Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

ik heb een vraag over bulken....
    kan je ook bulken zonder vet aan te zetten ????
    met 3x in de week fitness en gym op school ben 14 jaar
    en wat is eigelijk het grote doel van bulken ik heb gelezen spieropbouw maar je gaat meer eten dus zet je dan ook niet (heel veel) vet aan?
    en dat zet zich tog niet om in spier?

groetjes martijn
    If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Als je telkens in heel kleine stapjes je voeding verhoogt beperk je de aanzet van vet. Te weinig eten is echter ook weer nadelig omdat je dan weer niet vooruit gaat. Verhoog telkens iets. Noten zijn best veilig om te nemen aangezien je daar niet heel erg van aanzet. Eieren mee naar school en elke dag 100gr. noten is een goeie start. Na het trainen dan een goed bord havermout met een half bakje kwark en je bent al goed op weg.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Direct na de training eerst snelle suikers en snelle eiwitten om je lichaam snel weer van koolhydraten en proteinen te voorzien.
      Een shake dus met dextrose en whey isolaat.
      Uurtje erna complexe koolhydraten met dierlijke eiwitten zoals kip, tonijn, rood vlees, vis, etc.

Comment

maar wat is het doel dan?
        je word tog dikker en vet zet zich tog niet om in spieren?
        If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Comment

Originally posted by Liryuk View Post
          ?????

Comment

Wat bedoel je met die vraag?

Wees wat duidelijker aub.

Comment

Originally posted by Liryuk View Post

Je hebt je antwoord al gehad in een ander topic dacht ik.....

of je er vetter van wordt ligt aan jezelf, hoe zwaar je bulkt en of je wel of geen cardio toevoegt.
              Hoe snel je vetter zou worden ligt ook aan wat je teveel neemt, neem je teveel suikers/KH dan zal je sneller vet worden dan wanneer je hoger in eiwitten en vetten zit.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X