TROLLLLLL
Brood vervangen
Collapse
X
-
Originally posted by beat-boxer View PostWrm vind je brood niet lekker. Je hoeft ook niet persee brood de heledag door te eten. Je kan ook gewoon afwisselen met havermout rijst noem maar op.
Dus ik zou het brood kunnen vervangen door meusli met yoghurt/kwark?
(dit is serieus bedoeld, en niet als troll)
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postals je de hele dag honger wilt hebben is dat een goed idee ja
Goh, ik eet dat als lunch een paar dagen per week en op die dagen heb ik helemaal geen honger.............wat gek!
Wat ben je de laatste tijd toch een stekelvarken Viranelly, heb ik je iets gedaan, vent?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Is het alleen dat je het niet wegkrijgt, of voel je je niet lekker als je brood gegeten hebt? Als je er namelijk verder lichamelijk ongemak (buikklachten, vermoeidheid) van krijgt, moet je er even mee naar de huisarts. Het kan dan om een voedselintolerantie gaan.
Als het om het niet wegkrijgen gaat zijn er genoeg andere opties, die zijn hierboven allemaal al genoemd.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostIs het alleen dat je het niet wegkrijgt, of voel je je niet lekker als je brood gegeten hebt? Als je er namelijk verder lichamelijk ongemak (buikklachten, vermoeidheid) van krijgt, moet je er even mee naar de huisarts. Het kan dan om een voedselintolerantie gaan.
Als het om het niet wegkrijgen gaat zijn er genoeg andere opties, die zijn hierboven allemaal al genoemd.
Comment
-
Originally posted by strs View PostJe kan je brood ook even in de broodrooster doen. Of boterhammen met bv kip onder je tosti apparaat gooien. Is ie lekker knapperig. Klein beetje ketchup erbij en smullen maar.
Wat vinden jullie trouwens van mijn eetschema op de vorige pagina om massa aan te zetten?
Comment
-
Originally posted by DannyL View PostDat is ook indd nog een optie. Thnx
Wat vinden jullie trouwens van mijn eetschema op de vorige pagina om massa aan te zetten?
Comment
-
Originally posted by strs View Postte weinig. Zou die muesli vervangen voor brood. Muesli zou ik mee uitkijken, vaak zit in muesli´s veel suiker/snelle koolhydraten. Handig is om erbij te zetten hoeveel brood je eet. Wat betreft de pasta, kan je die beter ongekookt wegen (ik ga er even niet van uit dat die 300g ongekookt is, anders is het wel erg veel). Ook zou ik na je training ook nog wat koolhydraten eten. Succes!
Ik verander die muesli smiddags in 2 tosti's (4 boterhammen). Ik denk dat de muesli 's morgens wel kan blijven lijkt mij voor de variatie...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment