is dit een beetje een goed onderhoud schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maizena en whey apart nemen is erg dom....het werkt juist stukken beter als je ze samen neemt, bovendien is alleen maizena nemen niet echt lekker.....smerig zelfs....
    Maizena en brinta zijn trouwens 2 totaal verschillende KH bronnen. Maizena is pure glycogeen dat direct wordt opgenomen in je glycogeen depots, brinta niet.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus maizena direct na de training door me whey isolaat is een goeie combie.Maar heb ik dat ook nodig past het in me schema en wat vindt u voor de rest van me schema?Ik maak van de brinta 60 gr kom ik beter met me carbs uit en me kip wordt gebakken in olie 1 eetlepel dus daar komt nog 13.7 gr vet bij

Comment

ik pak me shakes in melk, is dat dan erg als ik die maizena daar gewoon bij smijt? heb eregns gelezen dat je het moet drinken met water.
        heb vandaag achter havermout geweest , ben van plan om elke ochtend te eten.
        hoeveel zou ik ongeveer moeten binnenspelen sochtends?

Comment

hoeveel havermout je moet eten???reken je kcal uit verdeel over 6 maaltijden en reken uit hoeveel kcal een bepaalde hoeveelheid havermout is zorg dat dat past in je schema en eet dat dan op. mis ben ik gek maar heb de laatste maanden niks anders gedaan dan lezen lezen lezen en schemas maken en deze klopt volgens mij redelijk goed voor mij heb alle voedingswaarden van alle verpakkingen gehaald van wat ik eet en berekend gedeeld door enz... daarom hoop ik dat er iemand met verstand van naar wil kijken en mis nog tips voor me heeft

Comment

dat is het juist , kben e student dus is het ook vaak moeilijk om aan men 6 maaltijden te geraken op een dag. en savonds eet ik meestal wat de pot schaft thuis.
            ik heb nog geen voedingsschema aangelegd.
            ik zorg er gewoon voor dat ik elke dag 3 stuks fruit, 2 eieren , 1lmelk , en dan savonds maak ik nog een extra maatlijd met pasta / rijst / tonijn enz.
            nu wil ik gewoon sochtyend bij men ontbijt dat bestaat uit : 1 banaan , 2 glazen melk (halfvol) , 4 boterhammen met beleg zoals kippewit enz.. , en 1 whey shake ... wat havermout bijvoegen.
            maar weet niet echt hoeveel ik er zou nemen

Comment

geen schema??? check je eerste post eens bij mij!! je zal er echt wat tijd in moeten gaan steken al je maaltijden gaan uitrekenen en afwegen!!

Comment

heb tijdens de paasvakantie een schema aangelegd tijdens twee weken die ik heb volgehouden maar tijdens de schooldagen lukt dit egt niet. met dat ik 8uur op de schoolbanken zit heb ik geen voldoende tijd om die schema te volgen. ik hou die schema zekr voor als het ng eens vakantie is enzo. maar momenteel hou ik me aan geen enkel schema , ik probeer gewoon elke dag zoveel mogelijk binnen te krijgen van voeding dat ik kan.
                dit zijn de tijdstippen dat ik eet tijdens schooldagen : sochtends om 7u. dan om 10uur een fruit. om 12 uur. dan tot 4u niets meer. om 4.30 voor de fitness eet ik wat. dan rond 7u en dan om 22 uur nog eens

dus kom ik neer op 4 maaltijden + nog wat knabbeling tussendoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X