik zou er iets boven gaan zitten als ik jou was, en redelijk hoog in eiwitten en vetten, de rest KH.

Gainer zoals gezegd zelf maken,...maar je hebt het al in huis....
            Gewone whey is goedkoper dan die gainer en rijstmeel kan je in de supermarkt ook kopen, kost ca 1,35E per doosje van 400gram neutralesmaak en vanille smaak verkrijgbaar(Nutricia/Bambix). Dus reken maar uit.

Visolie gooi je nergens overheen die zit in capsules. Dus die slik je gewoon.
            ja ik zag het was gisteren even wezen kijken in de winkels
            maar voor de rest is het oke voor gewicht aan tekomen?

alvast bedankt voor de reacties

Comment

mischien een rare vraag om hier te posten maar kan je ook bulken zonder vet aan te zetten en met 3x per week fitness?
              If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X