vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vakantie

hey allemaal,

ik ga morgen een naar barcalona voor een paar dagen.
    kan dus een aantal dagen niet trainen

ik ben in de bulk.
    maar wat zouden jullie doen op vakantie,
    op onderhoud eten of door bulken?

ik wil geen extra vet aanzetten en aangezien ik de komende dagen dus ook niet kan trainen dacht ik dat dit het beste was.

tnx
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Niet huilen maar gewoon doorblijven eten.

Je bent toch mager en loopt vaak hard.
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

Lekker van die paar dagen genieten joh, niet zo krap kijken, daarna weer fijn knallen, niks mis mee.
      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

paar dagen kunnen echt geen kwaad joh

beetje opdrukken, misschien zwembadje pakken als jij je daar goed bij voelt

genieten van zo'n wereldstad

Comment

Gewoon ervan genieten. zoals tonic al zegt. wanneer je lekker hebt genoten en weer terug bent. dan moet je weer gaan knallen!
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Zoals iedereen al zegt kunnen een paar dagen geen kwaad.

Ik ben de zomer zelfs iets meer dan 5 weken op vakantie, ben benieuwd hoe veel verliezen ik in die 5weken ga maken..
            A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Originally posted by usher View Post
              Zoals iedereen al zegt kunnen een paar dagen geen kwaad.

Ik ben de zomer zelfs iets meer dan 5 weken op vakantie, ben benieuwd hoe veel verliezen ik in die 5weken ga maken..
              dude je moet daar ook trainen
              Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                Nee gewoon genieten van je vakantie

Comment

karwan hou eens op met die opsessie.
                  @ts, vakantie is vakantie.

Comment

Af en toe een rustweekje is toch juist goed, vakantie of geen vakantie.

Comment

Originally posted by karwan2 View Post

5 weken op vakantie...dan ga ik iig ook daar een sportschool zoeken.

Trainen is heerlijk en dus is dat genieten...ook en vooral in je vakantie.
                      Dat is wel even 5 weken fantastische progressie(als je niet flink gaat zuipen en gewoon lekker op tijd gaat slapen dan he......).
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        5 weken op vakantie...dan ga ik iig ook daar een sportschool zoeken.

Trainen is heerlijk en dus is dat genieten...ook en vooral in je vakantie.
                        Dat is wel even 5 weken fantastische progressie(als je niet flink gaat zuipen en gewoon lekker op tijd gaat slapen dan he......).
                        De week dat ik in spanje zit kan ik gebruik maken van de sportschool in het hotel, dat is wel top.
                        Maar de andere 4 weken is er in een straal van tientallen kilometers geen sportschool te vinden, moet een alternatief vinden voor die 4 weken..
                        A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

als k 5 weken weg ben train ik ook niet, wel houd ik me redelijk aan me voeding.

Comment

Originally posted by usher View Post
                            De week dat ik in spanje zit kan ik gebruik maken van de sportschool in het hotel, dat is wel top.
                            Maar de andere 4 weken is er in een straal van tientallen kilometers geen sportschool te vinden, moet een alternatief vinden voor die 4 weken..

Gewoon lekker af en toe wat optrekken als het ergens kan, opdrukken en wat sit-ups en een stukje hardlopen. Voeding in de gaten houden, dus goed op onderhoud gaan zitten.

Is gewoon sowieso lekker om te doen, het houdt je fit. Na je vakantie ben je ook dan veel fitter dan degenen die dat absoluut niet doen.
                            Geldt ook voor de hersenen, uit onderzoek is gebleken dat de mensen die wat puzzel boekjes meenemen op vakantie, na de vakantie op hun werk een betere start maken dan degene die alleen maar gezopen en geluierd heeft. Die 2e heefte r een week of 3 voor nodig om weer op gang te komen.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Gewoon lekker af en toe wat optrekken als het ergens kan, opdrukken en wat sit-ups en een stukje hardlopen. Voeding in de gaten houden, dus goed op onderhoud gaan zitten.

Is gewoon sowieso lekker om te doen, het houdt je fit. Na je vakantie ben je ook dan veel fitter dan degenen die dat absoluut niet doen.
                              Geldt ook voor de hersenen, uit onderzoek is gebleken dat de mensen die wat puzzel boekjes meenemen op vakantie, na de vakantie op hun werk een betere start maken dan degene die alleen maar gezopen en geluierd heeft. Die 2e heefte r een week of 3 voor nodig om weer op gang te komen.
                              Mischien een full body workout met je bodyweight. Dat lijkt me inderdaad wel ok. Maar dat is puur voor de fun in mijn ogen. En niet een must.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X