chocolade voor training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TrainInsane View Post
    ook
    kan best zijn dat puure chocolade gezond voor je is ., ik zou er in ieder geval geen plaats voor maken in mijn dieet , maar dat is mijn gedachtengang.

grtzz
    hahaha me neither.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Of melkchocolade of pure chocolade nu beter is apart gelaten,

het is dus een goed idee om iets van snelle suikers(zoetigheid) te eten als je direct na het ontbijt
      gaat trainen?

(Volgens mijn gedachtengang omdat de havermout trage koolhydraten zijn en die energie daarvan nog niet beschikbaar is gekomen tijdens de training)

Comment

Ik zelf neem altijd wat siroop voor het traine merk dat wel wat langer kan dor traine.

Comment

Originally posted by Alex- View Post
          Of melkchocolade of pure chocolade nu beter is apart gelaten,

het is dus een goed idee om iets van snelle suikers(zoetigheid) te eten als je direct na het ontbijt
          gaat trainen?

(Volgens mijn gedachtengang omdat de havermout trage koolhydraten zijn en die energie daarvan nog niet beschikbaar is gekomen tijdens de training)
          Je dient juist snelle suikers direkt bij het ontwaken te nemen, nog voor je ontbijt.
          Als je net wakker wordt is je lichaam in een katabole toestand en deze dient anabool gemaakt te worden. Aan complexe carbs met een medium tot lage GI heb je niets op dat moment, het duurt te lang eer je lichaam het kan gaan gebruiken. Tevens prefereert vloeibaar voedsel omdat de opname hiervan ook veel sneller geschied.
          Je zou bij het ontwaken een shake met wat dextrose en whey isolaat kunnen nemen en dan een half uurtje later je ontbijt.

Wanneer je eerst gaat ontbijten en je neemt vervolgens snelle suikers zal hierdoor de GI van die suikers, dus de opname-snelheid worden vermindert.

Comment

Als je pure chocola pre-WO neemt, neem je die het beste 30 min vooraf.
            Als je dit al doet (want persoonlijk twijfel ik er sterk aan) doe je dit niet voor de vetten of energie, maar voor het NO verhogende effect, en dus een betere pomp.
            Chocola nemen voor de vetten en dus energie voor een betere workout is ridicuul.
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Uurtje voor de training een lekker stuk donkere pure chocolade, met minimaal 80% pure cacao, geeft extra boost en een lekkere pomp.
              Maar kan sowieso geen kwaad, pure chocolade rond de training ook niet. Is zelfs zeer goed na de training te nemen ipv chocomelk.......
              Als je de 85% variant heb dan krijg je op 1 volle reep slechts 14,8gram suiker binnen en dat zijn de al van nature aanwezige suikers plus de toegevoegde suikers.
              Er zijn ook chocoladerepen te koop zonder suiker trouwens......
              Dus vanwege de suiker hoeft het sowieso niet achterwege te blijven.

Ik eet nu zelfs nog af en toe pure chocolade..........terwijl ik toch echt erg gevoelig nog ben voor teveel aan KH en suikers.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Heb vannochtend voor ik ging trainen 2 blokjes pure chocolade op en had inderdaad ook het gevoel dat ik wat meer energie had, morgen maar eens een reep van die 85% chocolade of suikervrije chocolade halen

Comment

ik vindt het wel vreemd pure chocolade heeft een GI van 15.

als je het voor je training neemt krijg je daar echt niet meer energie van tijdens het trainen, want dan is de energie nog lang niet beschikbaar,
                  het bestaat bijna alleen maar uit vet en deze moet je toch juist vermijden rond training??

pure choco is best gezond mits met mate, maar rond de training lijkt het me een minder goed idee,
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                    crack geeft ook energie
                    niks gevoeld van die pot die ik had besteld
                    tot en met 3 scheppen niks gevoeld toen maar gestopt
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

laatst ook wat in de flex erover gelezen alleen vraag ik me af waar je pure cacao kunt kopen...

paar onderzoeken.
                      Cacao
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Uurtje voor de training een lekker stuk donkere pure chocolade, met minimaal 80% pure cacao, geeft extra boost en een lekkere pomp.
                        Maar kan sowieso geen kwaad, pure chocolade rond de training ook niet. Is zelfs zeer goed na de training te nemen ipv chocomelk.......
                        Als je de 85% variant heb dan krijg je op 1 volle reep slechts 14,8gram suiker binnen en dat zijn de al van nature aanwezige suikers plus de toegevoegde suikers.
                        Er zijn ook chocoladerepen te koop zonder suiker trouwens......
                        Dus vanwege de suiker hoeft het sowieso niet achterwege te blijven.

Ik eet nu zelfs nog af en toe pure chocolade..........terwijl ik toch echt erg gevoelig nog ben voor teveel aan KH en suikers.
                        waarom plaats jij een chocolade reep waar cacao in zit boven cacao?
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Je dient juist snelle suikers direkt bij het ontwaken te nemen, nog voor je ontbijt.
                          Als je net wakker wordt is je lichaam in een katabole toestand en deze dient anabool gemaakt te worden. Aan complexe carbs met een medium tot lage GI heb je niets op dat moment, het duurt te lang eer je lichaam het kan gaan gebruiken. Tevens prefereert vloeibaar voedsel omdat de opname hiervan ook veel sneller geschied.
                          Je zou bij het ontwaken een shake met wat dextrose en whey isolaat kunnen nemen en dan een half uurtje later je ontbijt.

Wanneer je eerst gaat ontbijten en je neemt vervolgens snelle suikers zal hierdoor de GI van die suikers, dus de opname-snelheid worden vermindert.
                          ze maken altijd reclame over whey met 0,0 suiker! Is het dan eignelijk beter toch de volgende keer whey te kopen met wat carbs in it?

Comment

Bestaat er ook iets als pure chocolade zonder toegevoegde suiker?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Bestaat er ook iets als pure chocolade zonder toegevoegde suiker?
                              in america wel volgensmij
                              Lost all i got

Comment

Ik eet de laatste tijd wel brinta/havermoutpap met pure cacaopoeder, whey en zoetstof

dat is echt nice

misschien iets voor jou?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X